ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ေဟာ့ေပါ့စားလို႔ရလား

by: Nang Htwe
 0 comments  0 love

ေဟာေပါ့ထဲမွာ င႐ုတ္သီး၊ အဆီ၊ သၾကားနဲ႔ အငံဓါတ္ ပါဝင္ႏႈန္းျမင့္မားပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ အသားငါးေတြကို ထည့္ျပဳတ္တဲ့အခါ မက်က္တာမ်ားပါတယ္။

နာမည္ေက်ာ္လူႀကိဳက္မ်ားတဲ့ အစားအစာေတြထဲမွာ ေဟာ့ေပါ့လည္းပါဝင္ပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ေဟာ့ေပါ့စားလို႔ရလား။ ေဟာ့ေပါ့အလြန္ႀကိဳက္တဲ့ ေမေမေလာင္းေတြအတြက္ေတာ့ ဒီေမးခြန္းေလးက စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ က်န္းမာေရးကို အဓိက အေလးထားရတာေၾကာင့္ က်န္းမာေရးထိခိုက္ေစမယ့္ အရာေတြကို ေရွာင္ရွားရပါတယ္။

Image result for Is it okay to eat hotpot while pregnant?

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ေဟာ့ေပါ့စားခ်င္စိတ္ျဖစ္လာတယ္ဆိုရင္ သီးသန္႔ေအာ္ဒါမွာစားတာ ဒါမွမဟုတ္ အိမ္မွာျပဳလုပ္စားႏိုင္ပါတယ္  (Photo by Toronto Star)

ေဟာ့ေပါ့မွာ ဘာေတြပါလဲ

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ သၾကားနဲ႔ ဆား ပါဝင္ႏႈန္းျမင့္ေသာ အစားအစာမ်ား၊ အဆီမ်ားလြန္းတဲ့ အစားအစာမ်ား၊ ကဖင္း၊ ဝိုင္ စတဲ့ အစားအစာေတြကို ေရွာင္ရွားရပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္အတြင္းမွာ ေဟာ့ေပါ့ကို အလြန္အမင္းမစားဖို႔ သတိထားပါ။

ေဟာေပါ့ထဲမွာ င႐ုတ္သီး၊ အဆီ၊ သၾကားနဲ႔ အငံဓါတ္ ပါဝင္ႏႈန္းျမင့္မားပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ အသားငါးေတြကို ထည့္ျပဳတ္တဲ့အခါ မက်က္တာမ်ားပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ေဟာ့ေပါ့စားတဲ့အခါ အေအးေသာက္ၾကပါတယ္။ သၾကားပါဝင္ႏႈန္းမ်ားတဲ့ အေအးေတြကို အဓိကထားေသာက္ၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေဟာ့ေပါ့စားတဲ့အခါ အစပ္၊ အပူ၊ အငံ၊ အေအး စတဲ့ ျပင္းထန္တဲ့ အရသာေတြ ရရွိေနတာေၾကာင့္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ခဏခဏ မစားသင့္ပါဘူး။ အရင္တုန္းကလို ဗိုက္အျပည့္စားတာကိုလည္း ေရွာင္ရွားရပါမယ္။

ျပည့္ဝဆီ၊ မျပည့္ဝဆီ

ေဟာ့ေပါ့ထဲမွာပါဝင္တဲ့အဆီက ျပည့္ဝဆီ၊ လတ္ဆက္မႈမရွိတဲ့ ဆီးသီးေျခာက္ေတြအျပင္ ready made အသားလံုးေတြ၊ အသားျပားေတြ၊ တိရစာၦန္ဂ်ယ္လီေတြ၊ ေခါက္ဆြဲေျခာက္ေတြ၊ အကင္ေတြနဲ႔ လတ္ဆက္မႈနည္းၿပီး ေအးခဲထားတဲ့ သစ္သီးေတြ စတာေတြက ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေမေမတုိ႔နဲ႔ မတည့္တဲ့ အစားအစာေတြပါ။ ေဟာ့ေပါ့ကို ခဏခဏစားတာ ဒါမွမဟုတ္ ပမာဏအေျမာက္အမ်ားစားမယ္ဆိုရင္

  • ကယ္လိုရီေတြ ျမင့္တက္လာမယ္။
  • ဆိုဒီယမ္ေတြ ျမင့္တက္လာမယ္။
  • အမွ်င္ဓါတ္နဲ႔ သတၳဳဓါတ္ေတြ နိမ့္သြားမယ္။

ေရရွည္စားေနမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ဝမ္းခ်ဳပ္တဲ့ျပႆနာေတြ ၾကံဳလာရႏိုင္ပါတယ္။

Image result for Is it okay to eat hotpot while pregnant?

ေဟာေပါ့ထဲမွာ င႐ုတ္သီး၊ အဆီ၊ သၾကားနဲ႔ အငံဓါတ္ ပါဝင္ႏႈန္းျမင့္မားပါတယ္ (Photo by Time Out Beijing)

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ေဟာ့ေပါ့စားခ်င္တယ္ဆိုရင္

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ေဟာ့ေပါ့စားခ်င္စိတ္ျဖစ္လာတယ္ဆိုရင္ သီးသန္႔ေအာ္ဒါမွာစားတာ ဒါမွမဟုတ္ အိမ္မွာျပဳလုပ္စားႏိုင္ပါတယ္။ င႐ုတ္သီးအစား င႐ုတ္ေကာင္းနဲ႔ ဂ်င္းကို အစားထိုးထည့္ႏိုင္ၿပီး အသားငါးေတြကို က်က္သည္အထိျပဳတ္တာ ဒါမွမဟုတ္ အသီးအ႐ြက္ေတြ မ်ားမ်ားစားေပးပါ။ အခ်ိဳရည္အစား ေရမ်ားမ်ားေသာက္ပါ။ ဒီလိုအစားထိုးစားေပးမယ္ဆိုရင္ ဗီတာမင္နဲ႔ သတၳဳဓါတ္ေတြ အမ်ားႀကီးရရွိေစပါတယ္။ အရသာလည္းရွိ က်န္းမာေရးလည္းညီညႊတ္တဲ့ အစားအစာေတြျဖစ္ပါတယ္။

ေဟာ့ေပါ့ကို ဆိုင္မွာစားတာထက္ အိမ္မွာက်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္တဲ့ ပစၥည္းေတြ အစားထိုးအသံုးျပဳေပးတဲ့ ေဟာ့ေပါ့က က်န္းမာေရးနဲ႔ ပိုညီညြတ္ေၾကာင္း Kalay ကေန ေျပာျပေပးလုိက္ပါတယ္။

From Kalay with

Tag: eathotpotokaypregnant

Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles
x