အသက္(၄)ႏွစ္နဲ႔(၅)ႏွစ္ၾကား ကေလးငယ္ေတြမွာ ရွိသင့္တဲ့ ကိုယ္အေလးခ်ိန္

by: Nang Htwe
 0 comments  1 love

အာဟာရျပည့္ျပည့္ဝဝ ေကၽြးျခင္း၊ အိပ္ခ်ိန္မွန္ျခင္းနဲ႔ ေလ့က်င့္ခန္းပံုမွန္ျပဳလုပ္ျခင္းတုိ႔က ကေလးငယ္ကို က်န္းမာေစၿပီး ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္မႈကို အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။

အသက္(၄)ႏွစ္နဲ႔ (၅)ႏွစ္ၾကား ကေလးငယ္ေတြဟာ ႐ုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္မႈအျပင္ သင္ၾကားမႈပိုင္းပါ  တိုးတက္ေနတဲ့အခ်ိန္ပါ။ အာ႐ံုစူးစိုက္မႈေကာင္းတဲ့ အ႐ြယ္လည္းျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုတိုးတက္ေကာင္းမြန္မႈေတြအတြက္ ရွိသင့္ရွိထိုက္တဲ့ ႐ုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ဖြံ႔ၿဖိဳးမႈေတြ လိုအပ္ပါတယ္။ သာမန္ကေလးငယ္ေတြဟာ တစ္ႏွစ္ကို ပွ်မ္းမွ် (၄)ေပါင္နဲ႔ (၅)ေပါင္ၾကား ကီလိုဂရမ္အားျဖင့္ (၂)ကီလိုဂရမ္ တိုးလာၾကပါတယ္။ အရပ္အရွည္ကေတာ့ ပွ်မ္းမွ် (၂)လက္မကေန (၃)လက္မၾကား စင္တီမီတာအားျဖင့္ (၅)စင္တီမီတာကေန (၈)စင္တီမီတာအထိ ရွည္လာပါတယ္။ အသက္(၄)ႏွစ္ပတ္ဝန္းက်င္ ကေလးတစ္ေယာက္ဟာဆုိရင္ အေလးခ်ိန္ ေပါင္ (၄၀)ခန္႔ရွိရမွာျဖစ္ၿပီး အရပ္ကေတာ့ ပွ်မ္းမွ် (၄၀)လက္မဝန္းက်င္ပါ။

႐ုပ္ပံုေတြကို ေရးဆြဲတာ၊ အေရာင္ျခယ္တာနဲ႔ သ႐ုပ္ေဆာင္တာေတြကို အိမ္မွာ မၾကာခဏ ောဆ့ကစားပါလိမ့္မယ္ (Photo by ChinaHao)

ေဆာ့ကစားျခင္းျဖင့္ သင္ယူခ်ိန္

အသက္(၄)ႏွစ္ေက်ာ္ သားသားမီးမီးေလးေတြဟာ ႐ုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္မႈေတြအျပင္ လႈပ္ရွားမႈေတြျဖစ္တဲ့ ေျပးလႊားေဆာ့ကစားျခင္း၊ ခုန္ေပါက္ျခင္း စတဲ့လႈပ္ရွားမႈေတြပါ တိုးတက္လာေနတဲ့အခ်ိန္ပါ။ ေဆာ့ကစားျခင္းျဖင့္ သင္ယူမႈေတြ ျပဳလုပ္ေနတဲ့အခ်ိန္လည္း ျဖစ္ပါတယ္။

ႀကီးထြားႏႈန္းမတူညီျခင္း

ဒီအသက္အ႐ြယ္မွာ ေဆာ့ကစားျခင္းျဖင့္ ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္မႈေတြ တိုးတက္လာတဲ့အ႐ြယ္ပါ။ ဒီအခ်ိန္မွာ သားသားမီးမီးေလးေတြက တစ္ေယာက္ထဲ ေဆာ့ကစားၾကသလို သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔လည္း ေဆာ့ကစားၾကပါတယ္။ တီထြင္ၿပီး ေဆာ့ကစားၾကပါတယ္။ ႐ုပ္ပံုေတြကို ေရးဆြဲတာ၊ အေရာင္ျခယ္တာနဲ႔ သ႐ုပ္ေဆာင္တာေတြကို အိမ္မွာ မၾကာခဏ ေဆာ့ကစားပါလိမ့္မယ္။ က်ား၊ မ ကြဲျပားသြားျခင္း၊ က်န္းမာေရးေကာင္းမြန္ျခင္းနဲ႔ အာဟာရျပည့္ျပည့္ဝဝ စားေပးျခင္းေပၚမူတည္ၿပီး ေကလးငယ္ေတြ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ ႀကီးထြားႏႈန္း ကြဲျပားသြားပါလိမ့္မယ္။

အရပ္အရွည္ကေတာ့ ပွ်မ္းမွ် (၂)လက္မကေန (၃)လက္မၾကား စင္တီမီတာအားျဖင့္ (၅)စင္တီမီတာကေန (၈)စင္တီမီတာအထိ ရွည္လာပါတယ္ (Photo by abestfashion)

အာဟာရစံုစံုလင္လင္

အာဟာရျပည့္ျပည့္ဝဝ ေကၽြးျခင္း၊ အိပ္ခ်ိန္မွန္ျခင္းနဲ႔ ေလ့က်င့္ခန္းပံုမွန္ျပဳလုပ္ျခင္းတုိ႔က ကေလးငယ္ကို က်န္းမာေစၿပီး ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္မႈကို အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ မ်ိဳး႐ိုးဗီဇေပၚမွာလည္း မူတည္ေနပါေသးတယ္။ အစားအစာေတြကို အလြန္အကၽြံေကၽြတာကလည္း ကေလးငယ္ အဝလြန္တာကို ဦးတည္ေနပါတယ္။ မူႀကိဳအ႐ြယ္သားသားမီးမီးေလးေတြဟာ အစားအေသာက္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဇီဇာေၾကာင္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေမေမတုိ႔က စံုစံုလင္လင္ ဆက္လက္ၿပီး ေကၽြးရပါမယ္။ တစ္ရက္လႈပ္ရွားမႈ မိနစ္(၆၀)ခန္႔ လိုအပ္ပါတယ္။ လႈပ္ရွားမႈေတြအတြက္ လံုျခံဳတဲ့ ပတ္ဝန္းက်င္ ဖန္တီးေပးဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။

ဘယ္အခ်ိန္မွာ ဆရာဝန္နဲ႔ ျပသေပးသင့္လဲ

  • သာမန္ထက္ ေလွ်ာ့တဲ့ ကိုယ္အေလးခ်ိန္နဲ႔ အရပ္ရွိေနျခင္း
  • ေျပးလႊားေဆာ့ကစားတာ နည္းျခင္းနဲ႔
  • အာ႐ံုစူးစိုက္မႈ နည္းတဲ့အခါမွာ ဆရာဝန္နဲ႔ ျပသသင့္ပါတယ္။

သားသားမီးမီးေလးေတြကို အာဟာရျပည့္ျပည့္ဝဝေကၽြးျခင္း၊ အိပ္ခ်ိန္မွန္မွန္ သိပ္ျခင္းနဲ႔ ေျပးလႊားေဆာ့ကစားျခင္းေတြကို ေန႔စဥ္မွန္မွန္ ျပဳလုပ္ေပးဖို႔ Kalay ကေန ေျပာျပေပးလိုက္ပါတယ္။

 

Kalay.com.mm မွ ေရးသားေဖာ္ျပေနေသာ ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ Website ႏွင့္ Social Media မ်ားမွ Facebook Page မ်ားအတြက္ ျပန္လည္ကူးယူျခင္း၊ ဆင္တူယိုးမွား ေဖာ္ျပျခင္းမ်ား မျပဳပါရန္ ေလးစားစြာ အသိေပးအပ္ပါသည္။
From Kalay with


Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles
x