သားသားမီးမီးေတြရဲ႕ ဝမ္းျပႆနာ ကာကြယ္ဖို႔ ဘယ္ေတြကို အဓိကထားစားရမလဲ

by: Nang Htwe
 0 comments  0 love

အစာအိမ္အူလမ္းေၾကာင္းက က်န္းမာသန္စြမ္းေနရပါမယ္။ က်န္းမာသန္စြမ္းေနမယ္ဆုိရင္ သားသားမီးမီးေတြ ဝမ္းမေလွ်ာသလို ဝမ္းမခ်ဳပ္ေတာ့ပါဘူး

သားသားမီးမီးေတြ အမ်ားဆံုးရင္ဆိုင္ရတဲ့ ျပႆနာေတြထဲမွာ ဝမ္းခ်ဳပ္တာနဲ႔ ဝမ္းေလွ်ာတာလည္း ပါပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ အခုလို မိုးရာသီမ်ိဳးမွာ သားသားမီးမီးေတြ ဝမ္းေလွ်ာတာကို ၾကံဳရပါတယ္။ ဝမ္းေလွ်ာတာေရာနဲ႔ ဝမ္းခ်ဳပ္တာေတြ မျဖစ္ရေလေအာင္ သားသားမီးမီးေတြကို ကာကြယ္မႈေတြ ျပဳလုပ္ေပးထားသင့္ပါတယ္။ အမွ်င္ဓါတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ အသီးအႏွံ၊ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ေတြနဲ႔ Prebiotic ပါတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကို ေန႔တိုင္းေကၽြးရပါမယ္။ အစာအိမ္အူလမ္းေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္မွာ ေကာင္းတဲ့ပိုးေတြ ရွိဖို႔ အေရးႀကီးၿပီး မေကာင္းတဲ့ ပိုးေတြကို တုိက္ခိုက္ဖို႔အတြက္ပါ။ အစာအိမ္အူလမ္းေၾကာင္းက က်န္းမာသန္စြမ္းေနရပါမယ္။ က်န္းမာသန္စြမ္းေနမယ္ဆုိရင္ သားသားမီးမီးေတြ ဝမ္းမေလွ်ာသလို ဝမ္းမခ်ဳပ္ေတာ့ပါဘူး။

အခုေနာက္ပိုင္း သားသားမီးမီးေတြအတြက္ သီးသန္႔ထုတ္ထားတဲ့ ႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္းေတြမွာ Prebiotic ထည့္သြင္းလာတာကို ေတြ႕ရပါတယ္ (Photo by טבע סטוק)

Prebiotic ၾကြယ္ဝတဲ့ အသီးအႏွံနဲ႔ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္မ်ား

Prebiotic အမ်ားစုကို အမွ်င္ဓါတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ အသီးအႏွံ၊ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္နဲ႔ ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔မွာ ေတြ႕ရပါတယ္။ တခ်ိဳ႕အမွ်င္ဓါတ္ေတြကို ခႏၶာကိုယ္က ေၾကေအာင္ ေခ်ျဖတ္ႏိုင္ျခင္းမရွိတာကိုလည္း ေတြ႕ရပါတယ္။ Prebiotic ဟာဆိုရင္ မေခ်ျဖတ္ႏိုင္တဲ့ အမွ်င္ဓါတ္ေတြကို ေကာင္းမြန္ေအာင္ ေခ်ျဖတ္ေပးပါတယ္။ ဒါက Prebiotic ရဲ႕ အားသာခ်က္ပါ။ Prebiotic ၾကြယ္ဝတဲ့ အမွ်င္ဓါတ္ေတြကေတာ့

  • ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳး
  • oat
  • ငွက္ေပ်ာသီး
  • စေတာ္ဘယ္ရီ
  • ကညြတ္
  • ၾကက္သြန္ျဖဴ
  • ၾကက္သြန္နီ
  • ပန္းသီး
  • မုန္လာဥနီ
  • သခြားသီး
  • ေဂၚဖီထုပ္
  • ကန္စြန္းဥ
  • ခရမ္းခ်ဥ္သီးနဲ႔
  • သရက္သီး စတဲ့ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္နဲ႔ အသီးအႏွံအမ်ားစုတို႔မွာ ေတြ႕ရပါတယ္။

Prebiotic ထည့္သြင္းထားတဲ့ ႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္းမ်ား

Prebiotic က သားသားမီးမီးေတြအတြက္ အလြန္အေရးႀကီးပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အခုေနာက္ပိုင္း သားသားမီးမီးေတြအတြက္ သီးသန္႔ထုတ္ထားတဲ့ ႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္းေတြမွာ Prebiotic ထည့္သြင္းလာတာကို ေတြ႕ရပါတယ္။ ႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္းေတြက သားသားမီးမီးေတြရဲ႕ တစ္ေနတာမွာ အေရးႀကီးတဲ့ အစားအေသာက္ က႑တစ္ရပ္အေနနဲ႔ ရွိေနပါတယ္။ သားသားမီးမီးေတြ ႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးဖို႔နဲ႔ ဥာဏ္ရည္ျမင့္မားဖို႔အတြက္ အေရးႀကီးပါတယ္။ မနက္စာ စားခ်ိန္မွာ ႏို႔တစ္ခြက္ပါသလို၊ ညအိပ္ခ်ိန္မွာလည္း ႏို႔တစ္ခြက္ တိုက္ေပးပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး သေရစာမုန္႔ျပဳလုပ္တဲ့အခါမွာလည္း ႏို႔ကို ထည့္သြင္းအသံုးျပဳပါတယ္။ႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္းေတြထဲမွာ ေမေမတို႔က သားသားမီးမီးေတြအတြက္ အဓိကေ႐ြးခ်ယ္တာက ႏို႔မႈန္႔ပဲျဖစ္ပါတယ္။  ဒါေၾကာင့္ Prebiotic ထည့္သြင္းထားတဲ့ ႏို႔မႈန္႔ကိုေမေမတို႔ ေ႐ြးခ်ယ္ေပးမယ္ဆိုရင္ ဝမ္းခ်ဳပ္တာ၊ ဝမ္းေလွ်ာတာနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ျပႆနာေတြ ေျဖရွင္းၿပီးသား ျဖစ္သြားပါမယ္။

Prebiotic အမ်ားစုကို အမွ်င္ဓါတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ အသီးအႏွံ၊ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္နဲ႔ ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔မွာ ေတြ႕ရပါတယ္ (Photo by Liefdeslicht )

သားသားမီးမီးေတြအတြက္ အသက္အ႐ြယ္အလုိက္ သီးသန္႔ထုတ္လုပ္ထားၿပီး Prebiotic ထည့္သြင္းထားတဲ့ ႏို႔မႈန္႔ကို ေမေမတို႔ ေ႐ြးခ်ယ္ေပးမယ္ဆိုရင္ ႏို႔မွာပါတဲ့ ကယ္ဆီယမ္၊ ပ႐ိုတိန္း၊ ဗီတာမင္ D၊  Riboflavin၊ ေဖာ့စေဖာရပ္၊ ပိုတတ္ဆီယမ္၊ ဗီတာမင္ A,B12 နဲ႔ Niacin တို႔ပါဝင္တာေၾကာင့္

  • အ႐ိုးေတြကို သန္မာေစျခင္း
  • ကယ္ဆီယမ္စုပ္ယူမႈ အားေကာင္းျခင္း
  • စြမ္းအင္ေတြရရွိျခင္း
  • ၾကြက္သားေတြသန္မာလာျခင္း
  • ေသြးဖိအား မွန္ကန္ျခင္း
  • အျမင္အာ႐ံုနဲ႔ အသားအရည္ ေကာင္းမြန္လာျခင္း
  • ေသြးနီဆဲလ္ေတြအတြက္ အေထာက္အကူျပဳျခင္းနဲ႔

Prebiotic ပါဝင္တာေၾကာင့္ အစာအိမ္နဲ႔ အူလမ္းေၾကာင္း ေကာင္းမြန္လာေစၿပီး

  • ဝမ္းခ်ဳပ္တာနဲ႔ ဝမ္းေလွ်ာတာ နည္းသြားျခင္း
  • အူလမ္းေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္မွာ ေကာင္းတဲ့ ဘက္တီးရီးယားေတြ တိုးလာျခင္း
  • အူမႀကီးနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ေရာဂါမ်ား ျဖစ္ပြားႏႈန္းနည္းသြားျခင္း
  • ကင္ဆာေရာဂါကို ကာကြယ္ေပးျခင္းနဲ႔
  • ဆဲလ္ေတြကို က်န္းမာေစျခင္း စတဲ့ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြ ထပ္မံရလာေစပါတယ္။

 

 

 

Kalay.com.mm မွ ေရးသားေဖာ္ျပေနေသာ ေဆာင္းပါးမ်ားကို စီးပြားျဖစ္လုပ္ကိုင္ေနေသာ မည္သည့္ Website ႏွင့္ Social Media မ်ားမွ Facebook Page မ်ားအတြက္ ျပန္လည္ကူးယူျခင္း၊ ဆင္တူယိုးမွား ေဖာ္ျပျခင္းမ်ား မျပဳပါရန္ ေလးစားစြာ အသိေပးအပ္ပါသည္။
From Kalay with

Tag: diaryfoodsPrebiotic

Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles
x