ေမေမတို႔ေရ သာမန္ေန့ဆိုရင္ တစ္ရက္ကို ထမင္း ဘယ္ႏွစ္ႀကိမ္စားသင့္လဲ

by: Nang Htwe
 0 comments  0 love

လႈပ္ရွားသြားလာမႈနည္းၿပီး အစားအေသာက္ပမာဏ မ်ားမ်ားစားရင္ ကယ္လိုရီေတြပိုလွ်ံလာပါမယ္။ ေနာက္ဆက္တြဲကေတာ့ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ တက္လာတာပါ

ေမေမတို႔ေရ မဂၤလာပါ။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္တြင္းနဲ႔ ႏို႔တိုက္ခ်ိန္ မဟုတ္တဲ့ သာမန္ေန႔ေတြမွာ ေမေမတို႔ ထမင္းဘယ္ႏွစ္ႀကိမ္စားၾကလဲ။ အမ်ားစုကေတာ့ တစ္ရက္သုံးႀကိမ္ ပုံမွန္စားၾကပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ေမေမေတြကေတာ့ အမ်ားဆုံး(၅)ႀကိမ္အထိ စားေလ့ရွိပါတယ္။

ေရာဂါလည္းမရွိဘူး ေနာက္ၿပီး လႈပ္ရွားသြားလာမႈနည္းရင္ တစ္ရက္ကို ထမင္း(၂)ႀကိမ္ေလာက္ပဲ စားေပးသင့္ပါတယ္ (Photo by Pinterest)

ထမင္းဘယ္ႏွစ္ႀကိမ္စားသင့္လဲ

ဒါကေတာ့ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ ခႏၶာကိုယ္အေလးခ်ိန္ မတူလို႔ တိတိက်က် သတ္မွတ္ထားတာေတာ့ မရွိပါဘူး။ ကိုယ့္ရဲ႕တစ္ေန႔တာ က်န္းမာေရး၊ လႈပ္ရွားသြားလာမႈနဲ႔ ကယ္လိုရီဆုံးရႈံးမႈေပၚ မူတည္ၿပီး တစ္ရက္ကို (၂)ႀကိမ္ကေန (၃)ႀကိမ္အထိ စားေပးႏိုင္ပါတယ္။ အကယ္လို႔ ေမေမတို႔က ေရာဂါလည္းမရွိဘူး ေနာက္ၿပီး လႈပ္ရွားသြားလာမႈနည္းရင္ တစ္ရက္ကို ထမင္း(၂)ႀကိမ္ေလာက္ပဲ စားေပးသင့္ပါတယ္။ လႈပ္ရွားသြားလာမႈနည္းၿပီး အစားအေသာက္ပမာဏ မ်ားမ်ားစားရင္ ကယ္လိုရီေတြပိုလွ်ံလာပါမယ္။ ေနာက္ဆက္တြဲကေတာ့ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ တက္လာတာပါ။

ဘာေတြစားမလဲ

ကိုယ္အေလးခ်ိန္တက္တာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေမေမတို႔စားတဲ့ အစားအေသာက္ေပၚမွာလည္း အမ်ားႀကီးမူတည္ေနပါေသးတယ္။ ကယ္လိုရီပါဝင္ႏႈန္းနည္းတဲ့ အစားအေသာက္ေတြ၊ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ေတြနဲ႔ ထမင္း(ဆန္)ေလွ်ာ့စားတာကလည္း ကိုယ္အေလးခ်ိန္ တက္တာကို ထိန္းေပးပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ဗိုက္ျပည့္တာထက္ ေက်ာ္တဲ့ ပမာဏ ဗိုက္တင္းကားေအာင္စားတာမ်ိဳးလည္း ေရွာင္ပါ။

ကိုယ္အေလးခ်ိန္တက္တာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေမေမတို႔စားတဲ့ အစားအေသာက္ေပၚမွာလည္း အမ်ားႀကီးမူတည္ေနပါေသးတယ္ (Photo by veggie soul food)

တစ္ရက္(၂)ႀကိမ္နဲ႔ မနက္စာ

မနက္စာကိုေတာ့ မျဖစ္မေန စားေပးပါ။ မအားလို႔ မစားတာမ်ိဳး၊ ေန႔လည္စာနဲ႔မွ ေပါင္းစားတာမ်ိဳး မလုပ္သင့္ပါဘူး။ တစ္ရက္(၂)ႀကိမ္သာ ထမင္းစားၿပီး ပထမတစ္နပ္ကို မနက္စာအျဖစ္ မွန္မွန္စားေပးမယ္ဆိုရင္

(၁) အဆီက်လာမယ္။

(၂) စြမ္းအင္ေတြ တိုးလာမယ္။

(၃) ဆီးခ်ိဳနဲ႔ ႏွလုံးေရာဂါျဖစ္ႏိုင္တဲ့ အခြင့္အလမ္းနည္းသြားမယ္။

(၄) အစားအေသာက္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး စိတ္ေက်နပ္မယ္။ (ခဏခဏ စားခ်င္ေနတာမ်ိဳး မျဖစ္ေတာ့ဘူး)

ေမေမတို႔က က်န္းမာေရးလည္းေကာင္းၿပီး ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္နဲ႔ ႏို႔တိုက္ခ်ိန္ မဟုတ္ဘူးဆိုရင္ အာဟာရရွိတဲ့ ထမင္းဟင္းကို တစ္ရက္(၂)ႀကိမ္စားေပးရင္ လုံေလာက္ပါၿပီ။

Kalay.com.mm မှ ရေးသားဖော်ပြနေသော ဆောင်းပါးများကို မည်သည့် Website နှင့် Social Media များမှ Facebook Page များအတွက် ပြန်လည်ကူးယူခြင်း၊ ဆင်တူယိုးမှား ဖော်ပြခြင်းများ မပြုပါရန် လေးစားစွာ အသိပေးအပ်ပါသည်။
From Kalay with



Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles