ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေမေမမ်ားနဲ႔ နဂါးေမာက္သီး

by: Khin Nyein Lwin
 1 comments  10 love

နဂါးေမာက္သီးကို ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္အတြင္း စားသံုးေပးရင္ ေပါင္မျပည့္၊ လမေစ့ပဲ ကေလးေမြးဖြားတာကို ကာကြယ္ေပးပါတယ္

ေမေမတို႕ေရ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခိ်န္္အတြင္းမွာ ေမေမတို႕ကိုယ္တိုင္ေကာ၊ ဗိုက္ထဲက ကေလးေလးအတြက္ပါ အာဟာရဓါတ္မ်ား ျပည့္စံုလံုေလာက္ေအာင္ စားေပးဖို႕အရမ္းအေရးၾကီးပါတယ္ေနာ္။ စားရမယ့္အစားအစာမ်ားထဲကမွ အခု ေမေမတို႕အတြက္ နဂါးေမာက္သီးရဲ႕ ပါဝင္တဲ့ အာဟာရဓါတ္ေတြရဲ႕အေၾကာင္းကို Kalay မွ ေျပာျပေပးခ်င္ပါတယ္။

နဂါးေမာက္သီးခဲြေနျခင္း

 

နဂါးေမာက္သီးမွာ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေမေမတို႕ အဓိကလိုအပ္ခ်က္ဓါတ္ျဖစ္တဲ့ သံဓါတ္္မ်ားစြာ ၾကြယ္ဝစြာ ပါဝင္ပါတယ္။ နဂါးေမာက္သီးရဲ႕ တစ္ရာဂရမ္မွာ သံဓါတ္ တစ္မီလီဂရမ္ နီးပါး ပါဝင္တာေၾကာင့္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္္အတြင္း တကယ့္ကို စားသံုးသင့္တဲ့ အသီးပါ။ သံဓါတ္ဆိုတာ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္အတြင္း ေသြးပမာဏကို တိုးပြားေစတဲ့အျပင္ ေသြးနီဥအတြက္ လိုအပ္တဲ့ ေဟမိုဂလိုဘင္ ျဖစ္ေပၚေစတာေၾကာင့္ ေပါင္မျပည့္ လမေစ့တဲ့ ကေလးေမြးဖြားတာကို ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

က်န္းမာေရးနဲ႔ အထူးသင့္ေတာ္တဲ့ နဂါးေမာက္သီး ျဖစ္ပါတယ္

ဒါ႔အျပင္ ကယ္လ္ဆီယမ္ပါ၀င္တာေၾကာင့္ ကေလးေတြရဲ႕ သြားေတြနဲ႔ အရိုးေေတြကို ၾကီးထြားဖို႔အတြက္ အေထာက္အကူေပးပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ နဂါးေမာက္သီးက ကိုယ္၀န္ေဆာင္မိခင္ေတြအတြက္သာမက ကေလးေတြအတြက္ပါ က်န္းမာေရးနဲ႕ညီညြတ္တဲ့ အာဟာရဓါတ္ အမ်ားၾကီး ပါ၀င္တာေၾကာင္႔ စားသံုးဖို႔ အၾကံျပဳလိုက္ပါတယ္ေနာ္။

From Kalay with


Comments

0 comments
Latest video