သားသားမီးမီးေလးေတြ က်န္းမာဖို႔ အိပ္ခ်ိန္ေလးေတြ ဂရုစိုက္စို႔

by: Khin Nyein Lwin
 0 comments  30 love

အသက္(၂) ႏွစ္ေလာက္ အရြယ္ဆိုရင္ အေဆာ့ဘက္ကို စၿပီးအားသန္လာတာမို႔ ေန႔လည္ေန႔ခင္း အိပ္ဖို႔ ေတာ္ေတာ္ေလး ေခ်ာ့သိပ္ရတဲ့ ကေလးေလးေတြ ရွိပါတယ္။

သားသားမီးမီးေလးေတြ အအိပ္အစားမွန္မွ ႀကီးထြားဖြံံ႔ၿဖိဳးမႈလည္း ျမန္ဆန္မွာပါ။ အသက္(၂) ႏွစ္ေလာက္ အရြယ္ဆိုရင္ အေဆာ့ဘက္ကို စၿပီးအားသန္လာတာမို႔ ေန႔လည္ေန႔ခင္း အိပ္ဖို႔ ေတာ္ေတာ္ေလး ေခ်ာ့သိပ္ရတဲ့ ကေလးေလးေတြ ရွိပါတယ္။ အသက္(၁) ႏွစ္အရြယ္မွာ အိပ္ခ်ိန္ဟာ ေန႔လည္ခင္းမွာ (၂) နာရီ၊ ညဘက္မွာ (၁၁) နာရီခြဲ၊ အသက္(၂) ႏွစ္အရြယ္မွာ ေန႔လည္ခင္း(၁) နာရီနဲ႔ (၁၅) မိနစ္၊ အသက္(၃) ႏွစ္အရြယ္မွာ ေန႔လည္ခင္း(၁) နာရီ ညဘက္(၁၁) နာရီ ရွိသင့္တယ္လို႔ အေမရိကန္ သုေတသီေတြက ဆိုထားပါတယ္။

သားသားမီးမီးေလးတို႔ရဲ႕ ႀကီးထြားမႈႏႈန္းဟာ အိပ္စက္ျခင္းမွာ ၅၀ရာခိုင္ႏႈန္း မူတည္ပါတယ္။ ပံုမွန္ေလး အိပ္ေပးမယ္ဆိုရင္ ခႏၶာကိုယ္ အင္အားျပည့္ေစမွာ ျဖစ္ၿပီး စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာပါ ေကာင္းမြန္ဖို႔ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ အိပ္စက္ျခင္းက ႏွလံုးအားေကာင္းေစဖို႔ အေထာက္အကူျပဳတယ္ဆိုေတာ့ သားသားမီးမီးေလးေတြရဲ႕ ႏွလံုးက်န္းမာေရးအတြက္ အိပ္စက္ျခင္းက အေရးႀကီးတယ္ေနာ္။ ကေလးေတြမွာ စိတ္ဖိစီးမႈ ေဟာ္မုန္းေတြေၾကာင့္ ေသြးေၾကာဆိုင္ရာ ပ်က္စီးမႈကို ကာကြယ္ေပးတာကလည္း အိပ္စက္ျခင္းပါပဲ။ အိပ္ေနတဲ့အခ်ိန္အတြင္းမွာ Cytokines လို႔ေခၚတဲ့ ပရိုတင္းဓါတ္ေတြ ထြက္လာၿပီး အဲဒီ ပရိုတင္းဓါတ္မွာ ကေလးေတြရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ထဲ ဝင္ေရာက္လာႏိုင္တဲ့ ဘက္တီးရီးယားေတြနဲ႔ ဖ်ားနာျခင္းေတြကို တိုက္ထုတ္ေပးႏို္င္ပါတယ္။ အိပ္ေရးဝဝ အိပ္စက္ျခင္းဟာ မွတ္ဥာဏ္ကိုလည္း ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစတာမို႔ သားသားမီးမီးေလးေတြ ေလ့လာသင္ယူတဲ့အခါမွာ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သားသားမီးမီးေလးေတြ အိပ္ေရးဝဝ အိပ္ေစဖို႔ ေမေမတို႔ ဂရုစိုက္ေပးသင့္ပါတယ္။

Kalay.com.mm မှ ရေးသားဖော်ပြနေသော ဆောင်းပါးများကို မည်သည့် Website နှင့် Social Media များမှ Facebook Page များအတွက် ပြန်လည်ကူးယူခြင်း၊ ဆင်တူယိုးမှား ဖော်ပြခြင်းများ မပြုပါရန် လေးစားစွာ အသိပေးအပ်ပါသည်။
From Kalay with

Tag: healthtoddler


Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles