ေဘဘီေလးေတြအတြက္ အလြန္ေကာင္းတဲ့ မိခင္ႏို႔ရႏိုင္မယ့္ နည္းလမ္းမ်ား

by: Nang Htwe
 0 comments  1 love

အရည္အေသြးေကာင္းတဲ့ မိခင္ႏို႔ရဖို႔ ေမေမတုိ႔ အစားအေသာက္ေတြကို စနစ္တက်နဲ႔ မွ်မွ်တတစားေပးဖို႔ အထူးလိုအပ္ပါတယ္

မိခင္ႏို႔အထြက္တိုးေစမယ့္ နည္းလမ္းေတြ အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကိုလည္း ေမေမတုိ႔ ၾကားဖူးမွာပါ။ ဒီတစ္ပတ္မွာေတာ့ Kalay ကေန အရည္အေသြးေကာင္းတဲ့ မိခင္ႏို႔ရေစမယ့္ နည္းလမ္းေတြကို ေျပာျပေပးသြားမွာပါ။

မိခင္ႏို႔အထြက္တိုးေစမယ့္ နည္းလမ္းေတြ အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိပါတယ္ (Photo by VN Tin tức)

ပိုစားေပးပါ

ခႏၶာကိုယ္ကေန မိခင္ႏို႔ထုတ္ဖို႔အတြက္ တစ္ရက္လိုအပ္တဲ့ ကယ္လိုရီထက္ အပိုထပ္ေဆာင္း (၅၀၀) ကယ္လိုရီ ထပ္မံလိုအပ္ပါတယ္။ ပံုမွန္လိုအပ္တဲ့ ကယ္လိုရီကေတာ့ (၂၀၀၀) ပမာဏ ျဖစ္ပါတယ္။ အစားအေသာက္ေတြကေနသာ ရရွိတာေၾကာင့္ က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္တဲ့ အစားအေသာက္ေတြကို မ်ားမ်ားစားေပးရပါမယ္။ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္၊ အသီးအႏွံ၊ အသာငါး၊ အေစ့အဆန္နဲ႔ ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔ကို မွ်မွ်တတေ႐ြးခ်ယ္စားေပးပါ။

ေမေမတုိ႔အတြက္ တစ္ေန႔တာ စားတဲ့ အစားအေသာက္ေတြအျပင္ ကယ္လိုရီ (၅၀၀) ျပည့္ဖို႔ နမူနာမ်ား

  • ေပါင္မုန္႔(၂)ခ်ပ္နဲ႔ ၾကက္ဥတစ္လံုး
  • လတ္လတ္ဆက္ဆက္ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ တစ္ခြက္
  • ႏြားႏို႔တစ္ဖန္ခြက္
  • လတ္ဆက္တဲ့ အသီးတစ္ခြက္ စတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကို ေမေမတုိ႔ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ရာ ေ႐ြးခ်ယ္ႏုိင္ပါတယ္။

အႀကိမ္အေရအတြက္ တိုးစားပါ

တစ္ရက္ကို မနက္တစ္ႀကိမ္၊ ေန႔လည္တစ္ႀကိမ္နဲ႔ ညတစ္ႀကိမ္ အျပင္ သေရစာစားခ်ိန္ သတ္မွတ္ထားေပးပါ။ အထူးသျဖင့္ ေန႔လည္စာနဲ႔ ညေနစာ ၾကား သေရစာစားခ်ိန္ တစ္ခု သတ္မွတ္ႏိုင္သလို ညနက္ခ်ိန္မွာလည္း အစာေျပမုန္႔စားႏိုင္ပါတယ္။ ႏို႔တုိက္ခ်ိန္မွာ ကယ္လိုရီပိုသံုးရတာေၾကာင့္ ေမေမတုိ႔ မၾကာခဏ ဗိုက္ဆာႏိုင္ႏိုင္ပါတယ္။

ေရမ်ားမ်ားေသာက္ပါ

ႏို႔တုိက္ေနခ်ိန္တြင္းမွာ သာမန္အခ်ိန္ထက္ ေရပိုေသာက္ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။

ကဖင္း

ကဖင္းဓါတ္က ေမေမတို႔ရဲ႕ အိပ္ခ်ိန္ကို အေႏွာက္အယွက္ျဖစ္ေစတာေၾကာင့္ တစ္ရက္ (၁)ခြက္ ဒါမွမဟုတ္ (၂)ခြက္ထက္ ပိုမေသာက္သင့္ပါဘူး။

လႈပ္ရွားပါ

ေလ့က်င့္ခန္း မွန္မွန္ျပဳလုပ္တာက မိခင္ႏို႔အထြက္တုိးတာ ဘယ္လိုဆက္သြယ္ေနလဲ။ စိတ္ဖိစီးမႈေတြက ေမေမတုိ႔ရဲ႕ ႏို႔ထြက္ႏႈန္းကို က်ေစပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ႏို႔တုိက္ေမေမေတြက စြမ္းအင္ပိုလိုအပ္ပါတယ္။ ေလ့က်င့္ခန္းမွန္မွန္ျပဳလုပ္တာက စိတ္ဖိစီးမႈေတြနည္းသြားေစတဲ့အျပင္ စြမ္းအင္ေတြ တိုးတက္လာၿပီး အ႐ိုးေတြကို က်န္းမာသန္စြမ္းေစပါတယ္။

ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္နဲ႔ အသီးအႏွံ

ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္နဲ႔ အသီးအႏွံေတြမွာ မတူညီတဲ့ ဗီတာမင္နဲ႔ သတၳဳဓါတ္ေတြ ပါဝင္ေနပါတယ္။ ေမေမတုိ႔အေနနဲ႔ ဒီလို လတ္ဆက္တဲ့ အသီးအႏွံနဲ႔ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ေတြ စားေပးတာက ကေလးငယ္ဆီကို အရည္အေသြးေကာင္းတဲ့ မိခင္ႏို႔ရရွိေစပါတယ္။ ကေလးငယ္ရဲ႕ ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္မႈကိုလည္း အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။

အရည္အေသြးေကာင္းတဲ့ မိခင္ႏို႔ရဖို႔ ေမေမတုိ႔ အစားအေသာက္ေတြကို စနစ္တက်နဲ႔ မွ်မွ်တတစားေပးပါ (Photo by Mother & Baby)

က်န္းမာေရးနဲ႔ညီတဲ့ အဆီ

ေထာပတ္သီး၊ သံလြင္ဆီ၊ ေဆာ္လမြန္နဲ႔ အေစ့အဆန္ေတြမွာ အိုမီဂါ(၃)နဲ႔ (၆) ပါဝင္တာေၾကာင့္ ေမေမတုိ႔စားေပးမယ္ဆိုရင္ သေႏၶသားရဲ႕ ဦးေႏွာက္ဖြံ႔ၿဖိဳးမႈအတြက္ အေထာက္အကူျပဳတဲ့ မိခင္ႏို႔ ရရွိေစပါတယ္။

ပ႐ိုတိန္း

အနီေရာင္အသား၊ ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳး၊ ၾကက္ဥ၊ ငါး၊ ဒိန္ခ်ဥ္နဲ႔ ခ်ိစ့္တို႔မွာ အမိုင္ႏိုအက္ဆစ္ ေတြပါဝင္တာေၾကာင့္ ေမေမတုိ႔စားေပးမယ္ဆိုရင္ ကေလးငယ္က်န္းမာၿပီး ႀကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးေစမယ့္ မိခင္ႏို႔ကို ရရွိလာမွာပါ။

ကယ္ဆီယမ္

အာ႐ံုေၾကာစနစ္၊ အ႐ိုးနဲ႔ သြားေတြ သန္စြမ္းက်န္းမာဖို႔အတြက္ ကယ္ဆီယမ္ဓါတ္ မရွိမျဖစ္ လိုအပ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကယ္ဆီယမ္ၾကြယ္ဝတဲ့ ဒိန္ခ်ဥ္၊ ခ်ိစ့္၊ အဆီထုတ္ထားတဲ့ ႏြားႏို႔၊ အစိမ္းရင့္ေရာင္ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္နဲ႔ စီရီရယ္တို႔ကို ေမေမတုိ႔ ေန႔စဥ္စားေပးပါ။

သံဓါတ္

ေသြးနီဆဲလ္ေတြ ထုတ္လုပ္ဖို႔နဲ႔ ကိုယ္ခံစြမ္းအားေကာင္းဖို႔အတြက္ သံဓါတ္လိုအပ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သံဓါတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကို ေမေမတုိ႔ စားေပးပါ။

အရည္အေသြးေကာင္းတဲ့ မိခင္ႏို႔ရဖို႔ ေမေမတုိ႔ အစားအေသာက္ေတြကို စနစ္တက်နဲ႔ မွ်မွ်တတစားေပးဖို႔ Kalay ကေန ေျပာျပေပးလိုက္ပါတယ္။

Kalay.com.mm မှ ရေးသားဖော်ပြနေသော ဆောင်းပါးများကို မည်သည့် Website နှင့် Social Media များမှ Facebook Page များအတွက် ပြန်လည်ကူးယူခြင်း၊ ဆင်တူယိုးမှား ဖော်ပြခြင်းများ မပြုပါရန် လေးစားစွာ အသိပေးအပ်ပါသည်။
From Kalay with

Tag: boostbreastmilkquality


Comments

0 comments
Latest video
Refer to more useful articles