ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ဂဏန္းဟင္း စားလို႔ရလား

by: Nang Htwe
 0 comments  0 love

ဂဏန္းမွာ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေတြအတြက္ လိုအပ္တဲ့ ပ႐ိုတိန္း၊ ဖက္တီးအက္ဆစ္၊ ေကာ္ပါး၊ ဇင့္၊ မဂၢနိစ့္၊ သံဓါတ္ အစရွိတဲ့ ဗီတာမင္နဲ႔ သတၳဳဓါတ္ေတြ ပါဝင္ေနပါတယ္။

ဂဏန္းႀကိဳက္တဲ့ ေမေမေလာင္းေတြအေနနဲ႔ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ စားလို႔ရမရ ဒိြဟျဖစ္ေနလား။ ဂဏန္းကို စနစ္တက် ခ်က္ျပဳတ္ထားတယ္ဆိုရင္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ စိတ္ခ်လက္ခ် စားလို႔ရပါတယ္။ ဂဏန္းစားျခင္းျဖင့္ ရရွိႏိုင္တဲ့ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြကို Kalay ကေန ေျပာျပေပးမယ္ေနာ္။

ဂဏန္းကို စနစ္တက် ခ်က္ျပဳတ္ထားတယ္ဆိုရင္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ စိတ္ခ်လက္ခ် စားလို႔ရပါတယ္ (Photo by Crab)

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္အတြင္း ဂဏန္းစားေပးျခင္းရဲ႕ အက်ိဳးေ်က်းဇူးမ်ား

၁။ ျမင့္မားတဲ့ အာဟာရ

ဂဏန္းမွာ ဗီတာမင္ဓါတ္နဲ႔ သတၳဳဓါတ္ေတြ ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ပါတယ္။ ပ႐ိုတိန္း၊ ဖက္တီးအက္ဆစ္၊ ေကာ္ပါး၊ ဇင့္၊ မဂၢနိစ့္၊ သံဓါတ္ အစရွိတဲ့ ဗီတာမင္နဲ႔ သတၳဳဓါတ္ေတြ ပါဝင္ပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေမေမတို႔ရဲ႕ က်န္းမာေရးကို အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။

၂။ အိုမီဂါ(၃)

အိုမီဂါ(၃) ဖက္တီးအက္ဆစ္ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္တာေၾကာင့္ စိတ္က်န္းမာေရးနဲ႔ စိတ္က်တဲ့ လကၡဏာေတြကို ကာကြယ္ေပးပါတယ္။ စိတ္ဖိစီးမႈေတြနဲ႔ စိတ္ခံစားခ်က္ အေျပာင္းအလဲေတြကိုလည္း ဂဏန္းဟင္းေတြက သက္ေတာင့္သက္သာ ရွိေစပါတယ္။

၃။ ကယ္ဆီယမ္

ဂဏန္းထဲမွာ ကယ္ဆီယမ္ ပမာဏ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ပါဝင္ပါတယ္။ ေမေမေလာင္းတို႔ရဲ႕႐ုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာ အေျပာင္းအလဲေတြကို ခံႏိုင္ရည္ရွိေစၿပီး သေႏၶသားရဲ႕ အ႐ိုးေတြ က်န္းမာခိုင္ခံဖို႔အတြက္ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ အၾကားအာ႐ံုဖြံ႔ၿဖိဳးမႈအတြက္လည္း အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ မိခင္ႏို႔အရည္အေသြးကိုလည္း ထိန္းသိမ္းေပးပါတယ္။

၄။ သံဓါတ္

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္အမ်ိဳးသမီးေတြအတြက္ သံဓါတ္က အေရးႀကီးပါတယ္။ ေဟမိုဂလိုဘင္ တိုးတက္မႈအတြက္ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ သေႏၶသားရဲ႕ က်န္းမာေရးကို ေစာင့္ေရွာက္ေပးပါတယ္။ ဂဏန္းမွာ သံဓါတ္ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ပါတယ္။

ဂဏန္းဟင္းေတြဟာဆိုရင္ သေႏၶသားရဲ႕ ဦးေႏွာက္ဖြံ႔ၿဖိဳးမႈနဲ႔ ခႏၶာကိုယ္ႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးမႈကို အေထာက္အကူျပဳပါတယ္ (Photo by Karumba Point Sunset Caravan Park)

၅။ ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္ျခင္း

ဂဏန္းဟင္းေတြဟာဆိုရင္ သေႏၶသားရဲ႕ ဦးေႏွာက္ဖြံ႔ၿဖိဳးမႈနဲ႔ ခႏၶာကိုယ္ႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးမႈကို အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ ေမေမေလာင္းကိုေကာ သေႏၶသားေလးကိုပါ က်န္းမာေရးေကာင္းမြန္ဖို႔ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။

၆။ ေသြးတိုး

ေသြးေရာဂါျဖစ္တာနဲ႔ ေသြးေပါင္ခ်ိန္ျမင့္တက္တာေတြကိုလည္း သက္သာေစပါတယ္။ ဂဏန္းစားျခင္းျဖင့္ ခႏၶာကိုယ္က မဂၢနီဆီယမ္ဓါတ္ ရရွိပါတယ္။ မဂၢနီဆီယမ္ဟာ ေသြးတိုးေရာဂါကို ထိန္းခ်ဳပ္ေပးပါတယ္။

၇။ မဂၢနီဆီယမ္

သေႏၶသားရဲ႕ ဦးေႏွာက္ဖြံ႔ၿဖိဳးမႈအတြက္ မရွိမျဖစ္ လိုအပ္ပါတယ္။ မဂၢနီဆီယမ္ကို ခႏၶာကိုယ္က သဘာဝအေလွ်ာက္ မထုပ္လုပ္ေပးႏုိင္ပါဘူး။ မဂၢနီဆီယမ္ပါဝင္တဲ့ အစားအစာေတြကို စားေပးျခင္းျဖင့္သာ ရရွိေစပါတယ္။ အာ႐ံုေၾကာနဲ႔ ၾကြက္သား ေစာင့္ေရွာက္ဖို႔အတြက္ မဂၢနီဆီယမ္ လိုအပ္ပါတယ္။ ဂဏန္းမွာ မဂၢနီဆီယမ္ ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ပါတယ္။

၈။ ႏွလံုးျပႆနာ

အိုမီဂါ(၃)ဖက္တီးအက္ဆစ္ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္တာေၾကာင့္ ဦးေႏွာက္ဖြံ႔ၿဖိဳးမႈအတြက္ အေထာက္အကူျပဳၿပီး ေလျဖတ္ႏိုင္တဲ့ အႏၱရာယ္ကို အကာအကြယ္ေပးပါတယ္။

၉။ ေဖာလိတ္

ဂဏန္းမွာ ေဖာလိတ္ဓါတ္ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္တာေၾကာင့္ အာ႐ံုေၾကာခ်ိဳ႕ယြင္းမႈနဲ႔ ေမြးဖြားလာတဲ့ ကေလးငယ္ေတြ နည္းသြားေစပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေတြအတြက္ အေရးႀကီးတဲ့ ဗီတာမင္ B9 လည္း ပါဝင္ပါတယ္။

၁၀။ ေသြးအားနည္းေရာဂါ

ဂဏန္းမွာ ဗီတာမင္ B12 ပါဝင္ပါတယ္။ ဂဏန္းဟင္းေတြက ေသြးနီဆဲလ္ထုတ္လုပ္ဖို႔အတြက္ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ ေသြးအားနည္းေရာဂါကို ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

ဂဏန္းမွာ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေတြအတြက္ အာဟာရဓါတ္ေတြ အေျမာက္အမ်ားပါဝင္တာေၾကာင့္ စနစ္တက် ခ်က္ျပဳတ္စားဖို႔ Kalay ကေန တုိက္တြန္းလိုက္ပါတယ္။

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

From Kalay with

Tag: CrabEatingpregnancy

Comments

0 comments
Latest video