ဗိုက္ဗိုက္ေလးေတြ ထမင္းမွန္မွန္စားမယ္ဆိုရင္ ဘာအက်ိဳးေက်းဇူးေတြရမလဲ

by: Nang Htwe
 0 comments  0 love

ဆန္ဟာ ကေလးငယ္ဆီ ဆိုး႐ြားတဲ့ ေရာဂါကူးစက္မႈကို ကာကြယ္ေပးပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္ ထမင္းစားတာက ကေလးငယ္ကို ေစာင့္ေရွာက္ေပးပါတယ္။

ေမေမေလာင္းတုိ႔ အဓိကစားတဲ့ အစားအစာေတြထဲမွာ ထမင္းလည္းပါဝင္ပါတယ္။ ထမင္းမွာ ကာဗိုဟိုက္ဒ႐ိုက္ ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ပါတယ္။ ေမေမေလာင္းတုိ႔အတြက္ လိုအပ္တဲ့ စြမ္းအင္ေတြကို ရရွိေစပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ထမင္းစားျခင္းရဲ႕ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြကေတာ့

Image result for 9 Health Benefits & 3 Side Effects Of Eating Rice During Pregnancy

ကာဗိုဟိုက္ဒ႐ုိက္ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္တာေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္အတြက္လိုအပ္တဲ့ စြမ္းအင္ေတြကို ေပးပါတယ္ (Photo by FirstCry Parenting)

(၁) စြမ္းအင္

ကာဗိုဟိုက္ဒ႐ုိက္ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္တာေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္အတြက္လိုအပ္တဲ့ စြမ္းအင္ေတြကို ေပးပါတယ္။ စြမ္းအင္ဆိုတာ ေလာင္စာလိုမ်ိဳး လႈပ္ရွားသြားလာတဲ့ေနရာမွာ မရွိမျဖစ္လိုအပ္ပါတယ္။

(၂) အ႐ိုး

ဆန္မွာ ဗီတာမင္ D၊ riboflavin နဲ႔ thiamine တုိ႔ပါဝင္ပါတယ္။ သတၳဳဓါတ္ေတြ ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္တဲ့အျပင္ ကယ္ဆီယမ္၊ သံဓါတ္နဲ႔ အမွ်င္ဓါတ္တို႔လည္း ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ပါတယ္။ ေမေမတုိ႔ ထမင္းမွန္မွန္စားတာက သေႏၶသားရဲ႕ အ႐ိုးနဲ႔ သြားအတြက္ အေထာက္အကူရပါတယ္။

(၃) ဝမ္းခ်ဳပ္

အူသိမ္အူမလႈပ္ရွားမႈအတြက္ အေထာက္အကူျပဳတဲ့ ကစီဓါတ္ပါဝင္ပါတယ္။ ကစီဓါတ္က အူလႈပ္ရွားမႈကို အဆင္ေျပေခ်ာေမြ႕ေစတာေၾကာင့္ အက်ိဳးရွိတဲ့ ဘက္တီးရီးယားေတြကို အေထာက္အပံ့ေပးပါတယ္။ ဝမ္းခ်ဳပ္ၿပီး ေသြးထြက္လြန္တဲ့ ျပႆနာေတြကို ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

(၄) ေသြးဖိအား

ဆန္မွာဆိုဒီယမ္ပါဝင္ႏႈန္းနည္းပါးတာေၾကာင့္ ေသြးဖိအားျမင့္တက္လာမွာကို မစိုးရိမ္ရပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ထမင္းမ်ားမ်ားစားရင္ေတာင္ စိတ္ခ်ရပါတယ္။

Image result for 9 Health Benefits & 3 Side Effects Of Eating Rice During Pregnancy

ဆန္မွာ neurotransmitter ပါဝင္တာေၾကာင့္ ကေလးငယ္ရဲ႕ ဦးေႏွာက္ဖြံ႔ံၿဖိဳးမႈကို အကူအညီေပးပါတယ္ (Photo by Healthline)

(၅) ေရာဂါကူးစက္မႈ အႏၱရာယ္

ဆန္ဟာ ကေလးငယ္ဆီ ဆိုး႐ြားတဲ့ ေရာဂါကူးစက္မႈကို ကာကြယ္ေပးပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္ ထမင္းစားတာက ကေလးငယ္ကို ေစာင့္ေရွာက္ေပးပါတယ္။

(၆) ဦးေႏွာက္

ဆန္မွာ neurotransmitter ပါဝင္တာေၾကာင့္ ကေလးငယ္ရဲ႕ ဦးေႏွာက္ဖြံ႔ံၿဖိဳးမႈကို အကူအညီေပးပါတယ္။

(၇) ကိုယ္ခံစြမ္းအား

ဆန္မွာ antioxidants ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္တာေၾကာင့္ ကိုယ္ခံစြမ္းအားျမင့္တင္ေပးၿပီး ေရာဂါေတြရဲ႕ အႏၱရာယ္ကို တားဆီးေပးပါတယ္။

(၈) ဂလူးကိုစ့္

ဆန္လံုးညိဳမွာ အမွ်င္ဓါတ္ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္တာေၾကာင့္ ေသြးတြင္း ဂလူးကိုစ့္နိမ့္တာကို ကာကြယ္ေပးပါတယ္။ ဆန္လံုးညိဳစားတာက ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္ ေသြးတိုး၊ ဆီးခ်ိဳျဖစ္တာကို ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

(၉) ကိုလက္စထေရာ

ဆန္ဟာ ကိုလက္စထေရာမပါတဲ့ အစားအစာပါ။ ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ စိတ္ခ်လက္ခ် စားလို႔ရပါတယ္။

ဗိုက္ဗိုက္ေလးေတြအေနနဲ႔ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ထမင္းကို စိတ္ခ်လက္ခ် စားေပးႏုိင္ေၾကာင္း Kalay ကေန ေျပာျပေပးလိုက္ပါတယ္။

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalay.com.mm မွ ေရးသားေဖာ္ျပေနေသာ ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ Website ႏွင့္ Social Media မ်ားမွ Facebook Page မ်ားအတြက္ ျပန္လည္ကူးယူျခင္း၊ ဆင္တူယိုးမွား ေဖာ္ျပျခင္းမ်ား မျပဳပါရန္ ေလးစားစြာ အသိေပးအပ္ပါသည္။
From Kalay with


Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles
x