ေပ်ာ္႐ႊင္က်န္းမာေနတဲ့ ကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ လ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္မ်ား

by: Nang Htwe
 0 comments  0 love

ကေလးေတြ အာဟာရျပည့္ဝေနမွသာ ကေလးသဘာဝ ေျပးလႊားေဆာ့ကစားတာေတြ၊ ပညာသင္ယူတာေတြနဲ႔ တျခားလႈပ္ရွားမႈေတြ ေကာင္းေကာင္း ျပဳလုပ္သြားႏိုင္မွာပါ

အာဟာရျပည့္ဝတဲ့ သားသားမီးမီးေတြ ေပ်ာ္႐ႊင္ၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ပညာရွင္ေတြက ကေလးငယ္ေတြ အာဟာရျပည့္ဝေအာင္ ေကြၽးဖို႔ တိုက္တြန္းၾကတာပါ။ သက္ဆိုင္ရာ အစိုးရနဲ႔ တာဝန္ရွိသူေတြကလည္း ကေလးေတြ အာဟာရျပည့္ဝဖို႔ အစီအစဥ္ေတြျပဳလုပ္ၾကပါတယ္။ သားသားမီးမီးေတြ အာဟာရျပည့္ဝေနမွသာ ကေလးသဘာဝ ေျပးလႊားေဆာ့ကစားတာေတြ၊ ပညာသင္ယူတာေတြနဲ႔ တျခားလႈပ္ရွားမႈေတြ ေကာင္းေကာင္း ျပဳလုပ္သြားႏိုင္မွာပါ။

အာဟာရျပည့္ဝတဲ့ သားသားမီးမီးေတြ ေပ်ာ္႐ႊင္ၾကပါတယ္ (Photo by United Way of the Lower Mainland )

သန္စြမ္းက်န္းမာျခင္း

အာဟာရျပည့္ဝမွာ စာေကာင္းေကာင္းသင္ႏိုင္မွာျဖစ္သလို ေျပးလႊားေဆာ့ကစားဖို႔အတြက္လည္း သန္စြမ္းေနမွာပါ။ ပ႐ိုတိန္း၊ ဗီတာမင္၊ သတၳဳဓါတ္နဲ႔ တျခားအာဟာရေတြမရွိဘဲ သားသားမီးမီးေတြ တတ္တတ္ႂကြႂကြ ေနႏိုင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။

ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရး

ေက်ာင္းမွာ ကိုယ့္ရဲ႕ သားသားမီးမီးေတြ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ အဆင္မေျပမွာ၊ မေပါင္းတတ္မွာ စိုးရိမ္ၾကပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ အဆင္မေျပဘူးဆိုရင္ ‌ေက်ာင္း‌ေပ်ာ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ အဟာရျပည့္ဝတဲ့ သားသားမီးမီးေတြက ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရးမွာ အဆင္ေျပၾကပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ တန္းတူစာလိုက္ႏိုင္ ေျပးလႊားေဆာ့ကစားႏိုင္လာဖို႔ အာဟာရျပည့္ဝေအာင္ ေကြၽးပါ။

အာဟာရျပည့္ဝတဲ့ သေရစာကိုသာ ေ႐ြးခ်ယ္ေကြၽးပါ (Photo by Journal Métro )

အေရးႀကီးတဲ့ မနက္စာ

သားသားမီးမီးေတြ အရပ္ရွည္ဖို႔၊ သြားနဲ႔ အ႐ိုးသန္စြမ္းဖို႔၊ ေျပးလႊားလႈပ္ရွားမႈအတြက္ စြမ္းအင္ေတြရွိေနဖို႔ အတြက္ အာဟာရျပည့္ဝဖို႔ အေရးႀကီးလိုအပ္ပါတယ္။ အစားအေသာက္ေတြဟာဆိုရင္ ႐ုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာသာမက စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာအေပၚလည္း သက္ေရာက္ပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ အာဟာရွိတဲ့ မနက္စာကို ေန႔တိုင္းရရွိဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ မနက္စာမမီလို႔ မစားမိတာ၊ မေကြၽးလိုက္ရတာနဲ႔ ျဖစ္သလိုေကြၽးတာမ်ိဳး လုံးဝေရွာင္ပါ။

အာဟာရျပည့္ဝတဲ့ အစားအေသာက္အရင္းအျမစ္

သားသားမီးမီးေတြ အာဟာရျပည့္ဝဖို႔ အစားအေသာက္ေတြကို အိမ္ကေနပဲ ရရွိပါတယ္။ ေမေမတို႔စီမံေပးရပါမယ္။ ႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္း၊ အသားငါး၊ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္၊ ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳး၊ မနက္စာမွာ ႏို႔တစ္ခြက္ထည့္ေပးပါ။ အသားငါးေကြၽးဖို႔ မေမ့ပါနဲ႔။ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ေတြကို မ်ားမ်ားေကြၽးပါ။ အာဟာရျပည့္ဝတဲ့ သေရစာကိုသာ ေ႐ြးခ်ယ္ေကြၽးပါ။ ထမင္းေကြၽးတဲ့အခါ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္၊ အသားငါး၊ ပဲ တို႔ေန႔တိုင္း ပါဝင္သင့္ပါတယ္။ ႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္း၊ အသားငါး၊ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္၊ ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳး၊ မနက္စာမွာ ႏို႔တစ္ခြက္ထည့္ေပးပါ။ အာဟာရျပည့္ဝတဲ့ သေရစာအတြက္ ႏို႔နဲ႔ ျပဳလုပ္ထားတဲ့ ပူတင္း၊ ႏို႔နဲ႔ အသီးအႏွံေဖ်ာ္ရည္၊ ဒိန္ခ်ဥ္၊ ကေလးေတြအတြက္ ထုတ္ထားတဲ့ ခ်ိစ့္ တို႔ကို ေကြၽးႏိုင္ပါတယ္။

Kalay.com.mm မှ ရေးသားဖော်ပြနေသော ဆောင်းပါးများကို မည်သည့် Website နှင့် Social Media များမှ Facebook Page များအတွက် ပြန်လည်ကူးယူခြင်း၊ ဆင်တူယိုးမှား ဖော်ပြခြင်းများ မပြုပါရန် လေးစားစွာ အသိပေးအပ်ပါသည်။
From Kalay with



Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles
x