ကိုယ္ဝန္ေဆာင္စဥ္မွာ အျပည့္အဝ ရရွိဖို႔လိုအပ္တဲ့ ေရဓါတ္

by: Phyo Pyae Thu
 0 comments  44 love

လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္မွာ အေရးအႀကီးဆံုးနဲ႔ အလိုအပ္ဆံုးကေတာ့ ေရဓါတ္ပါပဲ။ ခႏၶာကိုယ္အတြင္း၊ အျပင္မွာ ရွိတဲ့ လည္ပတ္မႈျဖစ္စဥ္အတြက္ ေရဓါတ္ လိုကို လိုအပ္ပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေနတဲ့ ေမေမေလာင္းေတြမွာ ပိုလို႔ေတာင္ ေရဓါတ္ကို လိုအပ္ပါတယ္။ ေမေမေလာင္းတို႔က ႏွစ္ေယာက္စာမလားေလေနာ္။ ေမေမေလာင္းတို႔ ေရဓါတ္ခမ္းေျခာက္ျခင္းရဲ႕လကၡဏာေတြက ဘာေတြလဲ၊ ေရဓါတ္နည္းရင္ ေမေမေလာင္းတို႔ ဘာေတြျဖစ္လာႏိုင္မလဲ နဲ႔ ေရဓါတ္ျပည့္ဝေနေအာင္ ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲဆိုတာ ႀကိဳတင္သိေနဖို႔ လိုပါတယ္။ ဒါမွ ေမေမေလာင္းတို႔ ေရဓါတ္ျပည့္ဝေအာင္ ဂရုစိုက္မွာမို႔ပါ။

ပံုမွန္ေတာ့ ေရေသာက္ေနတယ္။ ဒါေပမယ့္ ခႏၶာကို္ယ္က လံုေလာက္တဲ့ေရဓါတ္မွ မရပါဘူးဆိုရင္ ေမေမတုိ႔ အဆင္မေျပႏိုင္ပါဘူး။ ေရဓါတ္ခမ္းေျခာက္မယ္ဆိုရင္ အာေခါင္ေတြ ေျခာက္ၿပီး ပါးစပ္ေစးကပ္ေနျခင္း၊ မၾကာခဏေရငတ္ျခင္း၊ ခႏၶာကိုယ္အားမရွိျဖစ္ျခင္း၊ ေခါင္းကိုက္ျခင္း၊ ဝမ္းခ်ဳပ္ျခင္းနဲ႔ ဆီးသြားနည္းတာတဲ့ လကၡဏာ ႀကံဳရမွာပါ။ ဒါေတြ ႀကံဳလာရၿပီဆိုရင္ ေရဓါတ္ျဖည့္ဖို႔ လိုအပ္ေနတာပါ။ေမေမေလာင္းတို႔ေရ ေမေမေလာင္းတို႔ ေရဓါတ္ အားနည္းတဲ့အခါမွာ သေႏၶသားေလးရဲ႕ အာရံုေၾကာဆိုင္ရာ ခ်ိဳ႔ယြင္းျခင္း၊ လမေစ့ေမြးျခင္း၊ ႏို႔ထြက္နည္းျခင္းေတြ ျဖစ္လာႏိုင္ပါတယ္။ေရဓါတ္ခမ္းေျခာက္ရျခင္းရဲ႕ အေၾကာင္းကေတာ့ ေလ့က်င့္ခန္း မ်ားမ်ားလုပ္ျခင္း၊ အဖ်ားတက္ျခင္း၊ ေခၽြးထြက္လုပ္ျခင္းနဲ႔ ေရေသာက္တာ နည္းတာေတြေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။

ေမေမေလာင္းတို႔ ေရမ်ားမ်ား ေသာက္ဖို႔ အျမဲသတိရပါေနာ္။ ကဖင္းဓါတ္ပါတဲ့ အစားအစာေတြလည္း ေလွ်ာ့ခ်လိုက္ပါ။ ေခၽြးထြက္လြန္တာေတြ ရွိတယ္ဆိုရင္ ေရပိုေသာက္ပါ။ ေလ့က်င့္ခန္းေတြ အျပင္းအထန္လုပ္ရင္လည္း ေရပိုေသာက္ေပးပါ။ ဘယ္ေနရာ သြားသြား ေမေမေလာင္းတို႔ ေရဗူးေဆာင္ထားပါ။ တစ္ေန႔ ေရဘယ္ေလာက္ ေသာက္ဖို႔လိုတယ္ဆိုတာ မွတ္ထားၿပီး ဘယ္ေလာက္ေသာက္ၿပီးၿပီလဲဆိုတာ သတိထားမွတ္ပါ။ ေရ တစ္ေန႔ကို (၂) လီတာ ဒါမွမဟုတ္ အနည္းဆံုး ဖန္ခြက္ အလတ္ (၁၂) ခြက္ေလာက္ ေသာက္ေပးပါ။

 

Kalay.com.mm မှ ရေးသားဖော်ပြနေသော ဆောင်းပါးများကို မည်သည့် Website နှင့် Social Media များမှ Facebook Page များအတွက် ပြန်လည်ကူးယူခြင်း၊ ဆင်တူယိုးမှား ဖော်ပြခြင်းများ မပြုပါရန် လေးစားစွာ အသိပေးအပ်ပါသည်။
From Kalay with

Tag: nutrition


Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles