သေႏၶသားအရိုးက်န္းမာဖို႔ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ လိုအပ္တဲ့ ဗီတာမင္D

by: Phyo Pyae Thu
 0 comments  0 love

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ဗီတာမင္ D ဓါတ္ေတြ ရရွိမယ္ဆိုရင္ေတာ့ သေႏၶသားေလး အရိုးအဆစ္သန္မာေနမွာပါ။

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ စားတဲ့ အာဟာရဟာ သေႏၶသားေလးရဲ႕ က်နး္မာေရးပါ (Photo: klankosova.tv)

ေမေမေလာင္းေလးတို႔ေရ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ေမေမေလာင္းေရာ သေႏၶသားေလးပါ က်န္းမာဖို႔အတြက္ အစားအစာေတြကို ေသခ်ာဂရုစိုက္ၿပီး စားသံုးေပးရပါမယ္။ ေမေမေလာင္းတို႔ စားတဲ့ အာဟာရဓါတ္ေပၚ မူတည္ၿပီး သေႏၶသားေလး က်နး္မာဖြံ႔ၿဖိဳးလာမွာပါ။ ေမေမေလာင္းတုိ႔ သံဓါတ္ျပည့္ဝမွ ကေလးမွာ ေသြးအားနည္းတာေတြ ကင္းေဝးမွာ ျဖစ္ၿပီး ဗီတာမင္ ေအဓါတ္ေတြ ရရွိကာမွ မ်က္စိဖြံ႔ၿဖိဳးမႈ တိုးတက္မွာပါ။ ဒါေၾကာင့္ ေမေမေလာင္းတို႔ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ စားတဲ့ အာဟာရဟာ သေႏၶသားေလးရဲ႕ က်နး္မာေရးပါ။ ဒီအခါမွာေတာ့ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္အတြင္း သေႏၶသားေလး အရိုးအဆစ္ေတြ က်န္းမာဖို႔အတြက္ လိုအပ္တဲ့ ဗီတာမင္ D အေၾကာင္းေလး ေျပာျပမယ္ေနာ္။

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ဗီတာမင္ဒီက မျဖစ္မေန လိုအပ္ပါတယ္ (Photo: klankosova.tv)

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ဘာေၾကာင့္ အေရးပါတာလဲ

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ဗီတာမင္D က မျဖစ္မေန လိုအပ္ပါတယ္။ ဗီတာမင္Dဟာ ခႏၶာကိုယ္ကေန ကယ္လ္စီယမ္ မ်ားမ်ားစုပ္ယူႏုိင္ဖို႔ ကူညီေပးပါတယ္။ ေမေမေလာင္းက ကယ္လ္စီယမ္မ်ားေလ သေႏၶသားေလးရဲ႕ အရိုး၊ သြား၊ ႏွလံုးနဲ႔ ၾကြက္သားေတြ ႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးေလပါပဲ။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေနခ်ိန္မွာ ကယ္လ္စီယမ္ (၁၀၀၀) မီလီဂရမ္ လိုအပ္ပါတယ္။ ေမေမေလာင္းက ဗီတာမင္D ရေလေလ ဗီတာမင္ C ပိုေကာင္းက်ိဳး ျဖစ္ေလပါပဲ။

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ဗီတာမင္ခ်ိဳ႔တဲ့ခဲ့မယ္ဆိုရင္ ႀကီးထြားမႈျပႆနာေတြနဲ႔ အရိုးဖြဲ႕စည္းပံု မမွန္ျခင္း စတာေတြကို ျဖစ္ေပၚေစႏုိင္ပါတယ္။ သေႏၶသားေလး အေလးခ်ိန္ေပၚ မူတည္ၿပီး ကေလးဟာ ေမြးဖြားစဥ္ကတည္းက ဗီတာမင္ ခ်ိဳ႔တဲ့တာေတြလည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒီလိုမ်ိဳး ခ်ိဳ႕တဲ့မယ္ဆိုရင္ ပံုမွန္မဟုတ္တဲ့ အရိုးႀကီးထြားမႈေတြ နဲ႔ ကေလးရဲ႕ ႀကီးထြားမႈေတြ ေႏွာင့္ေႏွးေစတာမ်ိဳး ျဖစ္ေစႏုိင္ပါေသးတယ္။

ဗီတာမင္D ရရွိျခင္း

ေမေမေလာင္းေလးတို႔ေရ  တစ္ေန႔မွာ ဗီတာမင္D ပမာဏ (၆၀၀) IU ကေန (၂၀၀၀) IU အထိ ရွိဖို႔ လိုပါတယ္။  ႏို႔တိုက္ေကၽြးေနစဥ္ကာလအထိ သို႔မဟုတ္ အဲ့ဒီထက္ပိုတဲ့ကာလတစ္ခုထိ ဒီတိုင္းပဲ ဆက္ရွိေနသင့္ပါတယ္။  အရည္ျပားဟာ ေနေရာင္ျခည္ကို ဗီတာမင္D ထုတ္လုပ္ဖို႔ သံုးစြဲေနတာျဖစ္လို႔ ဗီတာမင္ D ရရွိေစဖို႔ ေနေရာင္ျခည္နဲ႔ ထိေတြ႕ရေအာင္ ဆယ္မိနစ္ေလာက္ အျပင္ထြက္ေပးတာမ်ိဳးလည္း လုပ္လို႔ရပါတယ္။ အသားမဲတာေတြ ျဖစ္ေစတဲ့အတြက္လည္း ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ ေမေမေလာင္းေလးတို႔အေနနဲ႔ အစားအေသာက္ ဒါမွမဟုတ္ အားေဆးေတြကေန ဗီတာမင္ ရယူႏိုင္ပါတယ္။

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ဗီတာမင္D ရမယ့္ အစားအစာကေတာ့ အဆီမ်ားတဲ့ငါး၊ တို႔ဟူး၊ ပဲႏို႔နဲ႔ ဒိန္ခ်ဥ္၊ ႏို႔ထြက္ပစၥည္းမ်ား၊ ဝက္သားနဲ႔ ၾကက္ဥေတြ စားေပးဖို႔ Kalay ကေန ေျပာျပေပးလိုက္ပါတယ္။

 

 

 

From Kalay with


Comments

0 comments
Latest video