Complaint Process


Marry Network မွ Transaction အေပၚျဖစ္ေပၚလာေသာ ဝယ္သူအား ေထာက္ပံ့မႈႏွင့္ တိုင္းၾကားခ်က္မ်ားလက္ခံျခင္းဆိုင္ရာကိစၥမ်ားကိုMarry ႏွင့္ ေရာင္းသူမွ တာဝန္ယူရမည္ျဖစ္သည္။
ျပႆနာျဖစ္မ်ားစဥ္တုန္းက Asia Media Advertsing and Services Co.,Ltd သည္ Kalay အဖြဲ႔ဝင္မ်ား၏ ယံုၾကည္မႈႏွင့္ ဝန္ေဆာင္မႈအရည္အေသြးမ်ားကို ျပင္ဆင္ရန္အလို႔မွာ ေျပလည္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္။ေအာက္ေဖာ္ျပပါ အခ်က္ေတြအတိုင္း လိုက္နာလုပ္ေဆာင္ေပးဖို႔ ေမတၱာရပ္ခံပါတယ္။
အခ်က္ (၁) – ေရာင္းသူ၏ ကုန္ပစၥည္း ႏွင့္ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားအား တုိင္ၾကားခ်င္ပါက… @marrynetwork.com သို႔ပို႔ပါ။
အခ်က္ (၂) – Marrynetwork customer service မွာ ျပႆနာ၏ သေဘာသဘာဝႏွင့္ အတိမ္အနက္ကို တိုင္းထြာ၍ ျပန္လည္ေျဖရွင္းေပးသြားမည္ျဖစ္သည္။
အခ်က္ (၃) – မိမိတို႔၏ လုပ္ပိုင္ခြင့္ေက်ာ္လြန္ေနပါက Kalay ၏ management မွ ၎ ျပႆနာအား ကြ်မ္းက်င္ေသာ ပညာရွိမ်ားထံ ယူေဆာင္ကာ ဥပေဒအတိုင္းေျဖရွင္းေပးသြားမည္။
ဝယ္သူမ်ားသည္ ျပႆနာမ်ားကို ဤေနရာတြင္ေပးပို႔ႏိုင္သည္။

Company Name: RIM Lifestyle Co.,Ltd
Address : Diamond Condo E,1st Floor, No.497, Pyay Road
Kamayut Township 11041, Yangon, Myanmar
Phone : +951 512 887, 513 515 ~ 519

ထိုသတင္းအခ်က္အလက္မ်ားရရွိျခင္း အခ်ိန္တိုအတြင္းမွာတင္ Customer အား Email ျဖင့္ ျပန္လည္ေပးပို႔ သြားမည္။
Kalay မွ ကုန္ပစၥည္းမ်ားအား စိတ္ခ်မွန္ကန္စြာေရာင္းခ်ရန္ အၾကံျပဳလိုပါသည္။
ဥပေဒ မတိုင္ခင္ကတည္းကပင္ လိမ္လည္မႈႏွင့္ အမွားအယြင္းမ်ားအား စီးပြားေရးနယ္ပယ္တြင္ ရံႈခ်ခဲ့ပါသည္။
ပါတီတြင္ ပါဝင္ေသာ ေရာင္းသူႏွင့္ ဝယ္သူသည္ ျပႆနာ မ်ားေျဖရွင္းရာတြင္ တက္ၾကြစြာ တာဝန္ရွိသည္။
ေရာင္းသူသည္ ဝယ္သူေပးပို႔ထားေသာ ျပႆနာ ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ အခ်က္အလက္မ်ားကိုေျဖရွင္းရမည္။ Kalay သည္ေရာင္းသူႏွင့္ ဝယ္သူ ေတာင္းဆိုပါက အခ်က္အလက္မ်ားကို တင္ျပေပးရမည္။
ဘုတ္အဖြဲ႔အစည္း အေနျဖင့္ ေရာင္းသူ၏ ကြ်မ္းက်င္မႈအေပၚမူတည္ျပီး အဖြဲ႔အဝင္ အေနျဖင့္ေသာ္၎ ထုတ္ပယ္ခြင့္ရွိသည္။
ဤသေဘာတူစာခ်ဳပ္သည္ ေရာင္းသူႏွင့္ ဝယ္သူႏွစ္ဦး အၾကား ျပႆနာမ်ား ေျဖရွင္းမႈေက်ာ္လြန္ ေနေသာ၎ ေရာင္းသူႏွင့္ ဝယ္သူသည္ ဥပေဒအရ လုပ္ပိုင္ခြင့္ရွိပါက ဥပေဒအတိုင္း ေဆာင္ရြက္သားမည္ျဖစ္သည္။