စိတ္ဖိစီးမႈေတြမ်ားတာေၾကာင့္ ေမေမတို႔ အလုပ္ထြက္္ခ်င္ေနၿပီလား

by: Nang Htwe
 0 comments  0 love

စိတ္ဖိစီးမႈေတြျဖစ္လာၿပီး က်န္းမာေရးကို ထိခိုက္လာႏိုင္တယ္ေနာ္။

တစ္ခါတစ္ေလမွာ လုပ္ငန္းခြင္စိတ္ဖိစီးမႈေတြမ်ားတာေၾကာင့္ ေမေမတို႔မွာအလုပ္ထြက္ခ်င္စိတ္ေတြ ျဖစ္ေပၚလာတတ္ပါတယ္ (Photo by 肌育と肌活)

ေမေမတို႔ရဲ႕ ေန႔စဥ္ဘဝမွာ မ်ားျပားလွတဲ့ တာဝန္ေတြက စိတ္ဖိစီးမႈေတြ ျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။ ေမေမတို႔အတြက္ တစ္ေန႔အခ်ိန္(၂၄)နာရီေတာင္ မေလာက္ခ်င္ပါဘူး။ တစ္ခါတစ္ေလမွာ လုပ္ငန္းခြင္စိတ္ဖိစီးမႈေတြမ်ားတာေၾကာင့္ ေမေမတို႔မွာ အလုပ္ထြက္ခ်င္စိတ္ေတြ ျဖစ္ေပၚလာတတ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေမေမတို႔အတြက္ လုပ္ငန္းခြင္မွာၾကံဳေနရတဲ့ စိတ္ဖိစီးမႈေတြကို သက္သာေလ်ာ့ပါးေအာင္ျပဳလုပ္ႏုိင္တဲ့ နည္းလမ္းေလးေတြကို Kalay ကေန ေဝမွ်ေပးလိုက္ပါတယ္ေနာ္။

အခ်ိန္ျဖဳန္းပါ

ေမေမတို႔အေနနဲ႔ မနက္ခင္းအလုပ္မသြားခင္အခ်ိန္ေလးမွာ ေကာ္ဖီပူပူေလးေသာက္ၿပီး (၁၀) မိနစ္သို႔မဟုတ္ (၁၅) မိနစ္ေလာက္ ေအးေအးေဆးေဆးအနားယူေပးပါ။

အၾကံဥာဏ္ေကာင္း

လုပ္ငန္းခြင္အတြက္ အၾကံဥာဏ္ေကာင္းေတြ ထြက္ေပၚလာဖို႔  မနက္ခင္းအခ်ိန္တိုင္း မိနစ္အနည္းငယ္ေပးၿပီး စဥ္းစားေပးပါ။

အစားအစာ

ေမေမတို႔ေရ မနက္စာကို ဘယ္ေလာက္ပဲ အလုပ္ရႈပ္ရႈပ္ မစားဘဲမေနပါနဲ႔ေနာ္။ အာဟာရျပည့္ဝတဲ့ မနက္စာကို ေန႔တိုင္းစားေပးပါ။ ဆာေလာင္ေနတဲ့အခါမွာ စိတ္ဖိစီးမႈေတြ ပိုမိုဝင္ေရာက္လာႏိုင္လို႔ပါ။

သီခ်င္းနားေထာင္တာက စိတ္ဖိစီးမႈေတြကို သက္သာေစတယ္ေနာ္ (Photo by Allianz Blog)

အသက္ရွဴ

ေမေမတို႔အေနနဲ႔ လုပ္ငန္းခြင္မွာ စိတ္ဖိစီးမႈေတြ ဝင္ေရာက္လာတာကို ကာကြယ္ဖို႔အတြက္ မနက္ခင္းတိုင္း အသက္ရွဴေလ့က်င့္ခန္းျပဳလုပ္ေပးပါ။ တိတ္ဆိတ္တဲ့ေနရာေလးမွာ အသက္ဝဝရွဴၿပီး ေလေတြကိုျပန္ထုတ္ေပးပါ။

ေရ

ေမေမတို႔ေရ ခႏၶာကိုယ္မွာ ေရဓာတ္ခမ္းေျခာက္တာေတြကလည္း စိတ္ဖိစီးမႈေတြကို အလြယ္တကူ ဝင္ေရာက္ေစတယ္ေနာ္။ ဒါေၾကာင့္ေမေမတုိ႔ ေရမ်ားမ်ားေသာက္ေပးဖို႔လိုတယ္ေနာ္။

ေျခဆန္႔လက္ဆန္႔

အထိုင္ၾကာလာတဲ့အခါမွာ ေညာင္းညာတာကို ေမေမတို႔ခံစားရမွာပါ။ ဒီလိုေညာင္းညာလာတယ္ဆိုရင္ေတာ့ အျပင္ကိုထြက္ၿပီး ေလေကာင္းေလသန္႔ေလး ရႈလိုက္ပါ။ ၿပီးေတာ့ ေျခဆန္႔လက္ဆန္႔ေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြကို ျပဳလုပ္ေပးပါေနာ္။ ခါး နဲ႔ လည္ပင္း ေညာင္းညာတာေတြကိုလည္း သက္သာေစတယ္ေနာ္။

သီခ်င္း

ေမေမတို႔အေနနဲ႔ တာဝန္ေတြမ်ားတာေၾကာင့္ သီခ်င္းနားေထာင္ဖုိ႔ အခ်ိန္မရၾကပါဘူး။ သီခ်င္းနားေထာင္တာက စိတ္ဖိစီးမႈေတြကို သက္သာေစတယ္ေနာ္။ ေမေမတို႔အေနနဲ႔ ကားေမာင္းတဲ့အခါ ဒါမွမဟုတ္ ကားစီးတဲ့အခါမွာ သီခ်င္းနားေထာင္ေပးပါ။

ေစာေစာအိပ္

ေမေမတို႔အေနနဲ႔ အိပ္ေရးဝဝ အိပ္တာက စိတ္ဖိစီးမႈေတြကို သက္သာေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သားသားမီးမီးေလးေတြနဲ႔အတူ ေစာေစာအိပ္ရာဝင္တာက က်န္းမာေရးအတြက္ေကာ စိတ္ဖိစီးမႈေတြပါ သက္သာေလ်ာ့ပါးေစႏိုင္ေၾကာင္း Kalay ကေန ေျပာျပေပးလိုက္ပါတယ္။

 

 

Kalay.com.mm မွ ေရးသားေဖာ္ျပေနေသာ ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ Website ႏွင့္ Social Media မ်ားမွ Facebook Page မ်ားအတြက္ ျပန္လည္ကူးယူျခင္း၊ ဆင္တူယိုးမွား ေဖာ္ျပျခင္းမ်ား မျပဳပါရန္ ေလးစားစြာ အသိေပးအပ္ပါသည္။
From Kalay with

Tag: reducestresswork

Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles
x