ကိုယ္ဝန္ေဆာင္သက္တမ္း (၃) ပတ္

by: Khin Nyein Lwin
 0 comments  0 love

ကိုယ္ဝန္ ၃ ပတ္ရွိသြားပါၿပီ။ အေစာပိုင္းကိုယ္ဝန္ လကၡဏာေတြက စၿပီးျဖစ္လာပါၿပီ။ (၃) ပတ္အခ်ိန္မွာ ဘာေတြျဖစ္လာႏိုင္တယ္ဆိုတာနဲ႔ သင့္ဘဝမွာ ႀကီးမားတဲ့ေျပာင္းလဲမႈႀကီး ျဖစ္သြားတာကို ဘယ္လို ရင္ဆိုင္ၾကမယ္ဆိုတာေတြကို ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္။

ကိုယ္ဝန္ (၃) ပတ္ေတာင္ရွိသြားၿပီဆိုေတာ့ ဘယ္လိုခံစားေနရပါသလဲ။ လကၡဏာေတြေတာ့ မ်ိဳးစံုရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အမ်ိဳးသမီးအမ်ားစုကေတာ့ ေမွ်ာ္လင့္ထားတာျဖစ္ျဖစ္ မေမွ်ာ္လင့္ထားတာျဖစ္ျဖစ္ မေသခ်ာမေရရာမႈကို ခံစားေနရခ်ိန္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီအခ်ိန္ဟာ ကိုယ္ဝန္ကို နည္းအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ စစ္ေဆးၾကခ်ိန္ျဖစ္ၿပီး ေနာက္ပိုင္း အဆင့္ေတြအတြက္ သားဖြားဆရာဝန္ေတြနဲ႔ ပထမဆံုးသြားေရာက္ ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးၾကခ်ိန္လည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီကာလမွာ ႀကီးမားတဲ့ေျပာင္းလဲမႈအေနနဲ႔ မေသခ်ာမေရရာျဖစ္ျခင္းနဲ႔ စိတ္ခံစားမႈမ်ားရုတ္တရက္ ျပင္းထန္စြာ ေျပာင္းလဲျခင္းစတဲ့ လကၡဏာေတြ ရွိတတ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္တာ သက္တမ္း (၃) ပတ္ရွိၿပီ ဆိုတာကို ညႊန္ျပေနတဲ့ အျခားလကၡဏာေတြလည္း အမ်ားအျပားရွိပါေသးတယ္။

သေႏၶသားဖြံ႔ၿဖိဳးႀကီးထြားမႈပံုစံ

ကိုယ္ဝန္ (၃) ပတ္အခ်ိန္မွာ ဝမ္းဗိုက္စူထြက္လာျခင္း သို႔ ဗိုက္အတြင္းတုန္ခါျခင္းနည္းနည္းေလးေတာင္ ျဖစ္မွာ မဟုတ္ေသးပါဘူး။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ သေႏၶသားဟာ ဆဲလ္ေသးေသးေလးအျဖစ္သာရွိေနၿပီး အလြန္ေသးငယ္ေနေသးတာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္လည္း ၄င္းဆဲလ္ေတြက ပြားတာ အရမ္းလ်င္ျမန္ပါတယ္။ အခ်င္းက စတင္ဖြံ႔ၿဖိဳးလာၿပီး မမ်ိဳးဥထုတ္ေပးျခင္း လုပ္ငန္းစဥ္ကိုရပ္ဖို႔ ရာသီစက္ဝိုင္းကို ရပ္တာမွစျပီး ကိုယ္တြင္းေျပာင္းလဲမႈေတြကို ျဖစ္ေစမယ့္ ေဟာ္မုန္းေတြကို ထုတ္ေပးပါတယ္။ HCG လို႔ေခၚတဲ့ ေဟာ္မုန္းက ခႏၶာကိုယ္တစ္ခုလံုးကို ပ်ံ႕ႏွံ႔သြားၿပီျဖစ္တဲ့အတြက္ ကိုယ္ဝန္စစ္ေဆးတဲ့အခ်ိန္မွာ positive ျပပါလိမ့္မယ္။

တျခားအရာေတြလည္း ရွိပါေသးတယ္။ သေႏၶသားက ၄င္းကို အစာအာဟာရေတြေထာက္ပံ့ေပးေနတဲ့ သားအိမ္နံရံကို ေသြးေၾကာမွ်င္ေလးေတြက တစ္ဆင့္ဆက္သြယ္ထားပါတယ္။ ၄င္းေသြးေၾကာမွ်င္ေတြက ခ်က္ႀကိဳး အျဖစ္ တျဖည္းျဖည္း ဖြံ႔ၿဖိဳးလာမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဝမ္းေခါင္းအတြင္းမွာရွိတဲ့ သေႏၶသားကို အကာအကြယ္ေပးမယ့္ ေရျမႊာအိတ္ကလည္း စၿပီးဖြဲ႔စည္းေနၿပီျဖစ္ပါတယ္။

ေျပာင္းလဲလာေသာ မိခင္ဘဝေနထိုင္မႈပံုစံ

ဒီအခ်ိန္မွာေတာ့ အျပင္ပိုင္းအေနနဲ႔ ေျပာင္းလဲတာ မရွိေသးသေလာက္ပါပဲ။ တကယ္တမ္းေျပာရရင္  ကိုယ္ဝန္ရွိေနတာကိုေတာင္ သတိမထားမိေသးတာလည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ စစ္ေဆးၿပီးသြားလို႔ အေျဖက ကိုယ္ဝန္ရွိေနၿပီဆိုရင္ေတာ့ ဘဝႀကီး တစ္သက္စာေျပာင္းလဲသြားပါၿပီ။  ကိုယ့္ကိုယ္ကို ကိုယ္ဝန္ရွိေနၿပီလို႔ သိထားၿပီးသားဆိုရင္ေတာင္ ေျပာင္းလဲမႈေတြက မ်ားတာေၾကာင့္ စိတ္ကို ျပင္ဆင္ထားသင့္ပါတယ္။  ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ဗီတာမင္ ေသာက္သံုးသင့္ၿပီး အာဟာရျပည့္ဝစြာ စားသံုးတာ၊ အရက္နဲ႔ ေဆးလိပ္ စတာေတြကို ေရွာင္ရွားတာမ်ိဳးေတြကို လုပ္သင့္ပါတယ္။

ကိုယ္ဝန္ (၃) ပတ္အခ်ိန္ စားေသာက္မႈပံုစံ

အခုခ်ိန္မွာ ခႏၶာကိုယ္က သေႏၶသားကို ဖြံ႔ၿဖိဳးလာေအာင္ အစြမ္းကုန္ကူညီေပးေနတဲ့အခ်ိန္ျဖစ္ပါတယ္။ ခႏၶာကိုယ္အတြင္း ဝင္သြားတာ မွန္သမွ်က သေႏၶသားကို ထိခိုက္ႏိုင္တာေၾကာင့္ တတ္ႏိုင္သေလာက္ က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္တာကို စားသံုးေပးသင့္ပါတယ္။ ဟင္းသီးဟင္းရြက္၊ အသီးအႏွံ၊ အဆီနည္းတဲ့ အသားေတြနဲ႔ မုေယာစပါး စတာေတြကို မ်ားမ်ားစားပါ။ ေရလည္းမ်ားမ်ားေသာက္ေပးပါ။ အရက္၊ ကေဖးဓာတ္နဲ႔ အဆင္သင့္စား အစားအစာေတြကို ျဖတ္ေတာက္ထားရင္ေတာ့ အေကာင္းဆံုးပါပဲ။ ေဖာလစ္အက္ဆစ္ပါတဲ့ ေဆးဝါးမ်ား၊ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ဗီတာမင္မ်ားကို စတင္ေသာက္သံုးသင့္ၿပီျဖစ္ၿပီး ကေလး အေကာင္းဆံုးစတင္ဖြံ႔ၿဖိဳးဖို႔ တျခား စားဖို႔လိုအပ္တာေတြကို ဆရာဝန္နဲ႔ တိုင္ပင္ေဆြးေႏြးပါ။

 

From Kalay with


Comments

0 comments
Latest video