ေရႁမြာရည္နည္းသူတို့အတြက္ တိုးလာေအာင္ ဘာေတြစားမလဲ

by: Nang Htwe
 0 comments  0 love

ေမေမေလာင္းတို႔ အိပ္ယာေပၚ အနားယူတဲ့အခါ ဘယ္ဖက္ေစာင္းၿပီး အိပ္ပါ။ သားအိမ္ေသြးေၾကာကေန ေသြးေတြ ေခ်ာေခ်ာေမြ႕ေမြ႕နဲ႔ သေႏၶသားဆီ ပုံမွန္ ေသြးစီးဆင္းေစပါတယ္။

ေရႁမြာရည္နည္းတဲ့ ဗိုက္ဗိုက္တို႔အတြက္ ေရႁမြာရည္ တိုးလာေစမယ့္ အစားအေသာက္ေတြကို Kalay ကေန ေျပာျပေပးမယ္ေနာ္။

တစ္ရက္ကို ေရဖန္ခြက္ (၈)ခြက္ကေန (၁၀)ခြက္အထိ ေသာက္ပါ (Photo by 风采Feminine)

 

ေရမ်ားမ်ားေသာက္ပါ

တစ္ရက္ကို ေရဖန္ခြက္ (၈)ခြက္ကေန (၁၀)ခြက္အထိ ေသာက္ပါ။ ဒါက ေရႁမြာရည္တိုးလာေစမယ့္ ႐ိုးရွင္းဆုံး နည္းလမ္းပါ။ ခႏၶာကိုယ္ေရဓါတ္တိုးလာေစၿပီး ေရႁမြာရည္လည္း မ်ားလာမွာပါ။

ေရဓါတ္တိုးမယ့္ အစားအစာမ်ား

ေရဓါတ္ပါဝင္ႏႈန္းမ်ားတဲ့ အသီးအႏွံနဲ႔ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ေတြကို စားပါ။

ေရဓါတ္မ်ားတဲ့ အသီးအႏွံမ်ား

  • ဖရဲသီးမွာ ေရဓါတ္ (၉၁.၅) ရာခိုင္ႏႈန္းပါဝင္ပါတယ္။
  • စေတာ္ဘယ္ရီမွာေတာ့ (၉၁.၀) ရာခိုင္ႏႈန္းပါဝင္ပါတယ္။
  • သခြားေမႊးသီးမွာေတာ့ (၉၀.၂) ရာခိုင္ႏႈန္း ပါဝင္ပါတယ္။
  • ဂရိတ္ဖုသီးမွာေတာ့ (၉၀.၅) ရာခိုင္ႏႈန္း ပါဝင္ပါတယ္။
  • ေစာင္းလ်ားသီးမွာေတာ့ (၉၁.၄) ရာခိုင္ႏႈန္းပါဝင္ပါတယ္။
  • ခရမ္းခ်ဥ္သီးမွာေတာ့ (၉၄.၅) ရာခိုင္ႏႈန္း ပါဝင္ပါတယ္။

ဖရဲသီးမွာ ေရဓါတ္ (၉၁.၅) ရာခိုင္ႏႈန္းပါဝင္ပါတယ္ (Photo by HuffPost)

ေရဓါတ္မ်ားတဲ့ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္မ်ား

  • သခြားသီးမွာေတာ့ (၉၆.၇) ရာခိုင္ႏႈန္း ပါဝင္ပါတယ္။
  • တ႐ုတ္နံနံမွာေတာ့ (၉၅.၄) ရာခိုင္ႏႈန္း ပါဝင္ပါတယ္။
  • င႐ုတ္သီးစိမ္းပြမွာေတာ့ (၉၃.၉) ရာခိုင္ႏႈန္း ပါဝင္ပါတယ္။
  • ဆလတ္႐ြက္မွာေတာ့ (၉၅.၆) ရာခိုင္ႏႈန္း ပါဝင္ပါတယ္။
  • မုန္လာဥနီမွာေတာ့ (၉၅.၃) ရာခိုင္ႏႈန္း ပါဝင္ပါတယ္။
  • မုန္လာပြင့္မွာေတာ့ (၉၂.၁) ရာခိုင္ႏႈန္း ပါဝင္ပါတယ္။
  • ဘ႐ိုကိုနီ (ပန္းေဂၚဖီစိမ္း)မွာေတာ့ (၉၀.၇) ရာခိုင္ႏႈန္း ပါဝင္ပါတယ္။
  • ဟင္းႏုႏြယ္႐ြက္မွာေတာ့ (၉၁.၄) ရာခိုင္ႏႈန္း ပါဝင္ပါတယ္။

ဘယ္ဖက္ေစာင္းၿပီး အနားယူပါ

ေမေမေလာင္းတို႔ အိပ္ယာေပၚ အနားယူတဲ့အခါ ဘယ္ဖက္ေစာင္းၿပီး အိပ္ပါ။ သားအိမ္ေသြးေၾကာကေန ေသြးေတြ ေခ်ာေခ်ာေမြ႕ေမြ႕နဲ႔ သေႏၶသားဆီ ပုံမွန္ ေသြးစီးဆင္းေစပါတယ္။  ေရႁမြာရည္ကို တိုးလာေစပါတယ္။

ေပါ့ပါးတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္း

ေပါ့ပါးတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းေတြက ခႏၶာကိုယ္အစိတ္အပိုင္းအားလုံးကို ေသြးစီးဆင္းမႈ လႈံ႕ေဆာ္ေပးပါတယ္။ ေန႔တိုင္း ေလ့က်င့္ခန္း မွန္မွန္ျပဳလုပ္ေပးတာက ေသြးလည့္ပတ္မႈေကာင္းေစၿပီး ေရႁမြာရည္တိုးလာေစပါတယ္။ လမ္းေလွ်ာက္တာ၊ ေရကူးတာနဲ႔ ေအ႐ိုးဗစ္ေလ့က်င့္ခန္းေတြ အေကာင္းဆုံးပါ။ ဒါေပမယ့္ ဆရာဝန္နဲ႔ တိုင္ပင္ၿပီးမွ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ပါ။

ေရႁမြာရည္နည္းတဲ့ ဗိုက္ဗိုက္တို႔အတြက္ Kalay ကေန နည္းလမ္းေတြ ေျပာျပေပးလိုက္ပါတယ္။

Kalay.com.mm မှ ရေးသားဖော်ပြနေသော ဆောင်းပါးများကို မည်သည့် Website နှင့် Social Media များမှ Facebook Page များအတွက် ပြန်လည်ကူးယူခြင်း၊ ဆင်တူယိုးမှား ဖော်ပြခြင်းများ မပြုပါရန် လေးစားစွာ အသိပေးအပ်ပါသည်။
From Kalay with



Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles