ကိုယ္ဝန္ေဆာင္သက္တမ္း (၂၁) ပတ္

by: Khin Nyein Lwin
 0 comments  0 love

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္သက္တမ္း (၂၁) ပတ္မွာ ကေလးကေကာ ဘယ္ေလာက္ႀကီးထြားလာေနၿပီလဲ၊ က်န္းမာတဲ့ ကေလးေလးျဖစ္ေအာင္ ဘာေတြကိုစားသံုးသင့္လဲဆိုတာ ၾကည့္ရေအာင္။

မိခင္ေလာင္းေတြအတြက္ ကိုယ္ဝန္ (၂၁) ပတ္ဆိုတာ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ကာလ အလယ္ကိုေရာက္ေနပါၿပီ။ မိခင္ေကာ ကေလးပါ ေန႔စဥ္နဲ႔အမွ် ဖြံ႔ျဖိဳးေနပါတယ္။ ဒီအပတ္မွာ မိခင္အေနနဲ႔ ကိုယ့္ကိုယ္ကုိ ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္ေနတတ္တာကို သတိထားမိပါလိမ့္မယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္အမ်ိဳးသမီးရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ထဲမွာ ေျပာင္းလဲမႈေတြမ်ားစြာရွိေနၿပီး အားလံုးနီးပါးကေတာ့ ကိုယ္တြင္းေျပာင္းလဲမႈေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ၾကံဳေတြ႔ရမယ့္ လကၡဏာေတြနဲ႔ ဘယ္လိုေနထိုင္စားေသာက္ရမလဲဆိုတာကို ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္။

သေႏၶသားဖြံ႔ၿဖိဳးႀကီးထြားမႈပံုစံ

သေႏၶသားေလးက လ်င္ျမန္စြာ ဖြံ႔ၿဖိဳးလာေနပါၿပီ။ မ်က္ခံုးနဲ႔ မ်က္ခြံက ျပည့္ျပည့္စံုစံု ဖြံ႔ျဖိဳးေနပါၿပီ။ လက္သည္းခြံေတြကလည္း လက္ေခ်ာင္းေတြရဲ႕ထိပ္မွာ ေနရာယူေနၾကပါၿပီ။ ေနာက္လာမယ့္အပတ္ေတြမွာ ကေလးရဲ႕လႈပ္ရွားမႈေတြက ပိုၿပီးသိသာလာပါလိမ့္မယ္။ ၿပီးေတာ့ ကေလးက ဘယ္အခ်ိန္မွာ အရမ္းတက္ၾကြေနတတ္လဲဆိုတာကို သိလာပါလိမ့္မယ္။ အခုကေလးက (၄၅၀) ဂရမ္ေလးၿပီး (၂၈) စင္တီမီတာေလာက္ ရွိေနပါၿပီ။ သေႏၶသားေလးက အျပင္မွာ ေျပာေနတဲ့စကားေတြကို ၾကားႏိုင္ေနပါၿပီ။

 ေခ်ာ့သိပ္သလိုျဖစ္ေနတဲ့ အေမ့ႏွလံုးခုန္သံကိုလည္း ၾကားေနရပါၿပီ။ အသံကို တုန္႔ျပန္တာမ်ိဳးေတြလည္း ရွိလာပါလိမ့္မယ္။ သေႏၶသားရဲ႕ လႈပ္ရွားမႈက အေစာပိုင္းမွာ အစာအိမ္အတြင္း တုန္ခါေနသေယာင္သာရွိေနေသာ္လည္း တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ အားပိုေကာင္းလာၿပီး အႀကိမ္အေရအတြက္လည္း မ်ားလာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ေျပာင္းလဲလာေသာ မိခင္ဘဝေနထိုင္မႈပံုစံ

ကိုယ္ဝန္ (၂၁) ပတ္ရွိေနၿပီျဖစ္တဲ့ အမ်ိဳးသမီးမွာ စိတ္ပိုင္းေရာ ကိုယ္ပိုင္းပါ ေျပာင္းလဲမႈေတြ ရွိေနပါၿပီ။ စိတ္မူမမွန္တာေတြမ်ားလာၿပီး အရမ္းပင္ပန္းႏြမ္းနယ္ေနတာမ်ိဳးေတြ ခံစားရႏိုင္ပါတယ္။  ေျခမခိုင္တာမ်ိဳးေတြျဖစ္တတ္ၿပီး ကိုယ္ခႏၶာ ဗဟိုခ်က္ကလည္း ေျပာင္းသြားပါၿပီ။ ဒီအခ်ိန္မွာ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ေျပာင္းလဲျခင္းေတြကိုလည္း ၾကံဳေတြ႔ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ပံုမွန္ထက္စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားေနတတ္ၿပီး ဒါက ကိုယ္နဲ႔ ကေလးႏွစ္ေယာက္စလံုးအတြက္ မေကာင္းပါဘူး။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေနစဥ္အတြင္း စိတ္ဖိစီးမႈနဲ႔ စိုးရိမ္ပူပန္မႈေတြကို ေလွ်ာ့ခ်ဖို႔ အေရးႀကီးပါတယ္။ မိနစ္ (၂၀) ေလာက္ လမ္းေလွ်ာက္ျခင္းျဖင့္ စိတ္ဖိစီးမႈေတြကို ေလွ်ာ့ခ်ၾကည့္ပါ။

ကိုယ္ဝန္ (၂၁) ပတ္မွာလုပ္ေဆာင္ရမယ့္အခ်က္မ်ား

ကေလးနဲ႔ရင္းႏွီးေအာင္ေနပါ

ကေလးနဲ႔ရင္းႏွီးဖို႔က လြယ္လြယ္ေလးပါပဲ။ သီခ်င္းေတြဆိုျပမယ္။ သူနဲ႔စကားေျပာမယ္။ စာဖတ္ျပမယ္။ ဒါေတြေၾကာင့္ ကေလးကလည္း သင့္အသံကို မွတ္မိလာပါလိမ့္မယ္။

ကေလးနဲ႔စကားေျပာပါ

ဒီလိုလုပ္ျခင္းက အသံကို ကေလးမွတ္မိဖို႔ နည္းလမ္းေကာင္းျဖစ္ပါတယ္။ အသံကို တံု႔ျပန္မႈရွိလာပါလိမ့္မယ္။ ကိုယ္အႀကိဳက္ဆံုးသီခ်င္းေတြကိုဆိုျပပါ။ အႀကိဳက္ဆံုးစာအုပ္ေတြကို ဖတ္ျပပါ။

ကေလးပစၥည္းေတြ ထြက္ဝယ္ပါ

ကိုယ္ဝန္တတိယအဆင့္ မေရာက္ခင္ ကေလးအသံုးအေဆာင္ေတြ သြားဝယ္တာကလည္း မတူညီတဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္အမ်ိဳးမ်ိဳးအတြက္ ေကာင္းပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္တတိယအဆင့္ကို ေရာက္တဲ့အခ်ိန္က်ရင္ ကေလးသံုးပစၥည္းေတြကို ဝယ္ဖို႔ စိတ္ပဲရွိေတာ့မွာျဖစ္တဲ့အတြက္ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုလုပ္တာကလည္း ကေလးနဲ႔ပိုရင္းႏွီးလာေစတဲ့ နည္းလမ္းေကာင္းတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။

သီခ်င္းေတြနားေထာင္ပါ

ျငိမ့္ေညာင္းတဲ့ သီခ်င္းေတြကိုနားေထာင္ျခင္းက ကေလးနဲ႔ပိုရင္းႏွီးေစတဲ့အျပင္ ကိုယ္ေရာကေလးကိုပါ သက္ေတာင့္သက္သာျဖစ္ေစပါတယ္။

ကေလးေစာင့္ေရွာက္ေရးစင္တာကို ရွာထားပါ

ေမြးလာမယ့္ကေလးအတြက္ ေစာင့္ေရွာက္ေရးစင္တာ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနပါေစ။ အဲ့လိုအဆင္သင့္ျဖစ္ေနျခင္းက ကိုယ္ဝန္တတိယအဆင့္မွာ စိတ္ဖိစီးမႈကို ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။

ကေလးအဝတ္အစားေတြဝယ္ထားပါ

ကေလးအတြက္ အႏွီးနဲ႔ တျခားအဝတ္အစားေတြ လံုေလာက္မႈရွိေနပါေစ။ ေမြးဖြားၿပီးခ်ိန္မွ ကေလးပစၥည္းေတြ သြားဝယ္ခ်င္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ ေခါင္းအံုးဝယ္ထားပါ

ဗိုက္တျဖည္းျဖည္းပိုႀကီးလာတဲ့အခ်ိန္မွာ တတ္ႏိုင္သေလာက္ သက္ေတာင့္သက္သာျဖစ္ေစမယ့္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေခါင္းအံုးကို ဝယ္ထားပါ။ ညဘက္မွာ ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေပ်ာ္ႏိုင္ေစၿပီး ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္တာကို ေလ်ာ့က်ေစမွာပါ။

From Kalay with


Comments

0 comments
Latest video