ကိုယ်ဝန်ဆောင်ချိန်အတွင်း အိပ်ရေးပျက်ခြင်း သို့မဟုတ် အိပ်ရေးမဝခြင်း

by: Khin Nyein Lwin
 0 comments  0 love

ကိုယ်ဝန်ရှိလာတာနဲ့အမျှ  ရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာနှင့် စိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာ ပြောင်းလဲမှုများစွာ ဖြစ်ပေါ်နေတာကြောင့် အမျိုးသမီး 3 ယောက်မှာ 2 ယောက်က  အိပ်မပျော်ခြင်းနဲ့ အခြားသော အိပ်စက်ခြင်းဆိုင်ရာ ပြဿနာများ ရှိနေတယ်လို့ ဆိုပါတယ်။ 

ကိုယ်ဝန်ဆောင်ချိန်အတွင်း အိပ်ရေးမဝခြင်း (သို့) အိပ်ရေးမဝခြင်းဆိုတာ ကိုယ်ဝန်ဆောင်ချိန်မှာ အဖြစ်များတဲ့ ပြဿနာတစ်ခုဖြစ်ပါတယ်။ ဒါကြောင့် ဘာကြောင့်ဖြစ်ရတယ်၊ ဘယ်လိုဖြေရှင်းရမလဲဆိုတာ Kalay မှ အဖြေရှာပေးချင်ပါတယ်။

ကိုယ်ဝန်နဲ့ ဘာကြောင့် အိပ်မပျော်ဖြစ်ရတာလဲ

ကိုယ်ဝန်ဆောင်အမျိုးသမီးတော်တော်များများက သက်တောင့်သက်သာမဖြစ်နိုင်တာကြောင့် အိပ်ရခက်တယ်လို့ဆိုပါတယ်။ ဘာကြောင့်ဆို ဆီးသွားဖို့အတွက် အိမ်သာကို ခဏခဏ သွားရတာ၊ ခြေသလုံးကြွက်တက်တာ၊ ကလေးလေး မွေးဖွားတာနဲ့ ပတ်သက်ပြီး စိတ်လှုပ်ရှားပြီး စိတ်လှုပ်ရှားနေတယ်လို့ ဆိုပါတယ်။ ကိုယ်ဝန်ရှိလာတာနဲ့အမျှ  ရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာနှင့် စိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာ ပြောင်းလဲမှုများစွာ ဖြစ်ပေါ်နေတာကြောင့် အမျိုးသမီး 3 ယောက်မှာ 2 ယောက်က  အိပ်မပျော်ခြင်းနဲ့ အခြားသော အိပ်စက်ခြင်းဆိုင်ရာ ပြဿနာများ ရှိနေတယ်လို့ ဆိုပါတယ်။

ကိုယ်ဝန်ဆောင်ချိန်မှာ အိပ်မပျော်တာက ကိုယ့်ကလေးကို ထိခိုက်နိုင်ပါသလား

ကောင်းကောင်းအိပ်မပျော်ရင် ကလေးလည်း အိပ်ပျော်မှာ မဟုတ်ဘူးလို့ ယူဆနိုင်ပါတယ်။ ဒါပေမယ့် မဟုတ်ပါဘူး။ ကလေးက မေမေ နိုးနေတဲ့အချိန်မှာတောင် အိပ်ပါတယ်။ ဒါပေမယ့် ကိုယ်ဝန်ဆောင်စဉ်အတွင်း အိပ်မပျော်ခြင်းက မေမေရဲ့ ကျန်းမာရေးအခြေအနေကို ထိခိုက်လာရင်တော့ ကလေးရဲ့ကျန်းမာရေးမှာ အန္တရာယ်ရှိပါတယ်။ မေမေက ညဆို အိပ်မပျော်လို့ မနက်ပိုင်းမှာ ကားမောင်းရင်း အိပ်ပျော်သွားတာ၊ ဒါမှမဟုတ် အိပ်မပျော်တာကြောင့် ပင်ပန်းနွမ်းနယ်မှုကြောင့် တစ်ခုခုဖြစ်သွားတယ်ဆိုရင်တော့ ကလေးကိုထိခိုက်နိုင်ပါတယ်။

ဒါတွေအပြင် ကိုယ်ဝန်ဆောင်စဉ် ကာလကြာရှည်စွာ အိပ်မပျော်ပဲဖြစ်နေတတ်တဲ့ အမျိုးသမီးများအနေနဲ့ ကိုယ်ဝန်ဆောင်ဆီးချိုရောဂါ၊ လမစေ့ဘဲမွေးတာ၊ စိတ်ဓာတ်ကျတာ၊ ကလေးကို ခွဲမွေးရတာတွေမှာ  ဖြစ်နိုင်ခြေ ပိုများကြောင်း သုတေသနပြုချက်များအရ သိရပါတယ်။ ဒါကြောင့် ကောင်းကောင်းအိပ်ပျော်ဖို့ တတ်နိုင်သလောက် လုပ်ဖို့ လိုပါတယ်။

ကိုယ်ဝန်ဆောင်ချိန် အိပ်မပျော်တာနဲ့ ပတ်သက်ပြီး ဘာလုပ်နိုင်လဲ

အိပ်ရာမဝင်ခင် စိတ်သက်သာရာရစေဖို့ ရေနွေးနွေးလေးနဲ့ ရေချိုးပါ၊ ကိုယ်ဝန်ကို မထိခိုက်စေနိုင်တဲ့ ဆေးဖက်ဝင်အပင်များ၊ လက်ဖက်ရည်တစ်ခွက်သောက်ပါ၊ ငြိမ့်ညောင်းတဲ့တေးဂီတကို နားထောင်ပါ၊ ယောကျာ်းကိုပဲဖြစ်ဖြစ် ခြေထောက်လေးတွေ နှိပ်ခိုင်းပါ။  ကိုယ်ဝန်ဆောင်မေမေ အိပ်မဲ့အခန်းက အိပ်ရန်အတွက် သက်တောင့်သက်သာရှိတဲ့ အပူချိန်ရှိရပါမယ်။  မှောင်ပြီး တိတ်ဆိတ်နေရပါမယ်။ အိပ်ရာဝင်ခါနီး အစားတွေ အများကြီး မစားပါနဲ့။ အိပ်ပျော်နေတဲ့အခါမကြာခဏ ဆီးသွားတာ ဖြစ်နိုင်တဲ့အတွက်  ညဘက်မှာ အရည်တွေ အများကြီးသောက်တာမျိုး  လျှော့ပါ။ တီဗီကိုပိတ်ပါ။ မအိပ်ခင်အနည်းဆုံး တစ်နာရီအလိုတွင် ဖုန်းကို မကြည့်ပါနဲ့တော့။  သက်တောင့်သက်သာရှိစေဖို့ အတွက် ခေါင်းအုံးများများ ထားပေးပါ။

 

ပြောပြခဲ့တဲ့ ဒီလိုအချက်တွေကို လုပ်ပေးခြင်းဖြင့် ကိုယ်ဝန်ဆောင်မေမေ အိပ်ပျော်စေဖို့ ကူညီပေးနိုင်ပါတယ်။ ဒါကြောင့် ကိုယ်ဝန်ဆောင်အချိန် မေမေများအားလုံး ကျန်းမာရေးကောင်းမွန်ပြီး အိပ်ရေးဝဝ အိပ်စက်နိုင်စေဖို့ မျှဝေပေးလိုက်ပါတယ်နော်။

Kalay.com.mm မှ ရေးသားဖော်ပြနေသော ဆောင်းပါးများကို မည်သည့် Website နှင့် Social Media များမှ Facebook Page များအတွက် ပြန်လည်ကူးယူခြင်း၊ ဆင်တူယိုးမှား ဖော်ပြခြင်းများ မပြုပါရန် လေးစားစွာ အသိပေးအပ်ပါသည်။
From Kalay with



Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles