ကိုယ္ဝန္ေဆာင္သက္တမ္း (၁၃)ပတ္

by: Khin Nyein Lwin
 0 comments  0 love

သေႏၶသားေလးကေတာ့ ပဲစိုက္တဲ့အိုးအရြယ္ေလာက္ရွိေနပါၿပီ။ အစာစားခ်င္စိတ္ေတြပိုေကာင္းလာပါၿပီ။ ဒါေၾကာင့္ ဒီအခ်ိန္မွာ စားေနက်အတိုင္းသာ ဆက္စားပါ။

ကိုယ္ဝန္(၁၃)ပတ္ဆိုတာက ကိုယ္ဝန္ ဒုတိယအဆင့္ကို တရားဝင္ ေရာက္ေနၿပီျဖစ္ပါတယ္။ ႀကီးမားတဲ့ မွတ္တိုင္တစ္ခုပါ။ အစပိုင္းမွာ လုပ္ခဲ့တဲ့ စားေသာက္မႈပံုစံနဲ႔ ေလ့က်င့္ခန္းေတြကို ဆက္လုပ္သင့္ပါတယ္။ မိခင္ရဲ႕ခႏၶာကိုယ္က ပိုၿပီးေတာင္ေျပာင္းလဲလာေနပါၿပီ။ အခ်ိန္အၾကာႀကီးက်န္းမာေအာင္ ေနထိုင္ဖို႔လိုေနပါေသးတယ္။

ကေလးအရြယ္အစားက ပဲေစ့စိုက္တဲ့အိုးအရြယ္ေလာက္သာရွိေသးပါတယ္

သေႏၶသားဖြံ႔ၿဖိဳးႀကီးထြားမႈပံုစံ

ကေလးရဲ႕လက္ေခ်ာင္းေသးေသးေလးေတြမွာ လက္ေဗြရာေတြေပၚလာေနပါၿပီ။ ပါးလႊာလြန္းတဲ့အေရျပားေအာက္က ေသြးေၾကာမွ်င္ေတြနဲ႔ ကိုယ္တြင္းအဂၤါေတြကို ထင္ထင္ရွားရွားျမင္ေနရၿပီး ခႏၶာကိုယ္ကလည္း တျဖည္းျဖည္း ႀကီးထြားလာေနပါၿပီ။ ဦးေခါင္းက သံုးပံုတစ္ပံုသာရွိပါေတာ့တယ္။ တကယ္လို႔ မိန္းကေလးဆိုရင္ေတာ့ မ်ိဳးဥအိမ္မွာ မမ်ိဳးဥ (၂) သန္းေက်ာ္ရွိေနပါၿပီ။ အရြယ္အစားကေတာ့ ပဲေစ့စိုက္တဲ့အိုးအရြယ္ေလာက္သာရွိပါေသးတယ္။

ေျပာင္းလဲလာေသာ မိခင္ဘဝေနထိုင္မႈပံုစံ

ဒီအပတ္က ကိုယ္ဝန္ပထမအဆင့္ရဲ႕ေနာက္ဆံုးအပတ္ျဖစ္ၿပီး ကိုယ္ဝန္ပ်က္က်ႏိုင္ေျခက အေစာပိုင္းကာလေတြထက္ ေလ်ာ့သြားပါၿပီ။ ေနာက္အပတ္ဆိုရင္ ကိုယ္ဝန္ဒုတိယအဆင့္ စေတာ့မွာျဖစ္ၿပီး ကိုယ္ဝန္အေစာပိုင္း ကာလမွာျဖစ္တဲ့ ပ်ိဳ႕အန္တာနဲ႔ ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္တာမ်ိဳးေတြ သက္သာလာေတာ့မွာပါ။ ပိုေကာင္းတဲ့သတင္းကေတာ့ အမ်ိဳးသမီး ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ဒီအခ်ိန္မွာ ခ်စ္တင္းေႏွာခ်င္စိတ္ပိုမ်ားလာတာပဲျဖစ္ပါတယ္။ ေမြးဖြားဖို႔ လေတာ္ေတာ္လိုပါေသးေပမယ့္ ႏို႔ရည္ဂလင္းေတြက ကေလးေမြးဖြားၿပီးခ်ိန္မွာ စစခ်င္းတိုက္ဖို႔ ႏို႔ရည္ၾကည္ ေတြကို စၿပီးထုတ္လုပ္ေနပါၿပီ။

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္မိခင္က သြားက်န္းမာေရးကို အထူးဂရုစိုက္သင့္ပါတယ္

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္သက္တမ္း (၁၃)ပတ္ရဲ႕စားေသာက္မႈပံုစံ

ဒီအခ်ိန္မွာ အရမ္းကို ဆာေလာင္ေနတတ္ၿပီး ေတြ႔တာမွန္သမွ်ကို စားႏိုင္မယ္လို႔ ခံစားေနရတဲ့အခ်ိန္ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အခုခ်ိန္မွာ ကေလးက်န္းက်န္းမာမာနဲ႔ ႀကီးထြားလာဖို႔အတြက္ တစ္ေန႔ကို ကယ္လိုရီ (၃၀၀) ႏွင့္အထက္သာ လိုအပ္ပါတယ္။ ကေလးကို ေကၽြးသင့္တဲ့ အေကာင္းဆံုး အစားအစာေတြအတြက္ မုေယာစပါးပါဝင္တဲ့ အစားအစာေတြ၊ လတ္ဆတ္တဲ့ ဟင္းသီးဟင္းရြက္နဲ႔အသီးအႏွံေတြ၊ အဆီနည္းတဲ့အသားေတြကိုသာ စားသံုးပါ။

ဗီတာမင္အတြက္ကေတာ့ အေစာပုိင္းမွာ ေသာက္ခဲ့သလိုပဲ ဆက္ေသာက္ပါ။ ပရိုတင္း၊ သံဓာတ္နဲ႔ ကယ္ဆီယမ္ေတြက ကေလးရဲ႕ ႀကီးထြားမႈအဆင့္ေတြမွာ အေရးႀကီးလိုအပ္တဲ့ ဓာတ္ေတြျဖစ္ပါတယ္။ ငါး၊ အခြံမာသီး၊ တိုဟူးနဲ႔ ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳးကေန တစ္ေန႔ကို ပရိုတင္း (၇၁) ဂရမ္ေလာက္ စားသံုးေပးပါ။ တစ္ေန႔ကို သံဓာတ္ (၂၅) မီလီဂရမ္ရရွိေအာင္ ပဲနီေလး၊ ကန္စြန္းရြက္နဲ႔ အနီေရာင္အသားေတြကို စားပါ။ တစ္ေန႔ကို ႏို႔ထြက္ကုန္ (၄) ခါေလာက္စားျခင္းျဖင့္ ကယ္ဆီယမ္ (၁၀၀၀) မီလီဂရမ္ကို ရယူႏိုင္ပါတယ္။

ခင္ပြန္းသည္အေနနဲ႔ ကေလးအတြက္ ေမြးဖြားရင္ လိုအပ္မယ့္ပစၥည္းမ်ားကို စာရင္းျပဳလုပ္ထားသင့္ပါတယ္

မိခင္တို႔သိထားရမည့္အခ်က္မ်ား

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ဗီတာမင္ေတြကို ဆက္ေသာက္သံုးပါ

အခုခ်ိန္မွာေတာ့ ဗီတာမင္ေတြကို ဆက္မွီဝဲသင့္ပါတယ္။ တကယ္လို႔ ဆရာဝန္က ဗီတာမင္ေသာက္တာရပ္ဖို႔ေျပာရင္ ကိုယ္ဝန္ကာလတစ္ေလွ်ာက္လံုးအတြက္ အေရးႀကီးတဲ့ ေဖာလစ္အက္ဆစ္ကိုေတာ့ ဆက္ေသာက္ပါ။ ဆရာဝန္က သံဓာတ္အားျဖည့္ေဆးကိုပါ ညႊန္းေပးႏိုင္ပါတယ္။

နာက်င္ကိုက္ခဲျခင္း

အခုခ်ိန္ဆိုရင္ေတာ့ အမ်ိဳးသမီးအမ်ားစုမွာ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေနၿပီဆိုတာ သိသာေနပါၿပီ။ ဗိုက္တျဖည္းျဖည္းႀကီးလာတာနဲ႔အမွ် အရြတ္ေတြနဲ႔ ၾကြက္သားေတြ နာက်င္ကိုက္ခဲတာကို စၿပီးခံစားရပါလိမ့္မယ္။ ဒီလိုကိုက္ခဲတာမ်ိဳးက ျပင္းထန္ႏိုင္ၿပီး ဒီလိုနာက်င္တာက ပံုမွန္ျဖစ္ေပမယ့္ စိုးရိမ္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကိုက္ခဲတာမခံႏိုင္ေတာ့တဲ့အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ ဆရာဝန္ကိုသြားျပသင့္ပါတယ္။

ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ရုတ္တရက္မတက္လာေစပါနဲ႔

အခုခ်ိန္မွာ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေတြ ေတာ္ေတာ္တက္လာေနၿပီျဖစ္ၿပီး အေၾကာျပတ္တာေတြျဖစ္လာႏိုင္ပါတယ္။ မွ်တတဲ့အစားအစာေတြကိုသာ စားေသာက္ၿပီး ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ျမန္ျမန္တက္လာတာကို ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အမ်ိဳးသမီးအခ်ိဳ႕က တျခားသူေတြထက္ကို ပိုဆိုးပါတယ္။ ေကာင္းတဲ့လိုးရွင္းက အသားအရည္ကို ေပ်ာ့ေျပာင္းေနေစၿပီး အေၾကာျပတ္တာေၾကာင့္ျဖစ္တဲ့ ယားယံျခင္းေဝဒနာကိုလည္း ကာကြယ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။

From Kalay with


Comments

0 comments
Latest video