ေမြးလာမယ့္ကေလးေလး ကိုယ္လက္အဂၤါစံုေစဖို႔ စားရမယ့္အစားအစာ

by: Phyo Pyae Thu
 5 comments  8 love

ေမေမတို႔ေရ တခါတေလမွာ သားသားမီးမီးေလးေတြ ကိုယ္လက္အဂၤါ မစံုလင္ဘဲ ေမြးလာတာေတြ ရွိသလို ေန႔မေစ့ လမေစ့ ေမြးလာတာေတြလည္း ရွိတတ္ျပန္ပါတယ္။

ေမေမေလာင္းေလးတို႔ေရ ေမေမတိုင္း ကိုယ့္ရဲ႕ သားသားမီးမီးေလးေတြကို ကိုယ္လက္အဂၤါစံုလင္ေစခ်င္ၾကတာ အၾကီးမားဆံုးနဲ႔ အစိုးရိမ္ဆံုး အရာပါပဲ။ ဒါေပမယ့္လည္း တခါတေလမွာ သားသားမီးမီးေလးေတြ ကိုယ္လက္အဂၤါ မစံုလင္ဘဲ ေမြးလာတာေတြ ရွိသလို ေန႔မေစ့ လမေစ့ ေမြးလာတာေတြလည္း ရွိတတ္ျပန္ပါတယ္။ ဒီလိုေတြ မျဖစ္ခ်င္ဘူးဆိုရင္ေတာ့ ေမေမေလာင္းေလးတို႔ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ သေႏၶသားေလး က်န္းမာဖို႔ စားေပးဖို႔ လိုပါတယ္။

ေမေမေလာင္းေလးတို႔ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ သေႏၶသားေလး က်န္းမာဖို႔ စားေပးဖို႔ လိုပါတယ္ (Photo:Netmums)

သေႏၶသားေလး ကိုယ္လက္အဂၤါေလးေတြ စတင္ဖြံ႔ၿဖိဳးေနခ်ိန္မွာ လိုအပ္တဲ့ အာဟာရေတြ လံုလံုေလာက္ေလာက္ ရရွိဖို႔ လိုပါတယ္။ ဒါမွ ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္မႈေတြ ရပ္မသြားမွာပါ။ ေမေမေလာင္းေလးတို႔ ဗီတာမင္ အစံုအလင္အျပင္ သံဓါတ္မ်ားမ်ား စားေပးဖို႔ လိုပါတယ္။

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ အသားကို ေသခ်ာက်က္ေအာင္ ခ်က္ၿပီး စားပါ(Photo:Netmums)

အသား

ေမေမေလာင္းေလးတို႔ေရ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ အသားကို ေသခ်ာက်က္ေအာင္ ခ်က္ၿပီး စားပါ။ ေမေမေလာင္းတို႔ လိုအပ္တဲ့ သံဓါတ္ ပမာဏ အမ်ားအျပားကို ေပးစြမ္းႏိုင္ပါတယ္။ အသား(၁၀၀) ဂရမ္မွာ (၃.၅) ေအာင္စေလာက္က သံဓါတ္ပါ။ သံဓါတ္ရရွိတာက ေမေမေလာင္းတို႔မွာ ေသြးအားနည္းတာေတြ မျဖစ္ေစႏိုင္သလို သေႏၶသားေလးရဲ႕ ေသြးလည္ပတ္မႈကိုုလည္း ေကာင္းေစတာေၾကာင့္ ဖြံ႔ၿဖိဳးမႈ ေနာက္က်တာေတြ၊ ကိုယ္အဂၤါ ခ်ိဳ႕ယြင္းတာေတြ မျဖစ္ေစပါဘူး။

ဖ႐ံုေစ့

ဖရံုေစ့ကေတာ့ ေမေမေလာင္းတို႔ အပ်င္းေျပ စားလို႔ရတဲ့ အေစ့အဆံပါပဲ။ ဖရံုေစ့မွာ သံဓါတ္ (၂၆%) ပါဝင္ပါတယ္။ ဒါအ့ျပင္ မဂၢနီဆီယမ္လည္း ပါဝင္တာမို႔ မဖြံ႔ၿဖိဳးမွာ စိတ္ပူစရာ မလုိပါဘူး။

ပန္းေဂၚဖီစိမ္း

ေမေမေလာင္းေလးတို႔ေရ အစိမ္းေၾကာ္ ေၾကာ္စားတယ္ဆိုရင္ ပန္းေဂၚဖီစိမ္းေလး မေမ့နဲ႔ေနာ္။ ပန္းေဂၚဖီစိမ္းမွာ သံဓါတ္ (၆%) ေလာက္ပါဝင္ၿပီး ဗီတာမင္ C လည္း ပါဝင္ေသးတာမို႔ သေႏၶသားေလး ေနမေကာငး္မွာ စိတ္ပူစရာ မလိုေတာ့ပါဘူး။

ပဲျပား

ေမေမေလာင္းေလးတို႔ေရ က်န္းမာေရးနဲ႔ ညီညြတ္ၿပီး သန္႔ရွင္းလတ္ဆတ္တဲ့ ပဲျပားေလးေတြလည္း စားေပးပါ။ ပဲျပားမွာ သံဓါတ္(၁၉%) ေလာက္ပါဝင္တာမို႔ သေႏၶသားေလး က်န္းမာေရးေကာင္းၿပီး ကိုယ္အဂၤါခ်ိဳ႕ယြင္းတာေတြ မျဖစ္ေစေတာ့ပါဘူး။
Kalay.com.mm မှ ရေးသားဖော်ပြနေသော ဆောင်းပါးများကို မည်သည့် Website နှင့် Social Media များမှ Facebook Page များအတွက် ပြန်လည်ကူးယူခြင်း၊ ဆင်တူယိုးမှား ဖော်ပြခြင်းများ မပြုပါရန် လေးစားစွာ အသိပေးအပ်ပါသည်။
From Kalay with



Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles
x