ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေမေမေတြ ခ်ိစ့္ကိတ္ စားသင့္လား

by: Nang Htwe
 0 comments  0 love

ခ်ိစ့္ကိတ္မွာ သၾကားပါဝင္ႏႈန္းျမင့္မားတာေၾကာင့္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ မၾကာခဏ စားေနမယ္ဆိုရင္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ျမင့္တက္လာႏိုင္တာကို သတိထားပါ။

အရသာရွိၿပီး ႏူးညံ့လွတဲ့ ခ်ိစ့္ကိတ္ေတြကို မႀကိဳက္တဲ့သူရွားပါတယ္။  ခ်ိစ့္ကိတ္မွာပါတဲ့ ၾကက္ဥအစိမ္း၊ ခ်ိစ့္နဲ႔ သၾကားေတြက ေမေမေလာင္းတုိ႔ ေရွာင္က်ဥ္ရမယ့္ အစားအစာေတြျဖစ္ပါတယ္။ ခ်ိစ့္ကိတ္မွာ ဗိုက္ဗိုက္ေလးတို႔အတြက္ အႏၱရာယ္ရွိတဲ့ အစားအစာေတြပါေနတာေၾကာင့္ စားသင့္မစားသင့္ကို ေသေသခ်ာခ်ာ စဥ္းစားရပါမယ္။

Cheesecake During Pregnancy

အရသာရွိၿပီး ႏူးညံ့လွတဲ့ ခ်ိစ့္ကိတ္ေတြကို မႀကိဳက္တဲ့သူရွားပါတယ္ (Photo by momjunction)

unpasteurized cheeses

unpasteurized cheeses ဆိုတာ ႏြားႏို႔အစိမ္းနဲ႔ ျပဳလုပ္ထားတဲ့ ခ်ိစ့္အမ်ိဳးအစာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီ ခ်ိစ့္မွာ E.coli bacteria ပါဝင္ႏိုင္ေျခရွိတာေၾကာင့္ ဝမ္းေလွ်ာတာကို ၾကံဳရႏုိင္ပါတယ္။ သေႏၶသားကို သြားအားနည္းသြားႏုိင္ၿပီး တိုးတက္ဖြံ႔ၿဖိဳးမႈ ေႏွာင့္ေႏွးသြားႏုိင္ပါတယ္။

ၾကက္ဥအစိမ္း

ၾကက္ဥအစိမ္းမွာ လူ႔ခႏၶာကိုယ္ကို ဒုကၡေပးႏိုင္တဲ့ salmonella bacteria ပါဝင္တာေၾကာင့္ အဆိပ္သင့္တာကို ၾကံဳေတြ႕ရႏိုင္ပါတယ္။ သေႏၶသားရဲ႕ က်န္းမာေရးကို ထိခိုက္ေစပါတယ္။

ဒါဆို ဗိုက္ဗိုက္ေလးေတြ အေနနဲ႔ ဘယ္လိုခ်ိစ့္ကိတ္ေတြကို စားသင့္လဲ

  • မီးဖုတ္(oven)ထားတဲ့ ခ်ိစ့္ကိတ္ကို ေ႐ြးခ်ယ္စားသံုးပါ။ ဖုတ္ထားတဲ့ ခ်ိစ့္ကိတ္ေတြမွာ အႏၱရာယ္ျဖစ္ေစတဲ့ ေရာဂါပိုးေတြ မရွိေတာ့တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ စိတ္ခ်လက္ခ် စားလို႔ရပါတယ္။ ဖုတ္လိုက္တဲ့ ခ်ိစ့္ကိတ္က အရသာနည္းသြားတာေၾကာင့္ စေတာ္ဘယ္ရီယို၊ ေခ်ာကလက္နဲ႔ ဘလူးဘယ္ရီယိုတို႔နဲ႔ တြဲစားႏိုင္ပါတယ္။
  • unpasteurized cheeses နဲ႔ ၾကက္ဥ အစိမ္းမပါတဲ့ ခ်ိစ့္ကိတ္ အမ်ိဳးအစားကို ေ႐ြးခ်ယ္ပါ။
  • pasteurized cheeses အမ်ိဳးအစားအသံုးျပဳထားတဲ့ ခ်ိစ့္ကိတ္ကို ေ႐ြးခ်ယ္ေပးပါ။
  • ဆိုင္ကေန ဝယ္စားမယ္ဆိုရင္ ပါဝင္တဲ့အညြန္းကို စစ္ေဆးပါ။ အိမ္မွာ ကိုယ္တိုင္ျပဳလုပ္တာက ပိုအဆင္ေျပပါတယ္။ သီးသန္႔မွာၿပီး ျပဳလုပ္ခိုင္းတယ္ဆိုရင္လည္း အဆင္ေျပပါတယ္။

ခ်ိစ့္ကိတ္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေမေမေလာင္းတုိ႔ သတိထားရမွာတစ္ခုက ကယ္လိုရီပါ။ ခ်ိစ့္ကိတ္မွာ သၾကားပါဝင္ႏႈန္းျမင့္မားတာေၾကာင့္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ မၾကာခဏ စားေနမယ္ဆိုရင္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ျမင့္တတ္လာႏိုင္တာကို သတိထားပါ။

ခ်ိစ့္ကိတ္မွာ ဘာလို အာဟာရေတြ ပါဝင္လဲ

ခ်ိစ့္ကိတ္ရဲ႕ အေျခခံပစၥည္းေတြကေတာ့  cream cheese၊ ၾကက္ဥ၊ သၾကား၊ sour cream နဲ႔ vanilla extract တို႔ပါဝင္ပါတယ္။ ပံုမွန္ခ်ိစ့္ကိတ္တစ္လံုး( ၆စိတ္) မွာ (၂၅၇) ကယ္လိုရီ၊ ကာဗိုဟုိက္ဒ႐ိုက္ (၂၀)ဂရမ္၊ အဆီ (၁၈)ဂရမ္နဲ႔ ပ႐ိုတိန္း(၄)ဂရမ္တို႔ ပါဝင္ပါတယ္။

ခ်ိစ့္ကိတ္မွာ သၾကားပမာဏ မ်ားတာေၾကာင့္ ကာဗိုဟိုက္ဒ႐ိုက္ၾကြယ္ဝပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး အဆီပါဝင္ႏႈန္းလည္း ျမင့္မားပါတယ္။ တျခားပါဝင္တဲ့ အာဟာရေတြကေတာ့

ဗီတာမင္ A

ခ်ိစ့္ကိတ္ တစ္စိတ္မွာ ဗီတာမင္ A (၉)ရာခိုင္ႏႈန္းပါဝင္ပါတယ္။ ဒီ ဗီတာမင္ A ဟာဆုိရင္ Sour cream နဲ႔ cream cheese ေတြကေန ရရွိပါတယ္။

How To Prepare Homemade Cheesecake

ခ်ိစ့္ကိတ္ တစ္စိတ္မွာ ဗီတာမင္ A (၉)ရာခိုင္ႏႈန္းပါဝင္ပါတယ္ (Photo by momjunction)

ပ႐ိုတိန္း

ပ႐ိုတိန္းဟာ သေႏၶသားႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးမႈအတြက္ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ သေႏၶသားရဲ႕ ၾကြက္သားနဲ႔ တစ္သွ်ဴးဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္မႈအတြက္ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။

အဆီ

ခ်ိစ့္ကိတ္တစ္စိတ္မွာ အဆီ(၁၈)ဂရမ္ပါၿပီး (၈)ဂရမ္ကေတာ့ ျပည့္ဝဆီေတြပါ။

ဆိုဒီယမ္

ခ်ိစ့္ကိတ္တစ္စိတ္မွာ ဆိုဒီယမ္ (၁၆၆)မီလီဂရမ္ ပါဝင္ပါတယ္။

ေမေမေလာင္းတုိ႔အေနနဲ႔ ခ်ိစ့္ကိတ္ကို ဝယ္စားတာထက္ အိမ္မွာကိုယ္တုိင္လုပ္စားတာ ဒါမွမဟုတ္ ေအာ္ဒါမွာစားတာမ်ိဳး ျပဳလုပ္သင့္ေၾကာင္း Kalay ကေန ေျပာျပေပးလိုက္ပါတယ္။

From Kalay with

Tag: Cheesecakeeatpregnancysafe

Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles
x