ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေမေမက်န္းမာေရးနဲ႔ ငွက္ေပ်ာသီးစားျခင္း

by: Phyo Pyae Thu
 1 comments  80 love

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ကာလမွာ ကိုလက္စထေရာ မ်ားတာကလည္း ျပသာနာ တစ္ရပ္မို႔ ဒါကို အလြယ္ကူဆံုး ထိန္းထားခ်င္ရင္ေတာ့ ငွက္ေပ်ာသီး အရင္စားၾကည့္ပါေနာ္။

မနက္ခင္းမွာ ႏြားႏို႕ ေသာက္သလိုမ်ိဳး စြမ္းအင္ ရတာခ်င္း အတူတူပါပဲ (Photo: momjunction.com)

ေမေမေလာင္းတို႔ေရ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္စဥ္မွာ အစားအေသာက္၊ အေနအထိုင္အားလံုး ဆင္ျခင္ေနရတာမို႔ ဘာေလးပဲ စားစား ကုိယ္ဝန္ေဆာင္နဲ႔ တည့္ရဲ႕လားဆိုတာ သိခ်င္ၾကမွာပါ။ ငွက္ေပ်ာသီးဟာ အားရွိတဲ့ အစားအစာလို႔ ေမေမတို႔သိထားၿပီးသား ျဖစ္မွာပါ။ ငွက္ေပ်ာသီးရဲ႕ ဘယ္လို အာဟာရဓါတ္ေတြဟာ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္နဲ႔ သေႏၶသားေလးကို ဘယ္လိုအက်ိဳးျပဳလဲဆိုတာ ေဖာ္ျပလုိက္ပါတယ္ေနာ္။

ငွက္ေပ်ာသီး စားျခင္းဟာ ေသြးအားနည္းျခင္း မျဖစ္ေစပါဘူး

ငွက္ေပ်ာသီးမွာ သံဓါတ္အျပည့္အဝ ပါဝင္တာေၾကာင့္ ေသြးအားနည္းတာ၊ ေသြးလည္ပတ္မႈ ပံုမွန္ မျဖစ္တာေတြကို ေလ်ာ့ခ်ေပးပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ ကာလမွာ ဝမ္းခ်ဳပ္တတ္တာကလည္း ေမေမေလာင္းတို႔ ႀကံဳရမွာပါ။ ဒါကို ျဖတ္ေက်ာ္ဖုိ႔ဆိုရင္ေတာ့ ငွက္ေပ်ာသီး စားေပးလို႔ ရပါတယ္။ ငွက္ေပ်ာသီးမွာ ပါဝင္တဲ့ အမွ်င္ဓါတ္က ဝမ္းခ်ဳပ္တာကို မျဖစ္ေစႏိုင္ပါဘူး။ ေနာက္တစ္ခုက ငွက္ေပ်ာသီးမွာ ကယ္လ္စီယမ္ဓါတ္လည္း ပါတာေၾကာင့္ ေမေမတုိ႔ရဲ႕ အရိုးအဆစ္ေတြကုိ သန္မာေစတာေၾကာင့္ ခါးနာတာတို႔၊ ေခ်ာ္လဲတာတို႔ ျဖစ္ႏိုင္ေခ် နည္းသြားတဲ့အျပင္ သေႏၶသားေလးရဲ႕ အရိုးေတြကုိပါ သန္မာေစမွာပါ။ ငွက္ေပ်ာသီး စားတာဟာ ဗီတာမင္ ဘီ (၆) ကိုလည္း ေပးစြမ္းႏိုင္တာမို႔ ေသြးအားေကာင္းေစပါတယ္။

ငွက္ေပ်ာသီး စားျခင္းဟာ ေသြးအားနည္းျခင္း မျဖစ္ေစပါဘူး(Photo: momjunction.com)

ငွက္ေပ်ာသီးဟာ ကိုလက္စထေရာ ပမာဏကို ထိန္းေပးတဲ့အျပင္

ေသြးတြင္းသၾကားဓါတ္ကိုလည္း ထိန္းညွိေပးပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ကာလမွာ ကိုလက္စထေရာ မ်ားတာကလည္း ျပသာနာ တစ္ရပ္မို႔ ဒါကို အလြယ္ကူဆံုး ထိန္းထားခ်င္ရင္ေတာ့ ငွက္ေပ်ာသီး အရင္စားၾကည့္ပါေနာ္။ စိတ္ခံစားခ်က္ကိုလည္း ေကာင္းမြန္ေစတဲ့ အသီးေတြထဲမွာ ငွက္ေပ်ာသီး အပါအဝင္ပဲမို႔ စိတ္ဖိစီးမႈ ေလ်ာ့က်ေစမွာပါ။ ငွက္ေပ်ာသီးဟာလည္း မနက္ခင္းမွာ ႏြားႏို႕ ေသာက္သလိုမ်ိဳး စြမ္းအင္ ရတာခ်င္း အတူတူပါပဲ။ ငွက္ေပ်ာသီးကို အသီးအတိုင္းမစားခ်င္ဘူးဆိုရင္ မစ္ရွိတ္၊ ေဖ်ာ္ရည္လုပ္ေသာက္လို႔ ရပါတယ္။ ငွက္ေပ်ာသီးနဲ႔ လုပ္ထားတဲ့ မုန္႔ေတြလည္း စားသံုးႏိုင္ပါတယ္။ ေမေမေလာင္းတို႔ သတိျပဳရမွာကေတာ့ ငွက္ေပ်ာသီးဟာ သန္္႔ရွင္းလတ္ဆတ္ဖို႔ လိုတဲ့အျပင္ မွည့္ဖို႔လည္း လိုပါတယ္။ အစိမ္းမျဖစ္ရဘူးေနာ္ေမေမတို႔ေရ။ ဒါေလးေတာ့ သတိျပဳေပးပါ။

Kalay.com.mm မှ ရေးသားဖော်ပြနေသော ဆောင်းပါးများကို မည်သည့် Website နှင့် Social Media များမှ Facebook Page များအတွက် ပြန်လည်ကူးယူခြင်း၊ ဆင်တူယိုးမှား ဖော်ပြခြင်းများ မပြုပါရန် လေးစားစွာ အသိပေးအပ်ပါသည်။
From Kalay with

Tag: advicefoodgood tipshealth


Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles