ႏို႔တိုက္ေမေမတုိ႔အတြက္ ေ႐ႊေရာင္စည္းမ်ဥ္း (၅)ခု

by: Nang Htwe
 0 comments  4 love

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္နဲ႔ ေမြးဖြားခ်ိန္မွာ ကုန္ဆံုးခဲ့တဲ့ စြမ္းအင္ေတြ ျပန္ရဖို႔နဲ႔ ေန႔စဥ္လႈပ္ရွားမႈေတြအတြက္ ကယ္လိုရီပိုလိုအပ္ပါတယ္

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္တုန္းက အစားအေသာက္ရဲ႕ အခန္းက႑ဟာ အေရးႀကီးဆံုးျဖစ္ခဲ့သလို အခု ကေလးႏို႔တိုက္ေနခ်ိန္မွာလည္း ေမေမတုိ႔အတြက္အာဟာရက အလြန္အေရးႀကီးပါတယ္။ မိခင္ႏို႔တစ္မ်ိဳးတည္းကို မွီခိုေနရတဲ့ ကေလးငယ္ က်န္းမာဖို႔၊ ကိုယ္ခံစြမ္းအားေကာင္းဖို႔၊ ႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးဖို႔နဲ႔ ဥာဏ္ရည္ထက္ဖို႔ ေမေမတုိ႔ရဲ႕ မိခင္ႏို႔ အရည္အေသြးေကာင္းေနရပါမယ္။ အထူးသျဖင့္ အာဟာရျပည့္ဝေနတဲ့ မိခင္ႏို႔ျဖစ္ေနရပါမယ္။

မိခင္ႏို႔တစ္မ်ိဳးတည္းကို မွီခိုေနရတဲ့ ကေလးငယ္ က်န္းမာဖို႔၊ ကိုယ္ခံစြမ္းအားေကာင္းဖို႔၊ ႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးဖို႔နဲ႔ ဥာဏ္ရည္ထက္ဖို႔ ေမေမတုိ႔ရဲ႕ မိခင္ႏို႔ အရည္အေသြးေကာင္းေနရပါမယ္ (Photo by The New Age Parents)

ႏို႔တုိက္မိခင္ေတြဟာဆိုရင္ တစ္ေန႔တာလိုအပ္တဲ့ ကယ္လိုရီထက္ (၅၀၀) ပိုလိုအပ္ပါတယ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္နဲ႔ ေမြးဖြားခ်ိန္မွာ ကုန္ဆံုးခဲ့တဲ့ စြမ္းအင္ေတြ ျပန္ရဖို႔နဲ႔ ေန႔စဥ္လႈပ္ရွားမႈေတြအတြက္ ကယ္လိုရီပိုလိုအပ္ပါတယ္။

ေ႐ႊေရာင္စည္းမ်ဥ္း (၁)

လတ္ဆက္တဲ့ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္နဲ႔ အသီးအႏွံေတြကို ထမင္းဟင္းအေနနဲ႔ စားေပးႏိုင္သလို သေရစာအေနနဲ႔လည္း ေန႔တုိင္းစားပါ။ ေမေမတုိ႔စားတဲ့ ေန႔စဥ္အစားအေသာက္ေတြထဲမွာ alcium, vitamin D, iron, DHA, folic acid  နဲ႔  probiotics တုိ႔ပါဝင္ေနရပါမယ္။ ဒါမွသာ အရည္အေသြးေကာင္းတဲ့ မိခင္ႏို႔ရၿပီး ကေလးငယ္ ႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးမႈ ျမန္ဆန္လာမွာပါ။

ေ႐ႊေရာင္စည္းမ်ဥ္း (၂)

မိခင္ႏို႔အထြက္ေကာင္းေအာင္ ေရမ်ားမ်ားေသာက္ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ တစ္ရက္ကို ေရ (၁.၅)လီတာနဲ႔ (၂)လီတာၾကား ေသာက္ေပးပါ။ အသီးအႏွံေဖ်ာ္ရည္နဲ႔ စြတ္ျပဳပ္ ေတြကိုလည္း ေသာက္ႏုိင္ပါတယ္။ ေရဓါတ္ျပည့္ဝတာက ဝမ္းခ်ဳပ္တာကို သက္သာေစပါတယ္။

အာဟာရျပည့္ဝေနတဲ့ မိခင္ႏို႔ျဖစ္ေနရပါမယ္ (Photo by Everyday Health)

ေ႐ႊေရာင္စည္းမ်ဥ္း (၃)

အဆိပ္အေတာက္ေတြပါတဲ့ အစားအစာေတြကို ေရွာင္ရွားပါ။ ကဖင္း၊ အယ္ကိုေဟာ၊ နီကိုတင္း၊ ေဆးဝါးမ်ားနဲ႔ ပိုးသတ္ေဆးအသံုးျပဳတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကို ေရွာင္ရွားပါ။

ေ႐ႊေရာင္စည္းမ်ဥ္း (၄)

မနက္စာကို အၿမဲစားျဖစ္ေအာင္ စားပါ။ မနက္စာ ေက်ာ္မသြားပါနဲ႔။

ေ႐ႊေရာင္စည္းမ်ဥ္း (၅)

ႏို႔တိုက္ေမေမေတြအေနနဲ႔ က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညႊတ္ၿပီး အရည္အေသြးျမင့္မားတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကိုသာ ေ႐ြးခ်ယ္စားေပးပါ။

ႏို႔တိုက္ေမေမေတြအေနနဲ႔ အသားငါး၊ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္၊ အသီးအႏွံနဲ႔ အေစ့အဆန္ေတြကို ေန႔တုိင္းမွ်မွ်တတစားဖို႔ Kalay ကေန ေျပာျပေပးလိုက္ပါတယ္။

Kalay.com.mm မှ ရေးသားဖော်ပြနေသော ဆောင်းပါးများကို မည်သည့် Website နှင့် Social Media များမှ Facebook Page များအတွက် ပြန်လည်ကူးယူခြင်း၊ ဆင်တူယိုးမှား ဖော်ပြခြင်းများ မပြုပါရန် လေးစားစွာ အသိပေးအပ်ပါသည်။
From Kalay with



Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles