ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ အစာမေၾကျဖစ္တာကို ဒီလိုကာကြယ္မယ္

by: Nang Htwe
 0 comments  5 love

လတ္ဆက္တဲ့ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္နဲ႔ အသီးအႏွံေတြကို မ်ားမ်ားစားေပးပါ။ အမွ်င္ဓာတ္ပါဝင္ႏႈန္းျမင့္တာေၾကာင့္ အစာေၾကလြယ္ၿပီး ဝမ္းခ်ဳပ္တာကို သက္သာေစပါတယ္။

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ေဟာ္မုန္းအေျပာင္းအလဲေၾကာင့္ ေမေမေလာင္းတို႔ ျပႆနာေတြ အမ်ားႀကီးရင္ဆိုင္ရပါတယ္။ ေဟာ္မုန္းအေျပာင္းအလဲက အစာေျခစနစ္ အေပၚ သက္ေရာက္မႈရွိတာေၾကာင့္ အစာမေၾကတာကို ခံစားရပါတယ္။ အစားအစာ ပမာဏ အမ်ားအျပားစားတဲ့အခါ ရင္ပူတာနဲ႔ အစာအိမ္နာက်င္တာကို ခံစားရပါတယ္။ မၾကာခဏ ေအာ့အန္တာေၾကာင့္လည္း အစာအိမ္နာက်င္လာပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ ပထမ(၃)လမွာ အစာမေၾကတာကို အမ်ားဆံုး ၾကံဳေတြ႕ရႏိုင္ပါတယ္။

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ေဟာ္မုန္းအေျပာင္းအလဲေၾကာင့္ ေမေမေလာင္းတို႔ ျပႆနာေတြ အမ်ားႀကီးရင္ဆိုင္ရပါတယ္ (Photo by Fullnomore)

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ အစာမေၾကတာ သက္သာေစဖို႔ ဒီလိုကာကြယ္ၾကမယ္

  • လတ္ဆက္တဲ့ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္နဲ႔ အသီးအႏွံေတြကို မ်ားမ်ားစားေပးပါ။ အမွ်င္ဓာတ္ပါဝင္ႏႈန္းျမင့္တာေၾကာင့္ အစာေၾကလြယ္ၿပီး ဝမ္းခ်ဳပ္တာကို သက္သာေစပါတယ္။
  • အစားစားတဲ့အခါမွာ တခါတည္း အမ်ားႀကီးမစားဘဲ နည္းနည္းခ်င္းစီ အႀကိမ္ေရအတြက္ မ်ားမ်ားစားပါ။ ဒီလိုစားေပးတာက အူကို ဖိအားသက္ေရာက္မႈ နည္းေစပါတယ္။

ေဟာ္မုန္းအေျပာင္းအလဲက အစာေျခစနစ္ အေပၚ သက္ေရာက္မႈရွိတာေၾကာင့္ အစာမေၾကတာကို ခံစားရပါတယ္ (Photo by gettyimage)

  • အစာကို ေၾကညက္ေအာင္ စားတာက အစာေျခစနစ္ကို အေထာက္အကူျပဳေစပါတယ္။
  • အစာေျခစနစ္ကို အခက္အခဲျဖစ္ေစတဲ့ အစပ္နဲ႔ အဆီပါဝင္မႈမ်ားတဲ့ အစားအစာေတြကို ေရွာင္ရွားပါ။
  • ညဘက္ အစားစားၿပီးၿပီးခ်င္း လွဲျခင္း၊ အိပ္ျခင္း ေရွာင္ရွားပါ။
  • က်န္းမာေရးနဲ႔ ညီညႊတ္တဲ့ အခြံမာသီးမ်ား၊ ဂ်ံဳဘီစကစ္မ်ားနဲ႔ အသီးမ်ားကို စားေပးပါ။
  • ေဆးလိပ္ေသာက္တာကို ေရွာင္ရွားပါ။ ေဆးလိပ္ေသာက္တာက အစာအိမ္ကို ဖိအားေတြပိုေပးေစပါတယ္။
  • ကယ္ဆီယမ္ဓာတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာေတြကို စားသံုးေပးပါ။
  • ႏြားႏို႔ပူပူေလးထဲကို ပ်ားရည္အနည္းငယ္ထည့္ၿပီး ေသာက္ေပးတာက အစာအိမ္ကို အေထာက္အကူူျပဳပါတယ္။
  • ဂ်င္းလက္ဖက္ရည္ သို႔မဟုတ္ ပူစီနံလက္ဖက္ရည္ ကို ေသာက္သံုးေပးတာက ရင္ပူတာကို သက္သာေစပါတယ္။
  • အူလႈပ္ရွားတာကို အေထာက္အကူျပဳတဲ့ သစ္သီးေဖ်ာ္ရည္ေတြကို ေသာက္သံုးေပးႏိုင္ပါတယ္။
  • ညအိမ္တဲ့အခါမွာ ေခါင္းအံုးကို ခပ္ျမင့္ျမင့္ထားၿပီးအိပ္ေပးပါ။
  • ဒိန္ခ်ဥ္ကေတာ့ ရင္ပူတာနဲ႔ အစာအိမ္နာက်င္တာကို သက္သာေစပါတယ္။

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ေမေမေလာင္းတို႔အေနနဲ႔ အသြားအလာ၊ အေနထိုင္နဲ႔ အစားအေသာက္တို႔ကို အရင္ကထက္ပိုၿပီး ဂ႐ုစို္က္ေပးဖို႔ Kalay ကေန တုိက္တြန္းလိုက္ပါတယ္။

 

Kalay.com.mm မွ ေရးသားေဖာ္ျပေနေသာ ေဆာင္းပါးမ်ားကို စီးပြားျဖစ္လုပ္ကိုင္ေနေသာ မည္သည့္ Website ႏွင့္ Social Media မ်ားမွ Facebook Page မ်ားအတြက္ ျပန္လည္ကူးယူျခင္း၊ ဆင္တူယိုးမွား ေဖာ္ျပျခင္းမ်ား မျပဳပါရန္ ေလးစားစြာ အသိေပးအပ္ပါသည္။
From Kalay with


Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles
x