သံဓာတ္လိုအပ္ခ်က္ ျဖည့္ဆည္းျခင္းက စာသင္တဲ့အရြယ္မွာ သင္ယူနုိင္စြမ္းျမင့္မား

by: Swe Mar
 0 comments  1 love

ၾကက္သား၊ ဝက္သား၊ အမဲသား၊ အသည္း၊ ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳးစတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကေန သံဓာတ္အာဟာရကို သဘာဝနည္းနဲ႔ ရရွိေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္

ေမေမတို႔ရဲ႕ သားသားေလး ေက်ာင္းေနအရြယ္္ေရာက္တဲ့အခါ  ေက်ာင္းသင္ခန္းစာအျပင္ တျခားသင္ယူေလ့လာစရာကိစၥရပ္ေတြကို သင္ယူနုိင္စြမ္းဟာ တျခားကေလးေတြထက္ ေနာက္မက်ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ ဒီလိုေနာက္မက်ဖို႔က အာဟာရလိုအပ္မႈေတြကို ျဖည့္ဆည္းဖို႔ အေရးၾကီးပါတယ္။ သင္ယူေလ့လာနုိင္စြမ္းေကာင္းမြန္ဖို႔အတြက္ ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ကေတာ့ သံဓာတ္အာဟာရပဲျဖစ္ပါတယ္။

သံဓာတ္လံုေလာက္ဖို႔ ဘာေၾကာင့္လိုအပ္တာလဲ

ေဟမိုဂလိုဘင္ထုတ္လုပ္ဖို႔ ခႏၶာကိုယ္က အသံုးျပဳတဲ့ အေရးၾကီးအာဟာရကေတာ့ သံဓာတ္ပဲျဖစ္ပါတယ္။ ေဟမိုဂလိုဘင္မရွိရင္ ခႏၶာကိုယ္က က်န္းမာတဲ့ ေသြးနိီဥေတြကို မထုတ္လုပ္နုိင္ေတာ့ဘူး။ ကေလးရဲ႕ ၾကြက္သား၊ တစ္ရႈးနဲ႔ ဆဲလ္ေတြမွာ ေအာက္ဆီဂ်င္မရရွိနုိင္ေတာ့ဘူး။ နုိ႔စို႔တဲ့ကေလးေတြကေတာ့ အေမေတြဆီကေန သံဓာတ္ကိုရရွိနုိင္ပါတယ္။ သံဓာတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ နို႔မႈန္႔ေတြလည္း အမ်ားၾကီးရွိပါတယ္။ (၆)လေက်ာ္လို႔ နုိ႔စို႔တာနဲ႔တင္မလံုေလာက္ေတာ့တဲ့ ကေလးေတြအတြက္ သံဓာတ္လံုေလာက္ဖုိ႔ အထူးအေရးၾကီးလွပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ကေလးေတြ သံဓာတ္ခ်ိဳ႕တဲ့မႈေတြ ျဖစ္တတ္ၾကပါတယ္။

သံဓာတ္ခ်ိဳ႕တဲ့ လာတဲ့အခါ

သံဓာတ္ခ်ိဳ႕တဲ့တဲ့အခါ သင္ယူမႈနဲ႔ အျပဳအမူဆုိင္ရာ ကိစၥရပ္ေတြ၊ လူမႈေရးဆုိင္ရာ တက္ၾကြလႈပ္ရွားမႈေတြ အားနည္းလာျပီး ကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈေနွးေကြးျခင္းနဲ႔ ၾကြက္သားအားေလ်ာ့လာတာ စတာေတြျဖစ္ေပၚပါလိမ့္မယ္။ သံဓာတ္က ခုခံစနစ္အတြက္ အေရးၾကီးပါတယ္။ သံဓာတ္မလံုေလာက္မႈက ကူးစက္ေရာဂါေတြကိုျဖစ္ေစတယ္။ တုတ္ေကြးနဲ႔ ကူးစက္ေရာဂါေတြကို ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။

ၾကက္သား၊ ဝက္သား၊ အမဲသား၊ အသည္း၊ ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳးစတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကေန သံဓာတ္အာဟာရကို သဘာဝနည္းနဲ႔ ရရွိေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

Kalay.com.mm မှ ရေးသားဖော်ပြနေသော ဆောင်းပါးများကို မည်သည့် Website နှင့် Social Media များမှ Facebook Page များအတွက် ပြန်လည်ကူးယူခြင်း၊ ဆင်တူယိုးမှား ဖော်ပြခြင်းများ မပြုပါရန် လေးစားစွာ အသိပေးအပ်ပါသည်။
From Kalay with



Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles