ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ဘဲဥစားလို႔ရလား

by: Nang Htwe
 0 comments  0 love

ဘဲဥက ေမေမေလာင္းတို႔ ေခ်ာင္းဆိုးတာ၊ ဝမ္းေလွ်ာတာနဲ႔ ဝမ္းခ်ဳပ္တာေတြကို နည္းသြားေစပါတယ္

ၾကက္ဥ၊ ငံုးဥ၊ ဘဲဥ စတဲ့ ဥအမ်ိဳးမ်ိဳးကို ေမေမေလာင္းတုိ႔ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ စားသံုးၾကပါတယ္။ ဘဲဥဟာဆိုရင္ ၾကက္ဥထက္ အာဟာရေတြ ပိုပါဝင္ပါတယ္။ တစ္နည္းအားျဖင့္ ၾကက္ဥထက္ ဘဲဥက ပိုေကာင္းပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ဘဲဥကိို စိတ္ခ်လက္ခ် စားလို႔ရပါတယ္။ ေဆးဘဲဥ၊ ဆားနဲ႔စိမ္ထားတဲ့ ဘဲဥေတြကိုေတာ့ ေရွာင္လိုက္တာ အေကာင္းဆံုးပါ။

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ဘဲဥကိို စိတ္ခ်လက္ခ် စားလို႔ရပါတယ္ (Photo by bohemianmojo.com)

ဘဲဥမွာ ပါဝင္တဲ့ ဗီတာမင္နဲ႔ သတၳဳဓါတ္မ်ား

ဘဲဥမွာ ဗီတာမင္ဓါတ္ေတြ အမ်ားႀကီးပါဝင္ပါတယ္။ ပ႐ိုတိန္း၊ lecithin၊  ၊ ဗီတာမင္ A၊ B2၊ B1၊ D၊ ကယ္ဆီယမ္၊ ပိုတက္ဆီယမ္၊ သံဓါတ္၊ ေဖာ့စေဖာရပ္ စတဲ့ ဗီတာမင္နဲ႔ သတၳဳဓါတ္ေတြ ပါဝင္ပါတယ္။ ဘဲဥမွာ ၾကက္ဥထက္ ပ႐ိုတိန္းပါဝင္ႏႈန္းပိုမ်ားၿပီး သံဓါတ္နဲ႔ ကယ္ဆီယမ္တုိ႔လည္း အလြန္ၾကြယ္ဝပါတယ္။

ဘဲဥရဲ႕ အက်ိဳးေက်းဇူးမ်ား

ဘဲဥက ေမေမေလာင္းတို႔ ေခ်ာင္းဆိုးတာ၊ ဝမ္းေလွ်ာတာနဲ႔ ဝမ္းခ်ဳပ္တာေတြကို နည္းသြားေစပါတယ္။ သေႏၶသားအ႐ိုးႀကီးထြားတာကို အေထာက္အကူျပဳၿပီး ေမေမတုိ႔ ေသြးအားနည္းတာကို ကာကြယ္ေပးပါတယ္။ အစာေျခအဂၤါအစိတ္အပိုင္းေတြကို လံႈ႕ေဆာ္ေပးၿပီး အစားစားခ်င္စိတ္ တိုးလာေစပါတယ္။ အစာအိမ္အေပၚ သက္ေရာက္မႈေတြ အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။

ဘဲဥက ေမေမေလာင္းတို႔ ေခ်ာင္းဆိုးတာ၊ ဝမ္းေလွ်ာတာနဲ႔ ဝမ္းခ်ဳပ္တာေတြကို နည္းသြားေစပါတယ္ (Photo by minimalwellness.com)

တစ္ရက္ ဘယ္ႏွစ္လံုး စားသင့္လဲ

ဘဲဥကို တစ္ရက္ တစ္လံုး ဒါမွမဟုတ္ ႏွစ္လံုး စားႏိုင္ပါတယ္။ ဘဲဥဟာဆိုရင္ သေႏၶသားအတြက္ အ႐ိုးႀကီးထြားမႈ အေထာက္အကူျပဳျခင္းနဲ႔ ေသြးအားနည္းတာကို ကာကြယ္ေပးတဲ့အျပင္ အျမင္အာ႐ံုကိုလည္း ေကာင္းမြန္လာေစပါတယ္။

ဘဲဥဟာဆိုရင္ ေမေမလာင္းေတြအတြက္ေရာ သေႏၶသားေတြအတြက္ပါ က်န္းမာေရးအက်ိဳးေက်းဇူးေတြ ရွိေနေၾကာင္း Kalay ကေန ေျပာျပေပးလိုက္ပါတယ္။

From Kalay with


Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles
x