ေမေမ့သားသားမီးမီးေတြ အရပ္ရွည္ၿပီး ခႏၶာကိုယ္ႀကီးထြားလာေအာင္

by: Nang Htwe
 0 comments  2 love

အာဟာရလိုအပ္မႈ ရွိေနတာလား၊ အားကစားနဲ႔ ေျပးလႊားေဆာ့ကစားျခင္းနည္းတာလား စတဲ့ ျဖစ္ႏုိင္ေခ်ေတြကို ရွာေဖြရပါမယ္

သားသားမီးမီးေတြ အ႐ြယ္ေရာက္လာတာနဲ႔အမွ် အရပ္ရွည္လာပါတယ္။ အသက္အ႐ြယ္လုိက္ၿပီး ရွိသင့္ရွိထုိက္တဲ့ ကိုယ္အေလးခ်ိန္နဲ႔ အရပ္အေမာင္း ပိုင္ဆုိင္ထားရပါမယ္။ တခါတေလမွာ သားသားမီးမီးေတြ အရပ္ရွည္မလာတာနဲ႔ မထြားတာမ်ိဳး ေမေမတုိ႔ ၾကံဳရပါတယ္။ ဒီလိုျပႆနာ ၾကံဳရၿပီဆုိရင္ေတာ့ ေမေမတုိ႔ အေျဖရွာရပါမယ္။ မၾကာခဏ ေနမေကာင္းျဖစ္တာေၾကာင့္လား၊ အာဟာရလိုအပ္မႈ ရွိေနတာလား၊ အားကစားနဲ႔ ေျပးလႊားေဆာ့ကစားျခင္းနည္းတာလား စတဲ့ ျဖစ္ႏုိင္ေခ်ေတြကို ရွာေဖြရပါမယ္။

သားသားမီးမီးေတြ အ႐ြယ္ေရာက္လာတဲ့အမွ် အရပ္ရွည္လာပါတယ္ (Photo by Maginside)

နာတာရွည္ကူးစက္ေရာဂါခံစားေနရတဲ့ သားသားမီးမီးေတြကလြဲၿပီး ေနေကာင္းၿပီး က်န္းမာတဲ့ သားသားမီးမီးေတြ ႀကီးထြားမႈနည္းတာ ဒါမွမဟုတ္ အရပ္မရွည္ ဘူးဆိုရင္  အာဟာရ၊ အိပ္စက္ခ်ိန္နဲ႔ ေျပးလႊားလႈပ္ရွားေဆာ့ကစားျခင္း စတဲ့အရာတစ္ခုခု လိုအပ္ခ်က္ရွိေနလို႔ပါ။ သားသားမီးမီးေတြ ႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးဖို႔ အာဟာရ၊ အိပ္စက္ခ်ိန္နဲ႔ ေျပးလႊားေဆာ့ကစားခ်ိန္ အထူးလိုအပ္ပါတယ္။

အိပ္စက္ခ်ိန္

သားသားမီးမီးေတြက လူႀကီးေတြထက္ အိပ္ခ်ိန္ ပိုလိုအပ္ပါတယ္။ ႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးမႈမွာ အိပ္ခ်ိန္ကလည္း အေရးႀကီးတဲ့ေနရာကေန ပါဝင္ေနပါတယ္။ အိပ္စက္ျခင္းျဖင့္ ႀကီးထြားေစတဲ့ ေဟာ္မုန္းေတြကို ထုတ္လုပ္ေပးပါတယ္။ (၃) ႏွစ္ကေန (၅) ႏွစ္အတြင္း သားသားမီးမီးေတြဟာဆိုရင္ တစ္ရက္ ညအိပ္ခ်ိန္စုစုေပါင္း (၁၁)နာရီကေန (၁၃)နာရီအထိ လိုအပ္ပါတယ္။ (၅) ႏွစ္အထက္ သားသားမီးမီးေတြကေတာ့ အိပ္ခ်ိန္ (၁၀)နာရီနဲ႔ (၁၁)နာရီၾကား လိုအပ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သားသားမီးမီးေတြအတြက္ အိပ္စက္ျခင္းက အလြန္အေရးႀကီးပါတယ္။ ေမေမ့သားသားမီးမီးေလးေတြ ႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးမႈ ေႏွးေနတယ္ဆိုရင္ အိပ္ခ်ိန္ျပည့္မျပည့္ သတိထားေစာင့္ၾကည့္ေပးပါ။

ေျပးလႊားေဆာ့ကစားျခင္း ဒါမွမဟုတ္ အားကစား

ေျပးလႊားေဆာ့ကစားတာနဲ႔ အားကစားျပဳလုပ္တာက သားသားမီးမီးေတြအတြက္ အလြန္အေရးႀကီးပါတယ္။ ငယ္စဥ္ကတည္းက အားကစားတစ္ခုခုကို မွန္မွန္ျပဳလုပ္လာခဲ့တဲ့ သားသားမီးမီးေတြဟာဆိုရင္ အ႐ြယ္ေရာက္လာတဲ့အခါ သက္တူ႐ြယ္တူေတြထက္ အရပ္ပိုရွည္တာကို ေတြ႕ရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သားသားမီးမီးေတြ အရပ္ပုတာမ်ိဳးမျဖစ္ရေလေအာင္ တစ္ေနကုန္တီဗီနဲ႔ ဖုန္းျပတာမ်ိဳး ကန္႔သတ္လုိက္ၿပီး ေျပးလႊားေဆာ့ကစားခိုင္းပါ။ ငယ္စဥ္ကတည္းက သူတို႔ေတြ ဝါသနာပါတဲ့ အားကစားတစ္မ်ိဳးမ်ိဳးကို စြဲစြဲၿမဲၿမဲ ျပဳလုပ္ခုိင္းပါ။

သားသားမီးမီးေတြ အရပ္ရွည္ၿပီး ႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးဖို႔ အစားအေသာက္က အဓိက အလြန္အေရးႀကီးပါတယ္ (Photo by freepik.com)

အစားအေသာက္

သားသားမီးမီးေတြ အရပ္ရွည္ၿပီး ႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးဖို႔ အစားအေသာက္က အဓိက အလြန္အေရးႀကီးပါတယ္။ ဗီတာမင္နဲ႔ သတၳဳဓါတ္ေတြ စံုစံုလင္လင္ ရေနဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ ပ႐ိုတိန္းနဲ႔ ကယ္ဆီယမ္တုိ႔ လံုလံုေလာက္ေလာက္ရေနရပါမယ္။ ၾကက္သား၊ အမဲသား၊ ဆိတ္သား၊ ဝက္သား၊ ငါး ၊ ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳး စတဲ့ ပ႐ိုတိန္းၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာေတြကို ေန႔စဥ္ေကၽြးပါ။ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္နဲ႔ အသီးအႏွံေတြကိုလည္း ေန႔တိုင္းေကၽြးဖို႔ မေမ့ပါနဲ႔။

ႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္း

သားသားမီးမီးေတြ အရပ္ရွည္ၿပီး ဖြံ႔ၿဖိဳးဖို႔အတြက္ ႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္းေတြကို ေန႔တုိင္းေကၽြးဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ ႏို႔မွာ ကယ္ဆီယမ္ဓါတ္ ျမင့္မားစြာပါဝင္ပါတယ္။ အ႐ိုးေတြႀကီးထြားဖို႔ သြားေတြခိုင္မာဖို႔ လံုးဝအကၡရာပါ။ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ေတြကေနလည္း ကယ္ဆီယမ္ဓါတ္ရႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ႏို႔ကရတဲ့ ကယ္ဆီယမ္ဓါတ္က ခႏၶာကိုယ္အတြက္ အေကာင္းဆံုးပါပဲ။ ႏို႔မွာ ပ႐ိုတိန္းဓါတ္ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္တာေၾကာင့္ သားသားမီးမီးေတြ အရပ္ရွည္ဖို႔နဲ႔ ႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးဖို႔ လိုအပ္တဲ့ စြမ္းအင္နဲ႔ အဆီကိုေပးပါတယ္။

ႏုိ႔မွာ ဗီတာမင္ A နဲ႔ B အုပ္စုတို႔လည္းပါဝင္ပါတယ္။ အသက္(၂) ႏွစ္ကေန (၃) ႏွစ္အတြင္း သားသားမီးမီးေတြက တစ္ရက္လွ်င္ ကယ္ဆီယမ္ဓါတ္ (၅၀၀)မီလီဂရမ္လိုအပ္ၿပီး အသက္(၄) ႏွစ္နဲ႔ (၅) ႏွစ္မွာေတာ့ (၇၀၀)မီလီဂရမ္ လိုအပ္ပါတယ္။ လိုအပ္တဲ့ ကယ္ဆီယမ္ဓါတ္ကို ႏြားႏို႔အျပင္ ဒိန္ခ်ဥ္နဲ႔ ခ်ိစ့္တို႔ကေနလည္း ရယူႏိုင္ပါတယ္။ ကယ္ဆီယမ္ဓါတ္ လံုလံုေလာက္ေလာက္ရရွိမွသာ အရပ္ရွည္ၿပီး က်န္းမာသန္စြမ္းတဲ့ သားသားမီးမီးေတြ ျဖစ္လာမွာပါ။

 

 

 

 

Kalay.com.mm မွ ေရးသားေဖာ္ျပေနေသာ ေဆာင္းပါးမ်ားကို စီးပြားျဖစ္လုပ္ကိုင္ေနေသာ မည္သည့္ Website ႏွင့္ Social Media မ်ားမွ Facebook Page မ်ားအတြက္ ျပန္လည္ကူးယူျခင္း၊ ဆင္တူယိုးမွား ေဖာ္ျပျခင္းမ်ား မျပဳပါရန္ ေလးစားစြာ အသိေပးအပ္ပါသည္။
From Kalay with


Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles
x