သားသားမီးမီးတို႔ ခႏၶာကိုယ္သန္စြမ္းေစဖို႔ အရိုးက်န္းမာေရးကို ဂရုစိုက္ၾကပါစို႔

by: Khin Nyein Lwin
 0 comments  1 love

အရိုးႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးမႈဟာ ကေလးအရြယ္မွာ အလ်င္အျမန္ဆုံးျဖစ္ပါတယ္။ ကေလးငယ္ေတြ အရြယ္ေရာက္လာ ခ်ိန္မွာ အရပ္နဲ႔ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ဖြံ႔ၿဖိဳးမႈကို ရရွိဖို႔အတြက္ သူတို႔ေလးေတြ ငယ္ရြယ္စဥ္အခ်ိန္မွာ ျပည့္စုံေသာ အာဟာရဓာတ္ကို ေထာက္ပံ့ေပးဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။

အရိုးသိပ္သည္းဆနည္းတဲ့ ကေလးေတြဟာ အရိုးက်ဳိးတာေတြျဖစ္တတ္ပါတယ္။

မိဘတစ္ဦးအေနျဖင့္ မိမိတို႔ရဲ႕ ခ်စ္စရာသားသမီးေလးမ်ားကို အေကာင္းဆုံးဖြံ႔ၿဖိဳးမႈရရွိေစဖို႔ အေထာက္အပံ့ေပးလိုၾကမွာပါ။ ဒါေၾကာင့္ သူတို႔ေလးေတြရဲ႕ အရိုးက်န္းမာေရးကို အေထာက္အကူျပဳေစမည့္ အာဟာရဓာတ္အေၾကာင္းနဲ႔ အရိုးက်န္းမာေရးအတြက္ လုပ္ေဆာင္သင့္တဲ့ နည္းလမ္းေလးေတြကို ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

အရိုးတည္ေဆာက္ဖို႔အတြက္ လိုအပ္ေသာ အာဟာရဓာတ္မ်ား

ႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးဖို႔အတြက္ က်န္းမာသန္စြမ္းေသာ အရိုးမ်ားရရွိေစဖို႔ ေအာက္ေဖာ္ျပပါ အာဟာရဓာတ္မ်ား အလြန္အေရးႀကီးပါတယ္။

  • ကယ္လ္စီယမ္ – အရိုးနဲ႔ သြားမ်ား ဖြဲ႔စည္းမႈ၊ တည္ေဆာက္မႈႏွင့္ ၄င္းတို႔ သန္မာေစရန္ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။
  • ဗီတာမင္ ဒီ – ကယ္လ္စီယမ္စုပ္ယူမႈကို ျမွင့္တင္ေပးၿပီး အရိုးအဆစ္မ်ားသန္မာေစရန္ ထိန္းသိမ္းေပးပါတယ္။
  • ေဖာ့စ္ဖရပ္စ္ ကယ္လ္စီယမ္ေဖာ့စဖိတ္ျဖစ္ေပၚေစရန္ ကယ္လ္စီယမ္ႏွင့္ ေပါင္းစပ္ေပးၿပီး အရိုးမ်ားသန္မာေစရန္ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။
  • မဂၢနီဆီယမ္ ခႏၶာကိုယ္ထဲမွာ ရွိတဲ့ မဂၢနီဆီယမ္ ရဲ႕ ၅၀ ရာခုိင္ႏႈန္းဟာ အရိုးထဲမွာ ေတြ႔ရွိရတာျဖစ္ၿပီး အရိုးေတြရဲ႕ ဖြဲ႔စည္းတည္ေဆာက္မႈအတြက္ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။

က်န္းမာသန္စြမ္းတဲ႔အရိုးေတြရရွိေစမယ္႔အခ်က္မ်ား

  • ကယ္လ္စီယမ္ကို မေမ႔ပါနဲ႔ – ကေလး ေန႔စဥ္စားသံုးတဲ႔ အာဟာဓါတ္ေတြထဲမွာ ႏို႔နဲ႔ အျခား ကယ္လ္စီယမ္ၾကြယ္ဝတဲ႔ အစားေသာက္ေတြ ပါဝင္ပါေစ။

         (၁ႏွစ္ကေန ၃ႏွစ္အရြယ္ ကေလးေတြဆိုရင္ တစ္ေန႔ကို ကယ္လ္စီယမ္ 500mg ရရွိရန္ လိုအပ္ၿပီး အသက္ ၄ ႏွစ္ကေန ၆ႏွစ္အရြယ္ ကေလးေတြဆုိရင္ေတာ႔ တစ္ေန႔ကို 600mg၊7ႏွစ္ကေန ၉ႏွစ္အရြယ္ဆုိရင္ေတာ႔ တစ္ေန႔ကို 700mg အထိ လိုအပ္ပါတယ္။)

  • ေန႔စဥ္စားတဲ႔အစားအေသာက္ေတြဟာ အာဟာရဓာတ္မွ်တပါေစ– ေန႔စဥ္စားေသာက္တဲ့ အစားအစာေတြဟာ အာဟာရဓာတ္ျပည့္စုံမွ်တၿပီး အရိုးက်န္းမာဖို႔အတြက္ ဗီတာမင္နဲ႔ သတၱဳဓာတ္တို႔ပါဝင္ဖို႔ိုလိုအပ္ပါတယ္။
  • အစာအာဟာရဓါတ္ေတြကို လံုေလာက္စြာခႏၶာကိုယ္ကစုပ္ယူထားပါေစ– ကယ္လစီယမ္ဓါတ္ေတြကို စုပ္ယူႏိုင္ဖို႔ ဗီတာမင္ D ဟာ မရွိမျဖစ္လိုုအပ္တာေၾကာင့္  ဗီတာမင္ D ရရွိဖို႔ဟာ အေရးႀကီးပါတယ္။
  • အျမဲတေစတက္ၾကြလန္းဆန္းေနပါေစ– က်န္းမာသန္႔ရွင္းတဲ႔ အစားအေသာက္တင္မကဘဲ၊ လွဳပ္လွုဳပ္ရွားရွားအားကစားျပဳလုပ္ျခင္းဟာလည္း အရိုးဖြံ႔ျဖိဳးဖို႔ အေျခခံအခ်က္ပဲျဖစ္ပါတယ္။ အသက္အရြယ္ခ်င္းစီအလိုက္သင္႔ေလ်ာ္ျပီးေန႔စဥ္ပံုမွန္လုပ္ႏိုင္မယ္႔ ခႏၶာကိုယ္လွဳပ္ရွားမွုမ်ိဳးကိုျပဳလုပ္ေပးပါ။

ဒါ့အျပင္ PediaSure က သင့္ကေလးရဲ႕ ႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးမႈကို ျမွင့္တင္ေစရန္ အေထာက္အကူျပဳေပးႏုိင္တာေၾကာင့္  သင့္ကေလးရဲ႕အစားအစာထဲမွာ PediaSure ကို ျဖည့္စြက္စာတစ္ခုအျဖစ္ ထည့္သြင္းစဥ္းစားႏုိင္ပါတယ္။ PediaSure တြင္ ပါဝင္ေသာ ပရိုတင္း၊ ကယ္လ္စီယမ္ႏွင့္ ဗီတာမင္ ဒီ တို႔က သင့္ကေလးရဲ႕ အရုိးနဲ႔ ၾကြက္သားမ်ား ဖြံ႔ၿဖိဳးေစဖို႔အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ 

PediaSure မွာ ကေလးေတြေန႔စဥ္လိုအပ္တဲ့ အာဟာရဓါတ္ (၃၇)မ်ဳိး ပါဝင္ၿပီး ကိုယ္ခံစြမ္းအားႏွင့္ ႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးမႈကို ေထာက္ပ့ံေပးႏုိင္ရန္ သိပၸံနည္းက် စီမံေဖာ္စပ္ထားတာေၾကာင့္ ကေလးေတြရဲ႕ အရပ္နဲ႔ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ကို အေကာင္းဆုံးႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးမႈကို ရရွိေစႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။  PediaSure သည္ ပရိုတင္း၊ သတၱဳဓာတ္ႏွင့္ ဗီတာမင္မ်ားအတြက္ US စားေသာက္မႈဆိုင္ရာ ညႊန္းဆိုမႈစံ ႏႈန္းကိုျပည့္မွီေအာင္ ေပးစြမ္းႏိုင္သည့္ အသက္ ၃ ႏွစ္မွ ၁၀ ႏွစ္ ကေလးငယ္မ်ား ေသာက္သံုးႏိုင္ ေသာ ေဖာ္စပ္ျဖည့္စြက္စာ ျဖစ္ပါတယ္။

Ref. https://abbottfamily.com.sg/articles/science/bone-development

Kalay.com.mm မှ ရေးသားဖော်ပြနေသော ဆောင်းပါးများကို မည်သည့် Website နှင့် Social Media များမှ Facebook Page များအတွက် ပြန်လည်ကူးယူခြင်း၊ ဆင်တူယိုးမှား ဖော်ပြခြင်းများ မပြုပါရန် လေးစားစွာ အသိပေးအပ်ပါသည်။
From Kalay with



Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles
x