ကိုယ္ဝန္ယူဖို႔ စဥ္းစားၿပီဆို စတင္ရမယ့္ အဆင့္ ( ၇ ) ဆင့္

by: Editor
 2 comments  610 love

ဓမၼတာလာၿပီး ဆယ့္ေလးရက္ေျမာက္ ရက္က ကိုယ္ဝန္ရဖို႔ ျဖစ္ႏိုင္ေျခအရွိဆံုး ျဖစ္ၿပီး ဆယ့္သံုးရက္ေျမာက္ နဲ႔ ဆယ့္ငါးရက္ေျမာက္ ရက္ေတြမွာလည္း ႀကိဳးစားသင့္ပါတယ္။

ေမေမတို႕ေရ မိသားစုဘ၀ေလး တည္ေထာင္ဖို႔အတြက္ သားသားမီးမီး တစ္ေယာက္ေလာက္ ကိုယ့္ဘ၀ထဲကို စၿပီး ေခၚယူေတာ့မယ္ဆိုရင္ ေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္ သေႏၶတည္ႏိုင္ဖို႔ အတြက္ ေမေမတို႔အေနနဲ႔ လုပ္ေဆာင္ရမယ့္ အဆင့္ (၇) ဆင့္အေၾကာင္း Kalay ကေနမွ်ေ၀ေပးလိုက္ပါတယ္ေနာ္။

Step 1

ကိုယ္ဝန္စမယူခင္ သံုးလေလာက္ အလိုကတည္းက ေဖာလစ္ အက္ဆစ္လိုမ်ိဳး ဗီတာမင္ေတြ စတင္ျဖည့္စြက္ရပါမယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္အတြက္ မရွိမျဖစ္လိုအပ္တဲ့ ဗီတာမင္ကို ပံုမွန္ေသာက္ေပးဖို႔ လိုအပ္ပါျပီေနာ္။

 Step   2

ဒုတိယ အဆင့္ကေတာ့ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ကို ထိန္းသိမ္းဖို႔ပါပဲ ေမေမတို႔ေရ။ အရမ္းပိန္လြန္းေနတာ ျဖစ္ျဖစ္ အရမ္း ဝလြန္းေနတာ ျဖစ္ျဖစ္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ဖို႔ အဆင္မေျပႏိုင္ပါဘူး။ အသင့္ေတာ္ဆံုးကေတာ့ ကိုယ့္အရပ္အေမာင္းနဲ႔ အသက္အရြယ္နဲ႔ သင့္တင့္မွ်တတဲ့ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ရွိဖို႔ လိုပါတယ္။ ဒီေတာ့ ပိန္ေနရင္ ဝလာေအာင္၊  ဝေနရင္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလွ်ာ့သြားေအာင္ လုပ္ျပီး ပံုမွန္ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ရရွိေအာင္ လုပ္ရပါမယ္။

Step 3

ေဆးလိပ္ ေသာက္တတ္တယ္ဆိုရင္ ေဆးလိပ္ျဖတ္လိုက္ဖို႔ လိုပါမယ္ ေမေမတို႔ေရ။ ဘာေၾကာင့္လည္းဆိုေတာ့ ေဆးလိပ္ေသာက္ျခင္းက သေႏၶေအာင္ဖို႔ကို အတားအစီး ျဖစ္ေစလို႔ပါပဲ။ ဒါကကိုယ့္အမ်ိဳးသားပါ ေရွာင္ၾကဥ္ရမယ့္ အဆင့္ပါေနာ္။

Step 4

ေဆးလိပ္ ျဖတ္ၿပီးၿပီ ဆိုရင္ေတာ့ အရက္ကိုလည္း ဆက္ေရွာင္ရဦးမယ္။ အလြန္အကၽြံ အရက္ေသာက္ျခင္းကလည္း သေႏၶေအာင္ဖို႔ကို အဟန္႔အတား ျဖစ္ေစတာပါပဲ။

Step 5

ငါးဆင့္ေျမာက္ လုပ္ေဆာင္ရမွာကေတာ့ သေႏၶတားေဆးေတြ ေသာက္သံုးေနတာကို ရပ္လိုက္ဖို႔ပါ။ တားေဆး မေသာက္တဲ့သူေတြအတြက္ ဒီအဆင့္ကမလိုေပမယ့္ ေသာက္တဲ့သူေတြကေတာ့ ေသာက္ေနတာကို ရပ္လိုက္ဖို႔ လိုပါတယ္။

Step 6

လက္ရွိက်န္းမာေရး အေျခအေနကို စစ္ေဆးဖို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ဆရာဝန္နဲ႔ ေသခ်ာ က်န္းမာေရးစစ္ေဆးၿပီး ကိုယ့္ခႏၶာကိုယ္ လိုအပ္ခ်က္ေတြကို ရွာေဖြပါေနာ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ဖို႔ အတြက္ က်န္းမာေရး လိုအပ္ခ်က္နဲ႔ ကိုယ့္ရဲ႕ က်န္းမာေရးအေျခအေန ဘာေတြ ကြာဟေနလဲဆိုတာကို အေျဖရွာၿပီး လိုအပ္တဲ့ ဗီတာမင္ေတြ၊ ျဖည့္စြက္ အာဟာရေတြကို  ျဖည့္တင္းရပါမယ္။ ကိုယ္ဝန္ရခ်င္သူေတြအတြက္ ဘာေတြကို စားသင့္တယ္၊ မစားသင့္ဘူး ဆိုတာေတြက ေယဘုယ် အားျဖင့္ မွန္ႏိုင္ေပမယ့္ ကိုယ့္တစ္ကိုယ္စာအတြက္ေတာ့ ကိုယ့္က်န္းမာေရးကို စစ္ေဆးၿပီးမွ လိုအပ္တဲ့ အစာအာဟာရကို ျဖည့္တင္းတာ ပိုေကာင္းပါတယ္။

Step 7

ေနာက္တစ္ဆင့္ကေတာ့ အိပ္ခန္းထဲက ျပကၡဒိန္မွာ ကိုယ္ဝန္ရဖို႔ ႀကိဳးစားရမယ့္ ရက္ေတြကို ထင္သာျမင္သာေအာင္ အမွတ္အသား လုပ္ထားဖို႔ပါပဲ။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ထီေပါက္ဖို႔အတြက္ ထီထိုးဖို႔ လိုသလို ေပါက္မယ့္ ထီလက္မွတ္ကို လည္း ေရြးထိုးဖို႔ လိုပါတယ္။ ေပါက္မယ့္ ထီလက္မွတ္ေရြးဖို႔က ပံုေသနည္းမရွိေပမယ့္ ကိုယ္ဝန္ရဖို႔ ႀကိဳးစားရမယ့္ ရက္ေတြကေတာ့ အတိအက်ရွိပါတယ္။

ဓမၼတာလာၿပီး ဆယ့္ေလးရက္ေျမာက္ ရက္က ကိုယ္ဝန္ရဖို႔ ျဖစ္ႏိုင္ေျခအရွိဆံုး ျဖစ္ၿပီး ဆယ့္သံုးရက္ေျမာက္ နဲ႔ ဆယ့္ငါးရက္ေျမာက္ ရက္ေတြမွာလည္း ႀကိဳးစားသင့္ပါတယ္။

အခုေျပာျပခဲ့တဲ့ အဆင့္ (၇) ဆင့္ကို တစ္ဆင့္ခ်င္း လုပ္ေဆာင္သြားၿပီးၿပီ ဆိုရင္ေတာ့ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ႏိုင္ဖို႔  အေထာက္အကူျဖစ္ေစတာ ေသခ်ာသေလာက္ရွိသြားပါၿပီေနာ္။ ဒီေတာ့ အခု ေမေမေလာင္းေလးေတြအကုန္လံုး မၾကာခင္ ေမေမ အစစ္ေတြျဖစ္လာၾကေတာ့မယ္လို႔ ယံုၾကည္မိပါတယ္။ သားသားမီးမီးေလးေတြနဲ႔ သာယာခ်မ္းေျမ႕တဲ့ မိသားစု ဘ၀ေလးကို အျမန္ဆံုး ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ၾကပါေစေနာ္။

Kalay.com.mm မှ ရေးသားဖော်ပြနေသော ဆောင်းပါးများကို မည်သည့် Website နှင့် Social Media များမှ Facebook Page များအတွက် ပြန်လည်ကူးယူခြင်း၊ ဆင်တူယိုးမှား ဖော်ပြခြင်းများ မပြုပါရန် လေးစားစွာ အသိပေးအပ်ပါသည်။
From Kalay with

Tag: conceiveprepare


Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles
x