ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္အတြင္း ငါးစားျခင္းရဲ႕ အက်ိဳးေက်းဇူးမ်ား

by: Nang Htwe
 0 comments  0 love

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ငါးကို အစိမ္းမစားသင့္ပါဘူး။ အထူးသျဖင့္ ငါးပါတဲ့ ဆူရွီေတြကို ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ေရွာင္ရွားသင့္ပါတယ္။

ငါးဟာဆိုရင္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေမေမေတြ စားသင့္တဲ့ အစားအစာျဖစ္ပါတယ္။ ေရခ်ိဳငါး၊ ပင္လယ္ငါး ဆိုၿပီး အမ်ိဳးအစား(၂)မ်ိဳးရွိပါတယ္။ ငါးကို ပွ်မ္းမွ် တစ္ပတ္လွ်င္ (၂)ႀကိမ္ကေန (၃)ႀကိမ္အထိ စားႏိုင္ပါတယ္။ ငါးမွာ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေတြအတြက္ ျမင့္မားတဲ့ အာဟာရေတြရွိေနပါတယ္။

ငါးဟာဆိုရင္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေမေမေတြ စားသင့္တဲ့ အစားအစာျဖစ္ပါတယ္ (Photo by FirstCry Parenting)

ငါးမွာပါဝင္တဲ့ ဗီတာမင္ဓါတ္မ်ား

အိုမီဂါ(၃)

ငါးမွာ အိုမီဂါ(၃)ပါဝင္တာေၾကာင့္ သေႏၶသားရဲ႕ ဦးေႏွာက္နဲ႔ မ်က္စိ တည္ေဆာက္မႈမွာ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္တတိယပိုင္းမွာ ဦးေႏွာက္နဲ႔ အာ႐ံုဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္မႈ ျမန္ဆန္ေနၿပီး တစ္ရက္ကို အိုမီဂါ(၃) (၆၅)မီလီဂရမ္ လိုအပ္ပါတယ္။ အိုမီဂါ(၃)ကို ကေလးငယ္ရဲ႕ အသက္(၂)ႏွစ္အထိ အေရးႀကီးလိုအပ္ပါတယ္။ အိုမီဂါ(၃)ဟာ ေမေမေလာင္းတို႔ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ စိတ္ဓါတ္က်တာကို ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

အိုမီဂါ(၃) ကို ပင္လယ္ငါးေတြမွာ အမ်ားဆံုးပါဝင္ပါတယ္။ ၾကက္ဥနဲ႔ ႏို႔နဲ႔ႏို႔ထြက္ပစၥည္းေတြမွာလည္း အိုမီဂါ(၃) ပါဝင္ပါတယ္။

ပ႐ိုတိန္း

ပ႐ိုတိန္းက သေႏၶသားရဲ႕ အသားအရည္၊ အ႐ိုး၊ ဆံပင္၊ ၾကြက္သားနဲ႔ အာ႐ံုေၾကာ တည္ေဆာက္ရာမွာ မရွိမျဖစ္ လိုအပ္ပါတယ္။ ငါးမွာ ပ႐ိုတိန္းဓါတ္ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ပါတယ္။ ငါး အျပင္ ေနာက္ထပ္ ပ႐ိုတိန္းၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာေတြကေတာ့ ဂဏန္း၊ ၾကက္ဥနဲ႔ ဥအမ်ိဳးမ်ိဳး၊ ပဲ၊ ေျမပဲနဲ႔ ႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္းေတြ တို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ငါးမွာ ေမေမေလာင္းတုိ႔လိုအပ္တဲ့ သံဓါတ္ပါဝင္ပါတယ္ (Photo by فوشيا)

ဗီတာမင္ D

ဗီတာမင္ D ဟာဆိုရင္ ကယ္ဆီယမ္စုပ္ယူမႈအတြက္ မရွိမျဖစ္လိုအပ္ၿပီး သေႏၶသားရဲ႕ အ႐ိုး၊ သြား၊ ႏွလံုး၊ အ႐ိုးနဲ႔ အာ႐ံုေၾကာေတြအတြက္ လိုအပ္ပါတယ္။ ေမေမေလာင္းတို႔ရဲ႕ သြားနဲ႔ အ႐ိုးအတြက္ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ ဗီတာမင္ D ဟာ ေသြးဖိအားျမင့္တက္တာကို ေလွ်ာ့ေပးပါတယ္။ ငါးမွာ ဗီတာမင္ D ပါဝင္ပါတယ္။ ငါးအျပင္ ေနာက္ထပ္ ဗီတာမင္D ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာေတြကေတာ့ ႏြားႏို႔နဲ႔ လိေမၼာ္ေဖ်ာ္ရည္တုိ႔ပဲျဖစ္ပါတယ္။

သံဓါတ္

ငါးမွာ ေမေမေလာင္းတုိ႔လိုအပ္တဲ့ သံဓါတ္ပါဝင္ပါတယ္။ သံဓါတ္ဟာဆိုရင္ သေႏၶသားဆီ ေသြးသယ္ေဆာင္ေပးပါတယ္။ သံဓါတ္ဟာဆိုရင္ ေမေမေလာင္းတို႔ကို ကိုယ္ခံစြမ္းအားေကာင္းေစပါတယ္။ ငါးအျပင္ ေနာက္ထပ္ သံဓါတ္ပါတဲ့ အစားအစာေတြကေတာ့ အနီေရာင္အသားမ်ား၊ ၾကက္သား၊ အမဲသားနဲ႔ ၾကက္ဆင္သားတို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ငါးကို အစိမ္းမစားသင့္ပါဘူး။ အထူးသျဖင့္ ငါးပါတဲ့ ဆူရွီေတြကို ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ေရွာင္ရွားသင့္ပါတယ္။ ငါးကို က်က္ေအာင္ ခ်က္ျပဳတ္စားသင့္ေၾကာင္း Kalay ကေန ေျပာျပေပးလုိက္ပါတယ္။

 

 

 

Kalay.com.mm မွ ေရးသားေဖာ္ျပေနေသာ ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ Website ႏွင့္ Social Media မ်ားမွ Facebook Page မ်ားအတြက္ ျပန္လည္ကူးယူျခင္း၊ ဆင္တူယိုးမွား ေဖာ္ျပျခင္းမ်ား မျပဳပါရန္ ေလးစားစြာ အသိေပးအပ္ပါသည္။
From Kalay with


Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles
x