ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္အတြင္းမွာ ဒါေတြကို လံုးဝေရွာင္ရွားပါ

by: Nang Htwe
 0 comments  0 love

ကိုယ္ဝန္ေ္ဆာင္ခ်ိန္မွာ အႏၱရာယ္ေတြ ဝန္းရံေနပါတယ္။ အသြားမေတာ္တလွမ္းဆိုတဲ့စကားအတိုင္း အမွားအယြင္းအနည္းငယ္ေတာင္ ရွိေနလို႔မရပါဘူး။

ေမေမေလာင္းတို႔ရဲ႕ ဘဝမွာ လွပတဲ့အခ်ိန္ေလးေတြ အမ်ားႀကီး ပိုင္ဆိုင္ခဲ့ဖူးမွာပါ။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္က အဲဒီလွပတဲ့ အခ်ိန္ေလးထဲက တစ္ခုေပါ့။ လွပတဲ့ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္သည္ တစ္ဦးျဖစ္ဖို႔ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္မိခင္နဲ႔ ကေလးငယ္ က်န္းက်န္းမာမာရွိေနဖို႔လိုပါတယ္။  ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ တခ်ိဳ႕လႈပ္ရွားမႈေတြကို ရပ္ေပးရပါမယ္။

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ တခိ်ဳ႕လႈပ္ရွားမႈေတြကို ရပ္ေပးရပါမယ္ (Photo by Patras Events)

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ရပ္ေပးရမယ့္ လႈပ္ရွားမႈ တခ်ိဳ႕

အေလးအပင္မျခင္း

ေလးတဲ့မတာေတြကို ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ေရွာင္ရွားေပးရပါမယ္။ ကိုယ္ဝန္ပ်က္က်ႏုိင္ပါတယ္။ မျဖစ္မေန ေလးတဲ့ပစၥည္းေတြ မရေတာ့မယ္ဆိုရင္ ပစၥည္းကို ခႏၶာကိုယ္နဲ႔ နီးနီးကပ္ကပ္ထားၿပီးမပါ။ ဒူးေကြးတဲ့အခါ ေျဖးေျဖးခ်င္းေကြးပါ။ ေနာက္ေက်ာအား မထည့္မိဖို႔ သတိျပဳပါ။ မၾကာခဏ အေလးအပင္မတာကို လံုးဝေရွာင္ရွားပါ။

ေယာဂအခ်ိဳ႕

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ေယာဂက်င့္တာက ေမေမေလာင္တို႔ရဲ႕ က်န္းမာေရးကို အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ေယာဂေတြက ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေမေမတို႔နဲ႕ မသင့္ေတာ္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ေယာဂနည္းျပနဲ႔ တိုင္ပင္ဖုိ႔လိုပါတယ္။

အစာအိမ္ေပၚ သက္ေရာက္တဲ့ ေလ့က်င့္ခန္း

အစာအိမ္ေပၚ သက္ေရာက္တဲ့ ေလ့က်င့္ခန္း ေတြက ကေလးငယ္ကို ထိခိုက္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေလ့က်င့္ခန္းျပဳလုပ္တဲ့အခါ အစာအိမ္ေပၚသက္ေရာက္တဲ့ အမ်ိဳးအစားကို ေရွာင္ရွားေပးပါေနာ္။

ေရပူကန္မွာ အနားယူျခင္း

အမ်ားသံုးေရပူကန္ေတြမွာ ဘက္တီရီးယားပိုးမႊားေတြ ေပါက္ဖြားေနပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္ ေမေမေလာင္းတုိ႔ မွာ အားအင္နည္းတာေၾကာင့္ ဒီပိုးမႊားေတြ အလြယ္တကူ ကူးစက္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္တြင္း ေရပူကန္မွာ အနားယူျခင္း ေရွာင္ရွားပါ။

Roller-coaster စီးျခင္း

ကစားကြင္းမွာရွိတဲ့ roller-coaster ေတြကိုလည္း ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ မစီးသင့္ပါဘူး။ Roller-coaster က ေဒါင္လိုက္အတက္အဆင္းေတြ ျပဳလုပ္တာမို႔ သေႏၶသားကို ထိခိုက္ေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ လံုးဝေရွာင္ရွားေပးပါ။

အျမန္ေျပးျခင္းနဲ႔ ႐ြ႐ြေျပးျခင္း

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ေျပးတဲ့ေလ့က်င့္ခန္းက ေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမယ့္လည္း ေျပးေနရင္း ခႏၶာကိုယ္အေလးခ်ိန္ မထိန္းႏုိင္ဘူးဆိုရင္ ေခ်ာ္လဲေတြ ျဖစ္လာႏိုင္ပါတယ္။ ဒီလိုေခ်ာ္လဲတဲ့အခါ သေႏၶသားကို ထိခိုက္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေျပးတဲ့ေလ့က်င့္ခန္းအစား လမ္းေလွ်ာက္ေလ့က်င့္ခန္းကိုသာ ျပဳလုပ္ေပးဖို႔ တိုက္တြန္းပါတယ္။

စက္ဘီး

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္တြင္းမွာ စက္ဘီးစီးတာကို ေရွာင္ရွားေပးပါေနာ္။ ေကာင္းတဲ့ စိတ္ကူးလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ စက္ဘီးက ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေမေမတုိ႔ရဲ႕ ခႏၶကိုယ္ကို ဟန္ခ်က္ ပ်က္ေစပါတယ္။ လူစည္ကားတဲ့ေနရာေတြမွာ စက္ဘီးစီးမယ္ဆိုရင္ အလြန္အႏၱရာယ္မ်ားပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္တြင္းမွာ ဆိုင္ကယ္စီးတာကိုလည္း ေရွာင္ရွားေပးပါဦးေနာ္။

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ေယာဂက်င့္တာက ေမေမေလာင္တို႔ရဲ႕ က်န္းမာေရးကို အေထာက္အကူျပဳပါတယ္ (Photo by myphysiosa)

အပူခ်ိန္

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္က သာမန္အခ်ိန္ေတြထက္ ကုိယ္ခံစြမ္းအားနည္းပါတယ္။ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တဲ့အခါ အိမ္ ဒါမွမဟုတ္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေတြအတြက္ သီးသန္႔သင္တန္းေတြမွာသာ ျပဳလုပ္ေပးသင့္ပါတယ္။ Gym မွာ သြားကစားမယ္ဆုိရင္ေတာ့ အိမ္နဲ႔နီးတဲ့ gym ကိုေ႐ြးပါ။ ေလ့က်င့္ခန္းျပဳလုပ္တဲ့အခါမွာ ထြက္လာတဲ့ ခႏၶာကိုယ္အပူခ်ိန္နဲ႔ အခန္းတြင္းအပူခ်ိန္ေတြေၾကာင့္ ေမေမေလာင္းတို႔ကို အခက္အခဲေတြျဖစ္ေစႏိုင္လို႔ပါ။

ႏွင္းေလွ်ာစီးျခင္း၊ ေရလႊာေလွ်ာစီးျခင္းနဲ႔ ေရငုပ္ျခင္း

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ႏွင္းေလွ်ာစီးတာက ေရဓာတ္ဆံုး႐ံႈးတာနဲ႔ ပင္းပန္းႏြမ္းနယ္တာကို ခံစားရႏိုင္ပါတယ္။ ေရလႊာေလွ်ာစီးတာနဲ႔ ေရငုပ္တာေတြက ေမေမေလာင္းတို႔ကို ထိခုိက္အႏၱရာယ္ေတြ တိုးပြားေစပါတယ္။

တင္းနစ္ကစားျခင္းနဲ႔ ျမင္းစီးျခင္း

ေမေမေလာင္းတို႔ ဆႏၵရွိတယ္ဆိုရင္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္ ပထမသံုးလမွာ တင္းနစ္ကစားႏုိင္ပါတယ္။ ဒုတိယသံုးလကို ေရာက္လာၿပီဆိုရင္ေတာ့ မစားသင့္ေတာ့ပါဘူး။ ခႏၶာကိုယ္ ဟန္ခ်က္ပ်က္တာကို ၾကံဳေတြ႕ရႏိုင္လို႔ပါ။ ျမင္းတစ္ေကာင္က ဘယ္လိုတုန္႔ျပန္မယ္ဆုိတာ မသိႏိုင္တာမို႔ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္တြင္း ျမင္းစီးတာက အလြန္အႏၱရာယ္မ်ားပါတယ္။

အထက္မွာ ေျပာျပထားတဲ့ လႈပ္ရွားမႈေတြကို ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ လံုးဝမျပဳလုပ္မိဖို႔ Kalay ကေန သတိေပးလိုက္တယ္ေနာ္။

 

 

 

 

 

 

 

 

 

From Kalay with


Comments

0 comments
Latest video