ခြဲေမြးထားတဲ့ ေမေမေတြအတြက္ အေကာင္းဆံုးအစားအစာမ်ား

by: Nang Htwe
 0 comments  0 love

ဗီတာမင္ C ကေတာ့ ေရာဂါကူးစက္မႈကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးၿပီး အနာက်က္လြယ္ေစပါတယ္။ ဗီတာမင္ C ဟာ သဘာဝဓါတ္တိုးျဖစ္တာေၾကာင့္ တစ္သွ်ဴးေတြကို ျပဳျပင္ဖို႔ အကူအညီေပးပါတယ္။

ခြဲေမြးၿပီးတဲ့အခါ ေမေမတို႔မွာ ႐ုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာနဲ႔ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ပင္ပန္းတာနဲ႔ နာက်င္တာေတြ ၾကံဳေတြ႕ရပါတယ္။ ဒီလို ပင္ပန္းနာက်င္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ရင္ေသြးေလးကို ႏို႔တုိက္ေကၽြးဖို႔အတြက္ ေမေမတို႔အေနနဲ႔ အာဟာရရွိတဲ့ အစားအစာေတြကို စားထားဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ ခြဲေမြးၿပီးေနာက္ပိုင္းမွာ စြမ္းအင္ေတြ ျပန္လည္ရရွိဖို႔အတြက္ ပ႐ိုတိန္း၊ ဗီတာမင္၊ ကာဗိုဟိုက္ဒ႐ိုက္နဲ႔ သံဓါတ္ ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာေတြကို စားေပးရပါမယ္။

ပင္ပန္းနာက်င္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ရင္ေသြးေလးကို ႏို႔တုိက္ေကၽြးဖို႔အတြက္ ေမေမတို႔အေနနဲ႔ အာဟာရရွိတဲ့ အစားအစာေတြကို စားထားဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္ (Photo by momjunction)

ႏို႔တိုက္ေနတဲ့ ေမေမေတြမွာ တစ္ရက္ကို အပိုကယ္လိုရီ (၅၀၀)ခန္႔လိုအပ္ပါတယ္။ တစ္ရက္ကို ကယ္လိုရီ (၁၈၀၀) ကယ္လိုရီေအာင္ မေလွ်ာ့သင့္ပါဘူး။ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ထိန္းသိမ္းဖို႔အတြက္ေတာ့ ေန႔စဥ္ကိုယ္လက္ေလ့က်င့္ခန္း ျပဳလုပ္ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။

ခြဲေမြးထားတဲ့ ေမေမေတြအတြက္ အေကာင္းဆံုးအစားအစာမ်ား

အစာေၾကလြယ္တဲ့ အစားအစာမ်ား

ဝမ္းခ်ဳပ္ေစတဲ့ အစားအစာေတြနဲ႔ gas မ်ားတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကို ေရွာင္ရွားပါ။ ကာဗိုနိတ္ပါဝင္တဲ့ အခ်ိဳရည္ေတြနဲ႔ ဆီေၾကာ္ အစားအစာေတြကို ေရွာင္ရွားပါ။ ဝမ္းမခ်ဳပ္ေအာင္ အမွ်င္ဓါတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာေတြကို မ်ားမ်ားစားပါ။ အာဟာရလည္းျပည့္ဝတဲ့ ပူပူေႏြးေႏြးဟင္းခ်ိဳေတြကို ေသာက္သံုးပါ။ ဒိန္ခ်ဥ္ကလည္း ခြဲေမြးထားတဲ့ ေမေမေတြအတြက္ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြ အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ ဒိန္ခ်ဥ္ထဲမွာပါဝင္တဲ့ ဘက္တီးရီးယားေတြက ဝမ္းခ်ဳပ္တာကို သက္သာေစပါတယ္။ အစားေၾကဖို႔ ခက္ခဲတဲ့ အစားအစာေတြကို ေရွာင္ရွားပါ။

ပ႐ိုတိန္း

ပ႐ိုတိန္းကေတာ့ အနာ(ခ်ဳပ္႐ိုး)က်က္ေအာင္ အကူအညီေပးပါတယ္။ ပ႐ိုတိန္းပါဝင္တဲ့ အစားအစာေတြက တစ္သွ်ဴးေတြကို ျပန္လည္ျပဳျပင္ေပးၿပီး ၾကြက္သားေတြရဲ႕ စြမ္းအင္ကို ျပန္လည္ေကာင္းမြန္ေအာင္ အကူအညီေပးပါတယ္။ ငါး၊ ၾကက္ဥ၊ ၾကက္သား၊ ႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္းမ်ား၊ အသား၊ ပဲအစို၊ ပဲအေျခာက္နဲ႔ အခြံမာသီးေတြကို စားသံုးေပးသင့္ပါတယ္။

ဗီတာမင္ C

ဗီတာမင္ C ကေတာ့ ေရာဂါကူးစက္မႈကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးၿပီး အနာက်က္လြယ္ေစပါတယ္။ ဗီတာမင္ C ဟာ သဘာဝဓါတ္တိုးျဖစ္တာေၾကာင့္ တစ္သွ်ဴးေတြကို ျပဳျပင္ဖို႔ အကူအညီေပးပါတယ္။ လိေမၼာ္သီး၊ ဖရဲသီး၊ စေတာ္ဘယ္ရီ၊ စပ်စ္သီး၊ ကန္စြန္းဥ၊ ခရမ္းခ်ဥ္သီး၊ ပန္းေဂၚဖီ စတဲ့ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္နဲ႔ အသီးအႏွံေတြကို မ်ားမ်ားစားေပးဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။

ဝမ္းခ်ဳပ္တဲ့အခါ ခ်ဳပ္႐ိုးေပၚကို ဖိအားေတြသက္ေရာက္ေစႏိုင္တာေၾကာင့္ အမွ်င္ဓါတ္ပါဝင္တဲ့ အစားအစာေတြကို စားေပးဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္ (photo by Fitness Magazine)

သံဓါတ္

ေမြးဖြားစဥ္မွာ ေသြးအခ်ိဳ႕ဆံုး႐ံႈးထားတာေၾကာင့္ သံဓါတ္ပါဝင္တဲ့ အစားအစာေတြကို စားေပးရပါမယ္။ သံဓါတ္က ကိုယ္ခံအားစနစ္အတြက္ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ ၾကက္ဥအႏွစ္၊ အနီေရာင္အသားမ်ား၊ ကမာ၊ အမဲအသည္းနဲ႔ အသီးေျခာက္ေတြမွာ သံဓါတ္ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ပါတယ္။

ကယ္ဆီယမ္

ႏုိ႔၊ ဒိန္ခဲ၊ ဒိန္ခ်ဥ္၊ တိုးဟူး၊ ကိုက္လန္နဲ႔ ဟင္းႏုႏြယ္႐ြက္တု႔ိမွာ ကယ္ဆီယမ္ဓါတ္ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ပါတယ္။

အမွ်င္ဓါတ္

ဝမ္းခ်ဳပ္တဲ့အခါ ခ်ဳပ္႐ိုးေပၚကို ဖိအားေတြသက္ေရာက္ေစႏိုင္တာေၾကာင့္ အမွ်င္ဓါတ္ပါဝင္တဲ့ အစားအစာေတြကို စားေပးဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ အသီးအႏွံနဲ႔ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ေတြမွာ အမွ်င္ဓါတ္ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ပါတယ္။

အရည္မ်ား

ေရဓါတ္ခမ္းေျခာက္တာကို ကာကြယ္ဖုိ႔နဲ႔ ဝမ္းခ်ဳပ္တာေတြမျဖစ္ေအာင္ အရည္ပါတဲ့ ဟင္းခ်ိဳေတြ၊ သဘာဝသစ္သီးေဖ်ာ္ရည္ေတြနဲ႔ အုန္းေရတုိ႔ကို ေသာက္သံုးေပးသင့္ပါတယ္။ ေရမ်ားမ်ားေသာက္ဖုိ႔လည္း လိုအပ္ပါတယ္။

ခြဲေမြးထားတဲ့ေမေမေတြအေနနဲ႔ အစားအစာကို ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္တုန္းကလိုပဲ စနစ္တက် စားသံုးေပးဖို႔ လိုအပ္ေၾကာင္း Kalay ကေန ေျပာျပေပးလိုက္ပါတယ္။

 

 

 

 

 

 

 

 

From Kalay with

Tag: dietfoodsTo Eat

Comments

0 comments
Latest video