ကုိယ္ဝန္ေဆာင္ေမေမေတြအတြက္ နာနတ္သီးကေပးတဲ့ အာဟာရဓာတ္မ်ား

by: Nang Htwe
 0 comments  151 love

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ေမေမေလာင္းအမ်ားစုဟာ နာနတ္သီးနဲ႔ သေဘၤာသီးစိမ္းတို႔ကို ကိုယ္ဝန္ ပ်က္က်မွာ စိုးရိမ္တဲ့အတြက္ ေရွာင္ရွားၾကပါတယ္။

တစ္ရက္ကို နာနတ္သီး ႏွစ္ခြက္ေလာက္စားေပးရင္ လံုေလာက္မႈရွိေနပါၿပီ

ဒီတခါမွာေတာ့ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေမေမမ်ားအတြက္ နာနတ္သီး စားသံုးျခင္းရဲ႕အေၾကာင္းေတြကို ေျပာျပေပးခ်င္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီအယူအဆဟာ သိပၸံနည္းက်တဲ့ အယူအဆေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ နာနတ္သီးစားသံုးတာ မွန္ကန္မႈရွိပါရဲ႕လား

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ေမေမေလာင္းေတြ နာနတ္သီးကို စိတ္ခ်စြာ စားလို႔ရပါတယ္။ တန္ေဆးလြန္ေဘး စကားပံုအတုိင္း အလြန္အၾကဴးမစားဖို႔ေတာ့ လိုပါတယ္။ တစ္ရက္ကို နာနတ္သီး ႏွစ္ခြက္ေလာက္ စားေပးရင္ လံုေလာက္မႈရွိေနပါၿပီ။ နာနတ္သီးကို အလြန္အကြ်ံစားရင္ေတာ့ ျပႆနာေတြ အမ်ားႀကီး ျဖစ္လာေစတယ္ေနာ္။ နာနတ္သီးကို တစ္ရက္ ခုနစ္ခြက္ မွ ဆယ္ခြက္အထိ စားရင္ေတာ့ ျပႆနာေတြ ျဖစ္လာမွာ ေသခ်ာေနပါၿပီ။ နာနတ္သီး အမ်ားအျပားစားတဲ့အခါမွာ ခႏၶာကိုယ္ထဲ bromelain ေတြတိုးလာၿပီး ကေလး ပ်က္က်ႏိုင္ပါတယ္။ နာနတ္သီးကို အႏၱရာယ္ကင္းကင္းစားဖို႔ အတြက္ bromelain ဓာတ္ေတြကို အရင္ဖယ္ရွားၿပီးမွ စားတာအေကာင္းဆံုးပါ။

ကိုယ္ဝန္ေမေမေတြ အတြက္ နာနတ္သီးရဲ႕ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈမ်ား

နာနတ္သီးမွာ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေမေမေတြ လိုအပ္တဲ့ ဗီတာမင္ နဲ႔ သတၳဳဓာတ္ေတြ အမ်ားအျပား ပါဝင္ေနပါတယ္။ အမွ်င္ဓာတ္ ပါဝင္ႏႈန္းျမင့္တာေၾကာင့္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္ျဖစ္တတ္တဲ့ ဝမ္းခ်ဳပ္တာေတြကို ေပ်ာက္ကင္းေစၿပီး အဝလြန္တာကိုလည္း ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

ဗီတာမင္စီ

နာနတ္သီးမွာ ဗီတာမင္စီ ပါဝင္ပါတယ္။ ဗီတာမင္စီ ပါဝင္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ကိုယ္ခံစြမ္းအားကို ျမင့္တင္ေပးၿပီး က်န္းမာေရးကို ေကာင္းမြန္ေအာင္ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။

မဂၢနိစ့္

အရိုးေတြ သန္မာဖို႔အတြက္ လိုအပ္တဲ့ အင္ဇိုင္းေတြကို ထုတ္လုပ္ေပးပါတယ္။

ဗီတာမင္B1

ဗီတာမင္ B1 က ၾကြက္သားလုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ား၊ ႏွလံုးနဲ႔ အာရံုေၾကာကိုလည္း က်န္းမာေစပါတယ္။

ဗီတာမင္B6

ကိုယ္ခံစြမ္းအားကို ျမင့္တင္ေပးၿပီး ေရာဂါပိုးေတြကို တိုက္ထုတ္ေပးပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေမေမေတြ ျဖစ္တတ္တဲ့ မနက္ခင္းအခ်ိန္ ဖ်ားတာေတြကိုလည္း ကာကြယ္ေပးပါတယ္။ ေသြးအားနည္းေရာဂါ ကို ကာကြယ္ေပးၿပီး ေသြးနီဥေတြဆီကို အာဟာရနဲ႔ ဗီတာမင္ဓာတ္ေတြ ေထာက္ပ့ံေပးပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ျဖစ္တတ္တဲ့ စိတ္ဓာတ္က်တာ နဲ႔ စိုးရိမ္စိတ္ေတြကို လည္း ေလ်ာ့ခ်ေပးပါတယ္။

Kalay.com.mm မှ ရေးသားဖော်ပြနေသော ဆောင်းပါးများကို မည်သည့် Website နှင့် Social Media များမှ Facebook Page များအတွက် ပြန်လည်ကူးယူခြင်း၊ ဆင်တူယိုးမှား ဖော်ပြခြင်းများ မပြုပါရန် လေးစားစွာ အသိပေးအပ်ပါသည်။
From Kalay with



Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles