ကိုယ္ဝန္ယူမယ့္စံုတြဲေတြ စားဖို႔ ျပင္ဆင္ထားရမယ့္ အစားအစာမ်ား

by: Nang Htwe
 0 comments  46 love

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္မယ့္စံုတြဲေတြအေနနဲ႔ ခႏၶာကိုယ္က်န္းမာၾကံ့ခိုင္ေနဖို႔ အေရးႀကီးပါတယ္။ ဒီလိုက်န္းမာၾကံ့ခိုင္ေနမွသာ ကိုယ္ဝန္ယူႏုိင္မွာပါ။

ခႏၶာကိုယ္ၾကံ့ခိုင္ေစမယ့္ အစားအစာေတြကို ကိုယ္ဝန္ယူဖုိ႔ ျပင္ဆင္ခ်ိန္မွာ စားဖို႔ စီစဥ္ထားသင့္ပါတယ္။ ဒီလိုျပင္ဆင္တာက ကိုယ္ဝန္ယူဖို႔ ႀကိဳးစားခ်ိန္မွာသာမက မၾကာခင္ရရွိလာမယ့္ သေႏၶသားေလာင္းအတြက္ပါ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြ အမ်ားႀကီးရွိေနပါတယ္။

ကိုယ္ဝန္ရဖို႔အတြက္ က်န္းမာတဲ့ ခႏၶာကိုယ္ရွိေနဖို႔ လိုပါတယ္ (Photo by Check Ovulation)

ကိုယ္ဝန္ယူမယ့္စံုတြဲေတြ စားသံုးဖုိ႔ျပင္ဆင္ထားရမယ့္ အစားအစာမ်ား

၁။ ေဖာလစ္အက္စစ္

ေဖာလစ္အက္စစ္က ကိုယ္ဝန္ယူမယ့္စံုတြဲေတြအတြက္ မရွိမျဖစ္ပါပဲ။ ဒါ့ေၾကာင့္ ကိုယ္ဝန္ယူဖုိ႔ ျပင္ဆင္ခ်ိန္မွာ မရွိမျဖစ္လိုအပ္တဲ့ အစားအစားေတြထဲမွာ ေဖာလစ္အက္စစ္ပါဝင္တဲ့ အစားအစာေတြကို ထည့္သြင္းစားသံုးေပးရပါမယ္။ ေဖာ့လစ္အက္စစ္ပါဝင္တဲ့ အစားအစာေတြက ကိုယ္ဝန္အျမန္ရဖုိ႔ အေထာက္အကူျပဳေစတဲ့အျပင္ သေႏၶသားေလာင္းေလးရဲ႕ ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္မႈကိုလည္း အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ ေဖာလစ္အက္စစ္ကို အစားအစာေတြကေန ရရွိႏိုင္တဲ့အျပင္ ေဖာလစ္အက္စစ္ေဆးဝါးေတြကိုလည္း မွီဝဲေပးရပါမယ္။

၂။ အရည္အေသြးျမင့္မားတဲ့ ပ႐ိုတိန္း

ပ႐ိုတိန္း(အသားဓာတ္) က ကိုယ္ဝန္ယူမယ့္စံုတြဲေတြအတြက္ မရွိမျဖစ္လိုအပ္ပါတယ္။ ပ႐ိုတိန္းပါဝင္တဲ့ အစားအစာေတြက မမ်ိဳးဥအရည္အေသြးကို ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။ အျဖဴေရာင္အသားျဖစ္တဲ့ ၾကက္သား၊ငါး၊ ေဆာ္လမြန္ငါး၊ အိုမီဂါ(၃)ပါဝင္တဲ့ အစားအစာမ်ား၊ ၾကက္ဥနဲ႔ ဥအမ်ိဳးမ်ိဳးတုိ႔မွာ ပ႐ိုတိန္းဓာတ္ျမင့္မားစြာ ပါဝင္ပါတယ္။

ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္နဲ႔ အသီးအႏွံေတြက ကိုယ္ဝန္ရဖို႔ အခက္အခဲျဖစ္ေစတဲ့ အဝလြန္တာကိုလည္း တားဆီးေပးပါတယ္ (Photo by youtube)

၃။ Omega-3 Fatty Acids

အိုမီဂါ(၃)ပါဝင္တဲ့ အစားအစာေတြက ကိုယ္ဝန္ယူတဲ့အခါမွာ မရွိမျဖစ္လိုအပ္တာေၾကာင့္ ျပင္ဆင္ခ်ိန္မွာ ထည့္သြင္းေပးထားဖုိ႔ အေရးႀကီးပါတယ္။ အိုမီဂါ(၃)က ကိုယ္ဝန္ရေစမယ့္ ေဟာ္မုန္းေတြကို ထုတ္လုပ္ေပးၿပီး သေႏၶသားေလာင္းေလးရဲ႕ ဦးေႏွာက္ဥာဏ္ရည္ဖြံ႔ၿဖိဳးမႈကို အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။

၄။ အဆီနည္းတဲ့ ႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္း

အဆီနည္းတဲ့ ႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္းေတြမွာ ကယ္ဆီယမ္နဲ႔ ပ႐ိုတိန္းဓာတ္ေတြပါဝင္တာေၾကာင့္ ကုိယ္ဝန္ယူမယ့္စံုတြဲေတြအတြက္ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။  ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ဖို႔အတြက္ က်န္းမာတဲ့ခႏၶာကိုယ္ရရွိဖို႔နဲ႔ သေႏၶသားေလာင္းေလးႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးဖို႔ ႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္းေတြကို စားသံုးေပးဖုိ႔ ျပင္ဆင္ေပးထားပါ။

၅။ အသီးအႏွံနဲ႔ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္မ်ား

အသီးအႏွံနဲ႔ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ေတြက ခႏၶာကိုယ္ကို က်န္းမာၾကံ့ခိုင္ေစၿပီး ေရာင္ရမ္းတာေတြနဲ႔ နာက်င္တာေတြကို သက္သာေစပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ရဖို႔ အခက္အခဲျဖစ္ေစတဲ့ အဝလြန္တာကိုလည္း တားဆီးေပးပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ယူဖို႔ ျပင္ဆင္ေနတဲ့ စံုတြဲေတြအေနနဲ႔  ကိုယ္ဝန္ရဖုိ႔ အေထာက္အကူျပဳႏိုင္တဲ့ အစားအစာေတြကို ႀကိဳတင္စားသံုးေပးဖို႔ Kalay ကေန အၾကံျပဳလုိက္ပါတယ္။

Kalay.com.mm မှ ရေးသားဖော်ပြနေသော ဆောင်းပါးများကို မည်သည့် Website နှင့် Social Media များမှ Facebook Page များအတွက် ပြန်လည်ကူးယူခြင်း၊ ဆင်တူယိုးမှား ဖော်ပြခြင်းများ မပြုပါရန် လေးစားစွာ အသိပေးအပ်ပါသည်။
From Kalay with

Tag: Eatingpregnantprepare


Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles