ေမေမတို႔ေရ ၾကက္အေရခြံ စားသင့္လား မစားသင့္ဘူးလား

by: Nang Htwe
 0 comments  1 love

ၾကက္တစ္ေကာင္လုံးမွာ အေရခြံ(ၾကက္ေရခြံ)က အဆီပါဝင္ႏႈန္း အမ်ားဆုံး အပိုင္းပါ။ ၾကက္ေျခေထာက္ကေတာ့ အဆီပါဝင္ႏႈန္ အနည္းဆုံး အပိုင္းပါ။

ၾကက္သားမွာ ပ႐ိုတိန္းဓါတ္ႂကြယ္ဝစြာပါဝင္ပါတယ္။ ၾကက္သားေ႐ြးခ်ယ္တဲ့အခါ အဆီပါဝင္မႈနည္းတဲ့ အပိုင္းကို ေ႐ြးခ်ယ္သင့္ပါတယ္။

ၾကက္သားစားမယ္ဆိုရင္ အေရခြံကို ဖယ္ရွားၿပီးမွ စားတာ အေကာင္းဆုံးပါ (Photo by The New York Times)

ၾကက္အေရခြံဖယ္ပါ

ေမေမတို႔အေနနဲ႔ ၾကက္သားစားမယ္ဆိုရင္ အေရခြံကို ဖယ္ရွားၿပီးမွ စားတာ အေကာင္းဆုံးပါ။ လတ္ဆက္တဲ့ အသားမွာ ဗီတာမင္နဲ႔ အာဟာရဓါတ္ေတြ ႂကြယ္ဝစြာပါပါတယ္။ အကယ္လို႔ ေမေမတို႔က ၾကက္တစ္ေကာင္လုံး မဝယ္ဘူးဆိုရင္ အဆီမ်ားတဲ့အပိုင္းကို ဖယ္ခိုင္းလို႔ရပါတယ္။

မစားသင့္တဲ့ ၾကက္အေရခြံ

ၾကက္အေရခြံက စားလို႔မရဘူးလား။ အမွန္ေတာ့ စားလို႔ရပါတယ္။ က်န္းမာေရးနဲ႔ မညီၫြတ္တာပါ။ ၾကက္သားမွာ အေရခြံနဲ႔ အဆီပါတဲ့ အပိုင္းကိုဖယ္ၿပီးရင္ က်န္အပိုင္းကို အရသာပိုရွိရင္ ပဲငံျပာရည္၊ ဝိုင္၊ အသီးအရည္နဲ႔ ေဆးဖက္ဝင္အမႈန႔္ (မဆာလာ၊ ကရေဝး၊ စမုံစပါး) ေတြ ေရာေႏွာနယ္ၿပီး ခ်က္စားႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္ထပ္ ၾကက္သားထဲက အဆီေတြ ဖယ္ထုတ္ႏိုင္တဲ့နည္းလမ္းကေတာ့ ျပဳတ္လိုက္တာပါ။ ၾကက္သားကို ျပဳတ္လိုက္တဲ့အခါ အဆီေတြ ထြက္လာပါမယ္။ အေပၚက အဆီေတြကို အကုန္ဖယ္ၿပီး ၾကက္သားကို ႀကိဳက္သလို လုပ္စားႏိုင္ပါတယ္။ ၾကက္ျပဳတ္ရည္ကိုလည္း ေမေမတို႔ႀကိဳက္ႏွစ္သက္သလို ဖန္တီးႏိုင္ပါတယ္။ ဒီနည္းလမ္းက ၾကက္သားတင္မက အမဲသား၊ ဝက္သား၊ ဆိတ္သားတို႔ကိုလည္း ျပဳလုပ္ႏိုင္ပါတယ္။

စားလို႔ရပါတယ္ က်န္းမာေရးနဲ႔ မညီၫြတ္တာပါ (Photo by TODAYonline)

မွ်မွ်တတစားပါ

ေမေမတို႔အေနနဲ႔ ၾကက္သား၊ အမဲသား၊ ဝက္သား၊ ဆိတ္သား တို႔ကို တစ္ပတ္ (၂)ႀကိမ္ ဒါမွမဟုတ္ (၃)ႀကိမ္ေလာက္စားၿပီး က်န္ ရက္ေတြမွာ ပင္လယ္စာ (ငါး၊ ပုစြန္၊ ဂဏန္း) တစ္မ်ိဳးမ်ိဳးကို အစားထိုးစားေပးပါ။ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ကိုလည္း ေန႔တိုင္း စားေပးဖို႔ မေမ့ပါနဲ႔။

ၾကက္အေရခြံက စားလို႔ရေပမယ့္လည္း က်န္းမာေရးနဲ႔ မညီတာကိုေတာ့ ေမေမတို႔ သတိထားပါ။

Kalay.com.mm မှ ရေးသားဖော်ပြနေသော ဆောင်းပါးများကို မည်သည့် Website နှင့် Social Media များမှ Facebook Page များအတွက် ပြန်လည်ကူးယူခြင်း၊ ဆင်တူယိုးမှား ဖော်ပြခြင်းများ မပြုပါရန် လေးစားစွာ အသိပေးအပ်ပါသည်။
From Kalay with



Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles