အခုလို မိုးရာသီအခ်ိန္မွာ သားသားမီးမီးေတြ ကိုယ္ခံအားေကာင္းေနေအာင္

by: Nang Htwe
 0 comments  0 love

သားသားမီးမီးေတြအတြက္ ကိုယ္ခံစြမ္းအားေကာင္းဖို႔ အစားအေသာက္ေတြ ေ႐ြးခ်ယ္တဲ့အခါ Prebiotics ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကို အဓိကထား ေ႐ြးခ်ယ္ေပးသင့္ပါတယ္

ပိုးမႊားေတြ အမ်ားဆံုးေပါက္ဖြားတဲ့ အခုလို မိုးရာသီမွာ သားသားမီးမီးေတြ ကိုယ္ခံစြမ္းအားေကာင္းေနဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ မိုးရာသီသာမက ရာသီမေ႐ြး ကိုယ္ခံစြမ္းအားေကာင္းေနသင့္ပါတယ္။ သားသားမီးမီးေတြ ကိုယ္ခံစြမ္းအားေကာင္းေနဖို႔

  •  အာဟာရျပည့္ဝတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကို ေကၽြးရပါမယ္။
  •  အိပ္ခ်ိန္မွန္ရပါတယ္။ အိပ္ေရးဝရပါမယ္။
  • အားကစားနဲ႔ ကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈေတြ ျပဳလုပ္ရပါမယ္။
  •  စိတ္ဖိစီးမႈ နည္းရပါမယ္။

သားသားမီးမီးေတြအတြက္ ကိုယ္ခံစြမ္းအားေကာင္းဖို႔ အစားအေသာက္ေတြ ေ႐ြးခ်ယ္တဲ့အခါ Prebiotics ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကို အဓိကထား ေ႐ြးခ်ယ္ေပးသင့္ပါတယ္။

Prebiotics က သားသားမီးမီးေတြရဲ႕ အူလမ္းေၾကာင္းထဲ ေကာင္းတဲ့ ဘက္တီးရီးယားပိုးမႊားေတြကို လံႈ႕ေဆာ္ေပးပါတယ္ (Photo by Align)

သားသားမီးမီးေတြအတြက္ ဘာေၾကာင့္ Prebiotics က အေရးႀကီးတာလဲ

Prebiotics ဆိုတာ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ ေကာင္းမြန္တဲ့ ဘက္တီးရီးယားေလးေတြျဖစ္ပါတယ္။ သားသားမီးမီးေတြ ေရာဂါကင္းဖို႔နဲ႔ ႀကီးထြား ဖြံ႔ၿဖိဳးမႈအတြက္ မရွိမျဖစ္ လိုအပ္ပါတယ္။ Prebiotics က သားသားမီးမီးေတြရဲ႕ ကိုယ္ခံစြမ္းအားစနစ္ကို ထိန္းေပးၿပီး ကာကြယ္ေပးတဲ့အျပင္ ကူးစက္ေရာဂါေတြနဲ႔ ဓါတ္မတည့္တာကိုလည္း ဆန္႔က်င္ေပးပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ငယ္႐ြယ္တဲ့ သားသားမီးမီးေတြ အတြက္ အေရးႀကီးလိုအပ္ပါတယ္။

Prebiotics က သားသားမီးမီးေတြရဲ႕ အူလမ္းေၾကာင္းထဲ ေကာင္းတဲ့ ဘက္တီးရီးယားပိုးမႊားေတြကို လံႈ႕ေဆာ္ေပးပါတယ္။ ေကာင္းတဲ့ ပိုးမႊားေလးေတြရဲ႕ လုပ္ငန္းစဥ္ေတြကိုလည္း အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ ေကာင္းတဲ့ ပိုးမႊားေလးေတြ အူလမ္းေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္ မ်ားလာေအာင္ ျပဳလုပ္ေပးပါတယ္။ Prebiotics ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကို ေန႔စဥ္မွန္မွန္ေကၽြးမယ္ဆိုရင္ အစားအေသာက္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး သားသားမီးမီးေတြ ၾကံဳရတဲ့ ဓါတ္မတည့္တဲ့ ျပႆနာကို ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

ဒိန္ခ်ဥ္မွာ prebiotics ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ပါတယ္ (Photo by Rally Health )

သားသားမီးမီးေတြ ေနမေကာင္းျဖစ္တဲ့အခါ ပဋိဇီဝေဆးဝါးေတြ တိုက္ေကၽြးရပါတယ္။ ပဋိဇီဝေဆးဝါးေတြက ေရာဂါျဖစ္ေစတဲ့ဘက္တီးရီးယားေတြကို ဆန္႔က်င္ေပးပါတယ္။ မေကာင္းတဲ့ ပိုးမႊားေတြကို ဆန္႔က်င္ေနခ်ိန္ ေကာင္းတဲ့ ဘက္တီးရီးယားေတြကိုလည္း သတ္မိပါတယ္။ ဒီလိုအခ်ိန္မွာ ေကာင္းတဲ့ ဘက္တီးရီးယားပိုးမႊားေတြ တိုးလာဖို႔ Prebiotics ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကို ေကၽြးဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ ႏို႔နဲ႔ ဒိန္ခ်ဥ္တို႔မွာ Prebiotics ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ပါတယ္။ Prebiotics ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအေသာက္ေတြရဲ႕ အားသာခ်က္ကေတာ့ ခ်က္ျပဳတ္တဲ့ အပူခ်ိန္ေၾကာင့္ ဆံုး႐ံႈးသြားတာမ်ိဳး မျဖစ္တာပါ။ ႏို႔နဲ႔ ဒိန္ခ်ဥ္အျပင္ Prebiotics ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာေတြကေတာ့

  • ငွက္ေပ်ာသီး
  • ဘယ္ရီသီး (စေတာ္ဘယ္ရီ၊ ဘလူးဘယ္ရီ၊ ဘလက္ဘယ္ရီ)
  • ၾကက္သြန္ျဖဴ
  • ပဲပုပ္ေစ့
  • ဂ်ံဳ
  • ဘာလီ
  • အုတ္
  • ကညြတ္
  • ခရမ္းခ်ဥ္သီး
  • အစိမ္းေရာင္ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္မ်ားနဲ႔
  • ၾကက္သြန္နီ တို႔ ျဖစ္ၾကပါတယ္။

ႏို႔ထဲမွာပါတဲ့ Prebiotics

ဒိန္ခ်ဥ္မွာေတာ့ prebiotics ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ပါတယ္။ အခုေနာက္ပိုင္း သားသားမီးမီးေတြအတြက္ သီးသန္႔ထုတ္ထားတဲ့ ႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္းေတြမွာလည္း prebiotics ပါဝင္လာတာကို ေတြ႕ရပါတယ္။ သားသားမီးမီးေတြက တစ္ရက္ကို အနည္းဆံုး ႏို႔(၂)ခြက္ခန္႔ ေသာက္ၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေမေမတို႔အေနနဲ႔ prebiotics ပါတဲ့ ႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္းေတြကို ေ႐ြးခ်ယ္ေပးပါ။

Kalay.com.mm မှ ရေးသားဖော်ပြနေသော ဆောင်းပါးများကို မည်သည့် Website နှင့် Social Media များမှ Facebook Page များအတွက် ပြန်လည်ကူးယူခြင်း၊ ဆင်တူယိုးမှား ဖော်ပြခြင်းများ မပြုပါရန် လေးစားစွာ အသိပေးအပ်ပါသည်။
From Kalay with



Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles