သားသားမီးမီးေလးတို႕ အရပ္ရွည္ျပီး ခႏၶာကိုယ္ေတာင့္တင္းခိုင္မာဖို႔

by: Swe Mar
 0 comments  24 love

အေရးၾကီးတာက သားသားမီးမီးတို႔သေႏၶသားေလာင္းဘဝမွာကတည္းက ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေမေမတုိ႕အေနနဲ႕ ပရိုတိန္းဓာတ္ျပည့္မွီေစဖို႔ ျဖည့္တင္းသင့္ပါတယ္။

ေမေမတို႔ေရ သားသားမီးမီးေလးတို႔ ၾကီးလာတဲ့အခါ အရပ္ရွည္ျပီး ခႏၶာကိုယ္ေတာင့္တင္းၾကံ့ခိုင္ဖို႔အတြက္ ပရိုတင္း အာဟာရျပည့္မွီဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ ပရိုတင္းဓာတ္ျပည့္ျပည့္ဝဝ မရတဲ့ကေလးေတြဟာ အသက္အရြယ္အလုိက္ ရွိသင့္တဲ့ အရပ္အေမာင္းနဲ႔ မျပည့္မွီပဲ ပုပုညက္ညက္ ျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။ ခ်ိဳ႕တဲ့မႈေၾကာင့္ ပိန္လွီျပီး ကိုယ္ခံစြမ္းအားကို က်ဆင္းေစပါတယ္။ ဒီလိုကေလးေတြဟာ မၾကာခဏဖ်ားနာတတ္ပါတယ္။ ဖ်ားနာျပိီဆိုရင္လည္း ေတာ္ေတာ္နဲ႔ နလန္မထူေတာ့ပါဘူး။ ပရိုတင္းဓာတ္ခ်ိဳ႕တဲ့မႈက ဘယ္အခ်ိန္မွာ သိသာလာသလဲဆိုရင္ ကေလးအသက္ တစ္နွစ္ခြဲ နွစ္နွစ္အရြယ္မွာ ျဖစ္တတ္္ပါတယ္။

ပရိုတင္းဓာတ္အတြက္ အေရးၾကီးတာက  သားသားမီးမီးတို႔ကို သေႏၶသားေလာင္းဘဝမွာကတည္းက ျဖည့္တင္းသင့္ပါတယ္။  ေမေေမတို႕အေနနဲ႕ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ အသား၊ ငါး၊ ပင္လယ္စာ၊ ဥ၊ ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳးတုိ႔ကို မ်ားမ်ား စားေသာက္ေပးရမွာျဖစ္ျပီး နုိ႔တုိက္ခ်ိန္မွာလည္း အလားတူ စားေသာက္ေပးဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။ ဒါမွ ကေလးအသက္ တစ္နွစ္ခြဲ၊ နွစ္နွစ္အရြယ္ လမ္းေလ်ာက္တက္ခ်ိန္မွာ ခႏၶာကိုယ္ဖြံ႔ျဖိဳးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ နို႕တိုက္တဲ့မိခင္ေတြအေနနဲ႕ ပ်မ္းမွ်အားျဖင့္ တေန႕ကို ပရုိတိန္းဓာတ္ ၇၁ ဂရမ္ လိုအပ္ပါတယ္။ ပရိုတိန္း ၇၁ ဂရမ္ျပည့္ဖို႕ ေယဘုယ်အားျဖင့္ တြက္ျပရမယ္ဆိုရင္ ႏြားနို႕ သို႕မဟုတ္ ဒိန္ခ်ဥ္ စတဲ့ နုိ႕ထြက္ပစၥည္း ပံုမွန္ခြက္ ၃ ခြက္စာနဲ႕ အသားသို႕မဟုတ္ ငါးအတံုး ၄တံုးခန္႕လုိအပ္မယ္လို႕ေယဘူယ် ခန္႕မွန္းပါတယ္။

ကေလးအဖတ္စားျပီဆိုရင္လည္း  ခ်က္တဲ့ ဆန္ျပဳတ္ထဲမွာ အသား၊ ငါး၊ ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳး၊ ဥတို႔ကို ထည့္ျပီး ခ်က္ျပဳတ္ေပးဖို႔ လိုပါတယ္။ အာဟာရျပည့္မွီျပီး ခႏၶာကိုယ္ေတာင့္တင္းမွသာ ျပင္ပက ေရာဂါပိုးေတြ ဝင္ေရာက္လာတာကို ကာကြယ္တားဆီးနုိ္င္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အရပ္ရွည္ျပီး ခႏၶာကိုယ္ၾကီးထြားဖြံ႔ျဖိဳးဖို႕အတြက္ ပရိုတိနး္ဓာတ္နဲ႕အတူ ကယ္လဆီယံဓာတ္၊သံဓာတ္နဲ႕ ဗီတာမင္ေအဓာတ္ေတြလည္း လိုအပ္ပါေသးတယ္။

Kalay.com.mm မှ ရေးသားဖော်ပြနေသော ဆောင်းပါးများကို မည်သည့် Website နှင့် Social Media များမှ Facebook Page များအတွက် ပြန်လည်ကူးယူခြင်း၊ ဆင်တူယိုးမှား ဖော်ပြခြင်းများ မပြုပါရန် လေးစားစွာ အသိပေးအပ်ပါသည်။
From Kalay with



Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles