ကိုယ္ဝန္စရွိတဲ့ ပထမလမွာ ဘာအစားအစာေတြ စားသင့္လဲ

by: Nang Htwe
 0 comments  0 love

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ပ႐ိုတိန္းဓါတ္ အေရးႀကီးပါတယ္။ အသားထဲမွာ ပ႐ိုတိန္းဓါတ္ ပါဝင္ပါတယ္။ က်က္ေအာင္ ခ်က္ျပဳတ္ပါ။ အစိမ္းစားတာကိုေတာ့ ေရွာင္ရွားရပါမယ္။

ကိုယ္ဝန္ရွိၿပီဆိုတာ သိသိခ်င္း အာဟာရျပည့္တဲ့ အစားအစာေတြကို ေ႐ြးခ်ယ္စားေသာက္ရေတာ့မွာပါ။ ကိုယ္ဝန္ပထမလမွာ ေမေမေလာင္းတို႔ ဘာေတြစားရမယ္ဆိုတာ Kalay ကေန ေျပာျပေပးမယ္ေနာ္။

ကိုယ္ဝန္ရွိၿပီဆိုတာ သိသိခ်င္း အာဟာရျပည့္တဲ့ အစားအစာေတြကို ေ႐ြးခ်ယ္စားေသာက္ရေတာ့မွာပါ (Photo by Baby360)

ကိုယ္ဝန္စရွိတဲ့ ပထမလမွာ ဘာအစားအစာေတြ စားသင့္လဲ

ေဖာလစ္အက္ဆစ္ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာမ်ား

ေဖာလစ္အက္ဆစ္ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာေတြကို စားသံုးေပးရပါမယ္။ ကိုယ္ဝန္ပထမသုံးလမွာ ေဖာလစ္အက္ဆစ္က အလြန္အေရးႀကီးပါတယ္။ ေဖာလစ္အက္ဆစ္ ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာေတြကေတာ့ လိေမၼာ္သီး၊ အာလူး၊ ပန္းေဂၚဖီစိမ္း (ဘ႐ိုကိုလီ)၊ ကညြတ္၊ ၾကက္ဥ၊ ပဲနဲ႔ အစိမ္းေရာင္ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ဗီတာမင္ B6

ကိုယ္ဝန္ပထမလမွာ ပ်ိဳ႕အန္တာကို ခံစားရႏိုင္ပါတယ္။ ဗီတာမင္ B6 ပါဝင္တဲ့ အစားအစာေတြက ပ်ိဳ႕အန္တာကို နည္းသြားေအာင္ အကူအညီေပးပါတယ္။ အေစ့အဆန္၊ ေဆာ္လမြန္၊ ေျမပဲ နဲ႔ အခြံမာအသီးေတြကို စားသံုးေပးသင့္ပါတယ္။

အသီးမ်ား

အသီးအႏွံေတြကို စားေပးတာက ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ က်န္းမာေစပါတယ္။ အသီးအႏွံေတြထဲမွာ ဗီတာမင္ D၊ ေရဓါတ္နဲ႔ antioxidants တို႔ ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ပါတယ္။

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ေမေမေလာင္းတို႔အေနနဲ႔ အသား၊ငါး၊ ႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္း၊ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္နဲ႔ အသီးအႏွံတို႔ကို မွ်မွ်တတ စားေပးပါ (Photo by health.usnews)

ႏို႔နဲ႔ ႏိုထြက္ပစၥည္း

ႏြားႏို႔မွာ ပ႐ိုတိန္း၊ ဗီတာမင္၊ ကယ္ဆီယမ္၊ ေရ၊ က်န္းမာေရးကို အေထာက္အကူျပဳတဲ့အဆီ၊ ေဖာလစ္အက္ဆစ္နဲ႔ ဗီတာမင္ D တို႔ ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ပါတယ္။ ဒိန္ခ်ဥ္ကလည္း ႏြားႏို႔လိုပဲ က်န္းမာေရး အက်ိဳးေက်းဇူးေတြ အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။

အသား

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ပ႐ိုတိန္းဓါတ္ အေရးႀကီးပါတယ္။ အသားထဲမွာ ပ႐ိုတိန္းဓါတ္ ပါဝင္ပါတယ္။ က်က္ေအာင္ ခ်က္ျပဳတ္ပါ။ အစိမ္းစားတာကိုေတာ့ ေရွာင္ရွားရပါမယ္။

သံဓါတ္

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ သံဓါတ္ေဆးဝါးကို ဆရာဝန္က ညႊန္ၾကားေပးပါလိမ့္မယ္။ သံဓါတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာေတြကိုလည္း စားသံုးဖို႔လိုပါတယ္။ Beetroot ၊  oatmeal၊ ဖြဲႏု၊ ငါးေသတၱာ၊ ပဲ၊ အသီးေျခာက္၊ ၾကက္သားနဲ႔ ဆိတ္သားတို႔မွာ သံဓါတ္ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ပါတယ္။

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ေမေမေလာင္းတို႔အေနနဲ႔ အသား၊ငါး၊ ႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္း၊ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္နဲ႔ အသီးအႏွံတို႔ကို မွ်မွ်တတ စားေပးဖို႔ Kalay ကေန တုိက္တြန္းလိုက္ပါတယ္။

 

 

 

 

 

 

From Kalay with

Tag: 1st Montheatpregnancy

Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles
x